1. Sklep 50 style prowadzony jest przez Marketing Investment Group S.A. z siedzibą w Krakowie (31- 871), os. Dywizjonu 303 Paw. 1, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000521685, o kapitale zakładowym w wysokości 10.000.000,00 PLN w całości opłaconym, NIP: 675- 11-87-580, REGON: 351469736.
  2. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie pod adresem korespondencyjnym: Marketing Investment Group S.A. Sklep internetowy 50 style, ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Kraków, telefonicznie za pośrednictwem infolinii: 12 681-84-90 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient), za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@50Style.com lub za pośrednictwem formularza kontaktowego. Dane teleadresowe Sprzedawcy oraz formularz kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt dostępnej w Aplikacji Mobilnej.
  3. Udostępniony przez Sprzedawcę formularz kontaktowy nie stanowi innego środka komunikacji online w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 3a) Ustawy o prawach konsumenta z uwagi na brak możliwości zachowania korespondencji pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w sposób wymagany dla uznania tego narzędzia za trwały nośnik.
  1. Aplikacja Mobilna lub Aplikacja – przeznaczona dla Klientów darmowa aplikacja lojalnościowa Sprzedawcy z funkcją sprzedażową dystrybuowana pod nazwą Aplikacja 50 style. Aplikacja Mobilna dostępna jest do pobrania w App Store, Google Play oraz AppGallery.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu;
  3. Klubowicz – Klient, który został zarejestrowany przez Sprzedawcę w takim charakterze poprzez prawidłową rejestrację Konta Klubowicza za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej;
  4. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
  5. Konto Klienta – konto Klienta, który został poprawnie zarejestrowany w Sklepie internetowym;
  6. Konto Klubowicza – konto Klubowicza w Aplikacji;
  7. Kupon – korzyść, którą Klubowicz będzie mógł uzyskać w zamian za zgromadzone Punkty. Lista dostępnych Kuponów będzie zmienna w czasie i będzie każdorazowo wyświetlana Klubowiczowi w Aplikacji Mobilnej;
  8. Kurier – profesjonalny operator pocztowy dostarczający na zlecenie Sprzedawcy zakupione w Sklepie Produkty;
  9. Opinia - subiektywna, indywidualna opinia Klienta o Sklepie, w którym dokonał zakupu i/lub zakupionych Produktach, w tym również wszelkie dołączone do niej materiały (np. fotografie);
  10. Produkt - produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie;
  11. Punkty – zgromadzone przez Klubowicza i przypisane do niego punkty przyznawane w zamian za podjęcie określonych przez Organizatora działań, które mogą następnie zostać wymienione na Kupony;
  12. Regulamin – niniejszy Regulamin platformy sprzedażowej 50 style;
  13. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  14. Salony 50 style lub Salony Stacjonarne – salony stacjonarne Sprzedawcy pod szyldem 50 style, w których możliwa jest realizacja usługi dostawy i odbioru osobistego Produktów, a także dokonywanie zwrotów (odstąpienie od Umowy Sprzedaży) lub reklamacji Produktów zamówionych w Sklepie. Lista Salonów Stacjonarnych znajduje się pod adresem: https://50style.pl/sklepy oraz w zