Regulamin sklepu internetowego 50 Style
- Sklep internetowy 50 STYLE dostępny pod adresem:https://50style.pl prowadzony jest przez Marketing Investment Group S.A. z siedzibą w Krakowie(31-871), os. Dywizjonu 303 Paw. 1, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KrajowegoRejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia wKrakowie, XI Wydział Go-spodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS0000521685, o kapitale zakładowym w wysokości 41.000.000,00 PLN w całości opłaconym,NIP: 675-11-87-580, REGON: 351469736.
- Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie podadresem korespondencyjnym: Sklep internetowy 50 STYLE, ul. Prof. MichałaŻyczkowskiego 10, 31-864 Kraków, telefonicz-nie za pośrednictwem infolinii: 12681-84-90 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietemtaryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient), lub za pośrednic-twem pocztyelektronicznej: sklep@50style.com.
- Udostępniony przez Sprzedawcę formularz kontaktowy nie stanowiinnego środka komunikacji online w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 3a) Ustawy oprawach konsumenta z uwagi na brak możliwości zachowania korespondencji pomiędzySprzedawcą a Klientem w sposób wymagany dla uznania tego narzędzia za trwały nośnik.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobąprawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną dokonująca zakupów wSklepie interneto-wym;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów w Sklepie niezwiązanychbezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 22 1Kodeksu cywilnego oraz Klient będący osobą fizyczną dokonujący w sklepie zakupówzwiązanych bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, lecz nie posiadającychdla Klienta charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotuwykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawieprzepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
- Konto Klienta – konto Klienta, który został poprawnie zarejestrowany w Sklepie internetowym.Klient loguje się do swojego konta za pomocą ustalonego loginu (ciąg znakówidentyfikujących Klienta spośród pozostałych klientów) i hasła (ciąg znakówniezbędny do uwierzytelnienia, czyli jednoznacznej identyfikacji i weryfikacjitożsamości Klienta w Sklepie internetowym);
- Kurier – profesjonalny operator pocztowy dostarczający na zlecenie Sprzedawcyzakupione w Sklepie internetowym Produkty;
- Opinia – subiektywna, indywidualna opinia Klienta o Sklepie, w którym dokonał zakupui/lub zakupionych Produktach, w tym również wszelkie dołączone do niej materiały(np. fotografie);
- Produkt – produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym;
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu internetowego 50 STYLE;
- Serwis - serwis administrowany przez spółkę TrustMate S.A. z siedzibą we Wrocławiu,przy ul. Bartoszowickiej 3, 51-641 Wrocław, KRS: 0000737597, NIP: 897-18-54-393,REGON: 3699807510, który umożliwia wystawianie Opinii;
- Sklep internetowy - platforma e-commerce 50 STYLE za pomocą której Sprzedawca, na warunkachokreślonych w Regulaminie, oferuje swoje Produkty do sprzedaży drogą elektroniczną;
- Salony 50 style lub Salony Stacjonarne – salony stacjonarne Sprzedawcy pod szyldem 50 style, w których możliwa jestrealizacja usługi dostawy i odbioru osobistego Produktów, a także dokonywaniezwrotów (odstąpienie od Umowy Sprzedaży) lub reklamacji Produktów zamówionych wSklepie. Lista Salonów Stacjonarnych znajduje się pod adresem:https://50style.pl/sklepy;
- Sprzedawca – podmiot wskazany w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu będący stroną UmowySprzedaży zawartej z Klientem w ramach Sklepu internetowego, będący jednocześnieadministratorem strony internetowej Sklepu internetowego;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzySprzedawcą a Klientem, zawierana z ramach Sklepu internetowego;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827z późn. zm.);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowysprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
- Niniejszy Regulamin, będący jednocześnie regulaminem wrozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, określa zasadykorzystania ze Sklepu internetowego.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdymczasie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu internetowego pod adresem:https://50style.pl/regulamin-sklepu, oraz mogą pobrać Regulamin w formie pliku PDF i sporządzić jego wydruk.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji Konta Klienta w ramachSklepu internetowego;
- warunki i zasady składania Zamówień drogąelektroniczną w ramach Sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów Sprzedaży Produktów zwykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego jest akceptacjaniniejszego Regulaminu. Rejestracja Konta Klienta oraz złożenie Zamówienia przezKlienta wymaga potwierdzenia akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu zapośrednictwem funkcjonalności tzw. check-box. Brak akceptacji niniejszego Regulaminuuniemożliwi Klientowi złożenie Zamówienia.
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie internetowym sąfabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalniewprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Sklepuinternetowego z dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie UmowySprzedaży zawierane są w języku polskim.
- Utrwalenie, udostępnienie i potwierdzenie Klientowi istotnychpostanowień Umowy Sprzedaży Produktów następuje poprzez przesłanie Klientowi napodany adres poczty elektronicznej lub na innym trwałym nośniku specyfikacjiZamówienia oraz faktury VAT.
- Klienci mają możliwość korzystania ze Sklepu internetowegodokonując rejestracji i tworząc w ten sposób Konto Klienta, w którym gromadzone sądane osobowe oraz informacje o Kliencie dotyczące jego Zamówień składanych w Sklepieinternetowym. Klient ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą zeSprzedawcą dotyczącą Konta Klienta, poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia wolidotyczącego usunięcia Konta Klienta. W tym celu Klient powinien skontaktować się zeSprzedawcą.
- Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwychdanych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania orazanulowania zamówienia Produktu w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lubgdy dane te budzą uzasadnione zastrzeżenia Sprzedającego co do ich poprawności. Wtakim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztęelektroniczną o przyczynach anulowania Zamówienia. W takiej sytuacji Klientowiprzysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacjąprawdziwości podanych danych oraz anulowaniem Zamówienia. W przypadku braku danychpozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieliwszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
- Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie transakcje, którezostały wykonane z wykorzystaniem loginu oraz hasła, chyba że informacje o loginielub haśle zostały ujawnione osobie trzeciej nie z winy Klienta. Sprzedawcazobowiązuje się dochować wszelkich starań, aby zabezpieczyć login oraz hasło przedujawnieniem. Klient zobowiązuje się dochować wszelkich starań, aby zabezpieczyćlogin oraz hasło przed ujawnieniem nieuprawnionym osobom trzecim.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przekazanie przezKlienta swojego loginu lub hasła osobom trzecim. W przypadku wygaśnięcia, zmiany lubusunięcia konta poczty elektronicznej podanego przez Klienta przy okazji rejestracjiKonta Klienta, Klient powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
- Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w celurealizacji Zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany doweryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
- Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży poprzez złożenieprzez Klienta Zamówienia:
- on-line, za pośrednictwem platformy Sklepuinternetowego;
- telefonicznie, za pośrednictwem Infolinii Sklepuinternetowego, o której mowa w § 1 ust.2 niniejszego Regulaminu;
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepuinternetowego należy dokonać wyboru Produktów podejmując kolejne czynnościtechniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty dostępne na stronie Sklepuinternetowego. Wybór zamawianych Produktów jest dokonywany przez Klienta poprzez ichdodanie do koszyka Sklepu internetowego.
- Do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient mamożliwość modyfikacji wprowadzonych danych, korygowania błędów oraz zakresuwybranych Produktów.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich wymaganych danych,zostanie wyświetlone podsumowanie Zamówienia, które będzie zawierać informacjedotyczące w szczególności:
- przedmiotu Zamówienia (nazwa Produktu, marka, rozmiar,kolor, ilość);
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów,w tym kosztów dostawy oraz kosztów dodatkowych (o ile występują);
- wybranej metody płatności;
- sposobu i adresu dostawy Produktów;
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacjii potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem Sklepu internetowego oraz naciśnięcieprzycisku „Zamawiam i płacę”. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczeniewoli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail:zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. W przypadkuniedostępności części Produktów objętych Zamówieniem Klient jest informowany ostanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowarealizacja lub anulowanie całości Zamówienia).
- Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymaniaprzez Klienta wiadomości e mail: „Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki”.
- W przypadku wyboru metody płatności polegającej na dokonaniuprzedpłaty ceny za zamówione Produkty, a braku niezwłocznego opłacenia Zamówienia,Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez klienta wiadomościemail „Przypominamy o złożonym przez Ciebie zamówieniu.”
- W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży telefonicznie,potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży zostanie dostarczone Klientowi na trwałymnośniku najpóźniej w chwili dostarczenia Zamówienia. Sprzedawca informuje, że dlazachowania najwyższych standardów obsługi Klienta i ze względów bezpieczeństwawszystkie rozmowy telefoniczne prowadzone z Infolinią są rejestrowane.
- Realizowane będą tylko prawidłowo złożone Zamówienia. Przezprawidłowo złożone Zamówienie rozumie się wprowadzenie przez Klienta wszystkichdanych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży oraz jej realizacji. Zamówienie niebędzie zrealizowane w przypadku:
- podania przez Klienta nieprawidłowych lubnieprawdziwych danych teleadresowych stanowiących miejsce doręczeniaprzesyłki;
- nieprawidłowego złożenia Zamówienia przez Klienta,uniemożliwiającego jego realizację;
- obiektywnie uzasadnionego uznania przez Sprzedawcę, żew przypadku Zamówienia złożonego przez Klienta występuje próba dokonaniaoszustwa, przez co należy rozumieć każde działanie Klienta w związku zezłożeniem i realizacją Zamówienia, które jest niezgodne z prawem, a wszczególności takie działania jak: przełamywanie zabezpieczeń Sklepuinternetowego, wykorzystywanie platformy Sklepu internetowego niezgodnie zjej przeznaczeniem, użycie cudzego loginu lub hasła lub podszywanie się podinną osobę;
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówieńzłożonych przez Klientów niezgodnie z § 5 ust. 10 Regulaminu, w ciągu 3 dniroboczych od daty złożenia Zamówienia. Sprzedawca będzie czynił starania, aby przedanulowaniem Zamówienia skontaktować się z Klientem celem jego potwierdzenia.
- W przypadku zakupu kilku Produktów w ramach jednegoZamówienia, zamówione Produkty mogą być przesłane do Klienta w więcej niż jednejprzesyłce. W takiej sytuacji Klient nie ponosi dodatkowych kosztów dostawy.
- Wszystkie ceny Produktów zawierają podatek VAT w obowiązującejstawce.
- Promocje organizowane w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ileregulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Dostawa Produktów jest ograniczona do obszaru RzeczypospolitejPolskiej. Sprzedawca realizuje dostawy zamówionych Produktów poprzez sposobyokreślone na stronie Sklepu internetowego, które wskazane są w szczególności podadresem:https://50style.pl/formy-i-koszty-dostawy oraz na ścieżce zakupowej.
- Wybór niektórych form dostawy może wiązać się z ograniczeniemdostępnych metod płatności za zamówienie. Dopuszczalne metody płatności będąkażdorazowo wyświetlane Klientowi na ścieżce zakupowej, po dokonaniu wyboru formydostawy. Zasadniczo oferowanymi metodami uiszczenia ceny za zamówione Produkty są:
- przedpłata przed wydaniem Produktów Klientowi –płatności wykonywane są za pośrednictwem systemów płatności elektronicznychlub innych, wyszczególnionych na stronie Sklepu i akceptowanych przez Sklepelektronicznych metod płatności;
- zapłata ceny w momencie odbioru Produktów przezKlienta.
- W przypadku dokonywania przedpłaty, cenę za zamówione Produktynależy zapłacić niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- Koszty dostawy Produktów określa zakładka dostępna na stronieinternetowej Sklepu internetowego:https://50style.pl/formy-i-koszty-dostawy. Dodatkowo, koszty dostawy są wskazywane w czasie składania Zamówienia.
- W przypadku wybrania przez Klienta jako metody płatnościprzedpłaty wykonywanej za pośrednictwem jednego z systemów płatnościelektronicznych, realizacja Zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcępotwierdzenia otrzymania płatności od operatora systemu płatności elektronicznych.
- Poprzez akceptację Regulaminu Klient wyraża zgodę nawystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur i faktur korygujących w formieelektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji lub podczasskładania Zamówienia. Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższefaktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail.
- Klient odbierając przesyłkę z zamówieniem od Kuriera powiniensprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszeniaopakowania Sprzedawca zaleca sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera orazpowiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
- Konsumentowi zgodnie z art. 27 ust. 1. Ustawy o prawachkonsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podaniajakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.
- Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktów lub w którym wskazanaprzez Konsumenta osoba trzecia inna niż Kurier weszła w posiadanie Produktów.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży,Konsument może poinformować Sprzedawcę pod adresem:
No Limit Sp. z o.o.
HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
z dopiskiem „50style.pl – odstąpienie od umowy”
lub w dowolnym Sklepie stacjonarnym 50 Style o swojej decyzji o odstąpieniu odUmowy Sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od UmowySprzedaży. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od UmowySprzedaży, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie zewzoru nie jest obowiązkowe. - Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży,wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia odUmowy Sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży w w opisanym wyżejtrybie, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności,w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających zwybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposóbdostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku niepóźniej niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji owykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samychsposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsumentzgodzi się na inne rozwiązanie. Konsument może wskazać numer rachunku bankowego naktóry Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnychopłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności doczasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jegoodesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcyniezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od UmowySprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument przed upływem terminu 14 dniodeśle zwracany Produkt na adres:
No Limit Sp. z o.o.
HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
z dopiskiem „50style.pl – odstąpienie od umowy”
lub zwróci Produkt w dowolnym Sklepie stacjonarnym. - Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułemodstąpienia od Umowy Sprzedaży (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawcanie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartościProduktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny dostwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Ponad uprawnienia Konsumenta, o których mowa w § 8 ust. 1Regulaminu Sprzedawca przyznaje wszystkim Klientom dodatkową umowną możliwośćodstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyn poprzez złożenie właściwegooświadczenia Sprzedawcy na piśmie w terminie do 30 dni od daty wejścia w posiadanieProduktów przez Klienta, pod warunkiem że zwracane Produkty są kompletne, posiadająnienaruszone metki i są pozbawione śladów użytkowania oraz uszkodzeń. Dla zachowaniamożliwości skorzystania z wyżej opisanego prawa zwrotu w terminie 30 dni odotrzymania Produktu. Klient powinien obchodzić się z Produktem i sprawdzić go tylkow takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym(np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować).Możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 30 dni na zasadach wskazanych wniniejszym § 8 ust. 11 Regulaminu nie narusza ani nie ogranicza praw Konsumenta doodstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z art.27 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta oraz pozostałych uprawnień Konsumentawynikających z Ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z umownego prawa doodstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyn w terminie 30 dni, stosuje sięodpowiednio postanowienia § 8 ust. 3-9 Regulaminu. Klient oraz Sprzedawca sązobowiązani do zwrotu sobie nawzajem tego co wzajemnie świadczyli w stanieniezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klientjest zobowiązany do dostarczenia Sprzedawcy kompletnej przesyłki z Produktem wstanie niezmienionym nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od UmowySprzedaży. Koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy w związku z odstąpieniem od UmowySprzedaży, o którym mowa w § 8 ust. 11 Regulaminu pokrywa Klient. Sprzedawca nieprzyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy. W przypadku skutecznegoodstąpienia od Umowy Sprzedaży na warunkach wskazanych w § 8 ust. 11 Regulaminu,zwrot Produktu będzie przyjęty, a nie później niż w terminie 14 dni Klient otrzymazwrot kwoty uiszczonej za dane Zamówienie.
- W razie braku zgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży,Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktuz Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóchlat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przezSprzedawcę, jest dłuższy.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży Konsument możeżądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy,lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżelidoprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przezKonsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałybynadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu dozgodności z Umową Sprzedaży.
- W wypadkach określonych Ustawą, w przypadku gdy Produkt jestniezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu cenyalbo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Dotyczy to sytuacji, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodnościz Umową Sprzedaży z uwagi na niemożliwość wykonania naprawy lub wymiany bądźnadmierne koszty z tym związane,
- Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności zUmową Sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowanyprzez Konsumenta o braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, i beznadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktuoraz cel, w jakim Konsument go nabył;
- pomimo prób podejmowanych przez Sprzedawcę w celudoprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, brak ten występujenadal,
- brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyleistotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bezuprzedniego skorzystania ze środków ochrony wskazanych w ust. 3;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźniewynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży wrozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Konsument nie może żądać odstąpienia od Umowy Sprzedaży,jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z zawartą UmowąSprzedaży można zgłaszać w wybranym przez Klienta Sklepie stacjonarnym lub poprzezprzesłanie reklamowanego Produktu na adres:
Sklep internetowy 50style.pl
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "sklep 50style.pl - reklamacja"
Do reklamowanego Produktu prosimy dołączyć dowód zakupu (np. kopię paragonu lubfaktury VAT) oraz opis zauważonej niezgodności wraz z określeniem żądaniaKonsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru druku reklamacyjnego, który jest dopobrania na stro-nie internetowej Sklepu internetowego w zakładce:https://50style.pl/wymiany-zwroty-reklamacje. - Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż wciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiemspełnienia przez system informatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagańtechnicznych:
- przeglądarka Internet Explorer w wersji 8.0 lubnowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript, cookies, lub
- przeglądarka Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszejz włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies, lub
- przeglądarka Google Chrome w wersji 21.0 lub nowszej zwłączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,
- minimalna rozdzielczość ekranu 1280×720 pikseli.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i przekazu danych wzwiązku ze świadczonymi w ramach Sklepu internetowego usługami, Sprzedawca podejmujeśrodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwaświadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania imodyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Klient korzystający ze Sklepu internetowego jest zobowiązany wszczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionychprzez przepisy prawa;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposóbniezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycieodpowiedniego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lubumieszczanie w ramach Sklepu interne-towego niezamówionej informacjihandlowej (spam);
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposóbnieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedającego;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny zprzepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa orazpostanowieniami Regulaminu;
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełnipoprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego. Klient powinien poinformowaćSprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepuinternetowego.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepuinternetowego Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Marketing Investment GroupS.A. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Kraków lub za pośrednictwem pocztyelektronicznej: sklep@50style.com . W reklamacji Klient powinien podać imię inazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienianieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu internetowego.
- Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminiedo 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu naadres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
- W Sklepie dostępne są usługi pośrednie w postaci usług„hostingu”, o który mowa w art. 3 lit g) (iii) Rozporządzeniu ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawiejednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (DSA). Usługi tesą świadczone w celu monitorowania satysfakcji Klientów, podnoszenia jakościświadczonych usług oraz obsługi sprzedażowej, a także w celu umożliwieniaużytkownikom Sklepu zapoznania się z opiniami innych o Produktach dostępnych wSklepie. W ramach świadczenia tych usług Sprzedawca za pośrednictwem Serwisuumożliwia Klientom, którzy dokonali zakupu w Sklepie wyrażenie Opinii dotyczącejSklepu oraz jakości zakupionych Produktów.
- Sprzedawca przekaże Serwisowi dane niezbędne do wyrażeniaprzez Klienta Opinii (w szczególności adres e-mail, imię Klienta, numer zamówieniaoraz informacje o zakupionych Produktach). Klient otrzyma wiadomość e-mail z prośbąo wystawienie Opinii o Sklepie internetowym oraz zakupionych Produktach, a wprzypadku braku wystawienia Opinii w reakcji na wspomnianą wiadomość - kolejnąwiadomość e-mail z przypomnieniem o możliwości wystawienia Opinii. WystawienieOpinii jest całkowicie dobrowolne.
- Szczegółowe zasady wystawiania Opinii znajdują się na stronieinternetowej Serwisu pod adresem: https://trustmate.io/user-regulations.
- W każdym przypadku, w którym Opinia wyrażona przez Klientabędzie stanowić utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskimi prawach pokrewnych (Dz.U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.), Klient z chwilą wystawieniaOpinii udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie zOpinii bez ograniczenia czasowego i terytorialnego, uprawniającą Sprzedawcę do:
- utrwalania i zwielokrotniania Opinii lub jej części -dowolną techniką, w tym techniką cyfrową,
- wprowadzania Opinii lub jej części do pamięcikomputera, sieci komputerowej lub multimedialnej,
- rozpowszechniania Opinii lub jej części przezpubliczne wystawienie, wyświetlenie oraz publiczne udostępnienie jej w takisposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebiewybranym w szczególności poprzez umieszczenie Opinii lub jej części wSklepie internetowym Sprzedawcy oraz innych sklepach Sprzedawcy lubpodmiotów z grupy spółek Sprzedawcy, w których oferuje on te same Produkty;w kampaniach marketingowych Sprzedawcy lub podmiotów z grupy spółekSprzedawcy, w tym również prowadzonych w mediach społecznościowych.
- W przypadku, gdy w Opinii utrwalono wizerunek Klienta bądźosób trzecich, z chwilą wystawienia Opinii Klient udziela Sprzedawcy zgody nakorzystanie z utrwalonego w niej wizerunku na warunkach odpowiadających warunkomLicencji. Klient oświadcza, że w przypadku utrwalenia w Opinii wizerunku osóbtrzecich, uzyskał od tych osób odpowiednią zgodę umożliwiającą korzystanie przezSprzedawcę z ich wizerunku zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Klient upoważnia Sprzedawcę do korzystania z Opinii bezoznaczenia go jako twórcy oraz do wykonywania w jego imieniu autorskich prawosobistych samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich.
- Licencja obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji przezSprzedawcę, a także do opracowania, dostosowania, przerabiania i tłumaczenia Opiniisamodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich, przy czym Sprzedawca będzie korzystaćz tego prawa w zakresie nienaruszającym przekazu Opinii tj. niewpływającym na sens,znaczenie czy wydźwięk Opinii.
- Licencja obejmuje prawo do rozporządzania i korzystania zopracowań, o których mowa powyżej, w zakresie analogicznym do zakresu licencji nakorzystanie z Opinii.
- Jednocześnie Klient, udzielając licencji, zapewnia że jestuprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych do Opinii w zakresie conajmniej umożliwiającym udzielenie licencji na korzystanie z Opinii zgodnie zniniejszym Regulaminem.
- Klient, udzielając licencji oświadcza, że Opinia nie naruszapraw autorskich osób trzecich oraz prawa do wykorzystania wizerunku osób trzecich idanych osobowych osób trzecich.
- Klientowi nie przysługuje prawo do wynagrodzenia z tytułuudzielenia licencji na korzystanie z Opinii.
- Opinia Klienta nie może zawierać treści nielegalnych (treścisprzecznych z obowiązującym prawem), treści niezgodnych zasadami współżyciaspołecznego, dobrymi obyczajami oraz z powszechnie przyjętymi zasadami postępowania,w szczególności nie powinna zawierać:
- treści o charakterze wulgarnym, nieobyczajnym, treścipornograficznych, obraźliwych,
- treści o charakterze rasistowskim, treściksenofobicznych,
- treści reklamowych bądź promocyjnych zarówno Klientówjak i podmiotów trzecich,
- danych osobowych oraz wizerunku osób trzecich bezwymaganego prawem zezwolenia takich osób, a także treści naruszających dobraosobiste osób trzecich,
- informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lubinnych treści o charakterze poufnym, co do których ujawnienia Klient niejest uprawniony,
- treści naruszających autorskie prawa majątkowe iosobiste osób trzecich, prawa własności przemysłowej,
- treści do których odpowiednie prawa przysługują osobomtrzecim, jeżeli Klient nie jest upoważniony do korzystania z tych treści wsposób umożliwiający mu udzielenie Sprzedawcy licencji w zakresieprzewidzianym niniejszym Regulaminem.
- Zabronione jest wystawianie Opinii z wykorzystaniem narzędzizapewniających automatyzację wystawiania Opinii, przełamywanie jakichkolwiekzabezpieczeń Sklepu internetowego lub podejmowanie jakichkolwiek innych zachowań,które mogłyby prowadzić do publikacji Opinii niepochodzących od Klientów.
- Sprzedawca nie wykorzystuje zautomatyzowanej identyfikacjiOpinii zawierających nielegalne treści oraz Opinii niezgodnych z postanowieniamininiejszego Regulaminu. Opinie zawierające nielegalne treści zidentyfikowane zostaćmogą przez Sprzedawcę lub w drodze zgłoszenia przez użytkownika Sklepu.
- Użytkownik Sklepu może zgłosić Opinię, która zawieranielegalne treści na adres mailowy wskazany w ustępie 23 poniżej. Niezwłocznie popozyskaniu i weryfikacji informacji o nielegalnej treści w Sklepie, Sprzedawca może:
- ograniczyć w zakresie widoczności określoneinformacje, uniemożliwić do nich dostęp lub depozycjonować takie treści,
- zawiesić lub zakończyć świadczenie usług w całości lubczęści,
- zawiesić lub zamknąć Konto Klienta.
- W przypadku podjęcia przez Sprzedawcę działań, o których mowaw ust. 14 powyżej, Sprzedawca przekaże decyzję o podjętych działaniach wraz zuzasadnieniem na adres email zgłaszającego oraz zainteresowanego odbiorcy usługi.Zgłaszającemu oraz zainteresowanemu odbiorcy usługi w terminie 6 miesięcy od dniaotrzymania decyzji przysługuje skarga na tę decyzje. Skargę należy przesłać na adresmailowy wskazany w ust. 23 poniżej. Skarga zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę bezzbędnej zwłoki, a po jej rozpatrzeniu Sprzedawca udzieli skarżącemu informacji wsprawach, których dotyczyła skarga.
- Sprzedawca nie jest dostawcą Opinii ani administratoremSerwisu umożliwiającego wystawienie Opinii. Poprzez zamieszczenie Opinii Klientdokonuje dobrowolnego rozpowszechnienia Opinii. Tym samym w przypadku, gdy Opinianarusza jakiekolwiek prawa osób trzecich Klient ponosi pełną odpowiedzialność za ichnaruszenie.
- Wskazana procedura zbierania Opinii o Produktach ma na celuzapewnienie użytkownikom Sklepu internetowego dostępu do Opinii wyrażonych wyłącznieprzez Klientów, którzy kupili opiniowany Produkt. E-mail z prośbą o Opinięprzesyłany jest wyłącznie Klientom, którzy dokonali zakupu w Sklepie internetowym,na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
- Wiadomości z prośbą o wystawienie Opinii o zakupie dokonanym wSklepie internetowym wysyłane są w terminach ustalanych na podstawie średnich czasówdostawy. W celu zagwarantowania Klientom możliwości zapoznania się z zakupionymProduktem przed wystawieniem Opinii, terminy te mogą ulec zmianie.
- Sprzedawca zamieszcza w Sklepie internetowym wszystkie Opiniezebrane od Klientów (zarówno pozytywne jak i negatywne), przy czym Sprzedawcazastrzega sobie prawo do usunięcia w całości lub części Opinii, która naruszaobowiązujące prawo, normy społeczne lub obyczajowe, a także postanowienianiniejszego Regulaminu.
- Opinie nie są sponsorowane i nie mają wpływu na stosunkiumowne Klienta ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca może przyznać Klientom określony bonus zawystawienie Opinii np. w postaci kodu rabatowego na kolejne zakupy. Warunkiprzyznawania bonusów mogą być regulowane odrębnymi regulaminami oraz mogą byćograniczone czasowo. Bonus będzie przyznawany za wystawienie każdej Opinii,niezależnie od jej Treści.
- Sprzedawca zamieszcza w Sklepie internetowym wszystkie zebraneOpinie, przy czym Opinie te są wyświetlane użytkownikom w sposób chronologiczny (odnajnowszej). Opinie o Produktach wyświetlane użytkownikom mogą również obejmowaćtłumaczenia Opinii wystawionych przez Klientów, którzy zakupili taki sam Produkt wsklepach internetowych lub aplikacjach 50 style prowadzonych w innych krajach niżRzeczpospolita Polska przez podmioty z grupy spółek Sprzedawcy.
- Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usługcyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Sprzedawcawyznaczył punkt kontaktowy służący do bezpośredniej komunikacji z organami państwczłonkowskich UE, Komisją Europejską, Radą ds. Usług Cyfrowych oraz użytkownikamiSklepu w sprawach objętych ww. aktem. Punkt kontaktowy jest dostępny pod adresemcontactpoint@miggroup.com.
- Niniejszy paragraf Regulaminu zawiera postanowienia szczególnemające zastosowanie wyłącznie do Umowy Sprzedaży, której stroną jest Klient niebędący Konsumentem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązująprzepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowieniaKodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogąelektroniczną.
- W przypadku Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem nie będącymKonsumentem, Sprzedawcy przysługuje jednostronne prawo do odstąpienia od tej UmowySprzedaży ze skutkiem natychmiastowym, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni oddnia jej zawarcia. W zakresie dozwolonym prawem, wyłączone zostają wszelkieroszczenia Klienta nie będącego Konsumentem w stosunku do Sprzedawcy z tytułuodstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Do Umów Sprzedaży wskazanych w ust. 1 powyżej nie majązastosowania przepisy Ustawy o prawach konsumenta. Ponadto, na podstawie art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego, wobec Klienta nie będącego Konsumentem wyłączona zostajeodpowiedzialność Sprzedawcy za Produkt z tytułu rękojmi.
- Postanowienia Regulaminu dotyczące Klientów nie będącychKonsumentami mogą zostać zmienione w każdym czasie, na podstawie powszechnieobowiązujących przepisów prawa.
- Ewentualne spory związane z Umową Sprzedaży oraz wynikającymiz niej stosunkami prawnymi pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nie będącym Konsumentemzostaną poddane rozpoznaniu przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania orazodwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie internetowym bezuszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków UmówSprzedaży zawartych przed dokona-niem zmiany.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązująprzepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowieniaKodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogąelektroniczną.
- Niniejszy Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnychuprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnieobowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniamininiejszego Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymiKonsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Sprzedawca z ważnych powodów zastrzega sobie możliwość zmianyniniejszego Regulaminu. Do ważnych powodów uzasadniających zmianę Regulaminu zaliczasię w szczególności zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianyorganizacyjne po stronie Sprzedawcy, rozszerzenie usług świadczonych przezSprzedawcę, brak dalszej możliwości świadczenia usług przez Sprzedawcę na obecnychwarunkach. Sprzedawca poinformuje Klientów o nowej treści Regulaminu drogąelektroniczną (na wskazane w Koncie Klienta lub przy składaniu Zamówień adresypoczty elektronicznej), co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowegoRegulaminu. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu Klient ma prawo wkażdym czasie wypowiedzieć umowę zwartą ze Sprzedawcą dotyczącą Konta Klienta,poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia Konta Klienta.Zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu będąrealizowane na postawie dotychczasowego Regulaminu zaakceptowanego przez Klienta wdniu złożenia Zamówienia.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.03.2025 r.
Regulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 20.03.2025) w pliku PDF
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 17.02.2025) w pliku PDF
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 10.10.2024) w pliku PDF
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 19.09.2024) w pliku PDF
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY DO 18.09.2024) w pliku PDF
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej (OBOWIĄZUJACY OD 01.07.2024) w pliku PDF
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 26.05.2023) w pliku PDF
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej (OBOWIĄZUJACY OD 26.05.2023) w pliku PDF
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 01.01.2023) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej (OBOWIĄZUJACY OD 01.01.2023) w pliku PDF>>
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 21.12.2022) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 30.09.2022) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 19.07.2021) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin sklepu (OBOWIĄZUJACY OD 01.01.2020) w pliku PDF >>
PobierzZałącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy >>
Pobierz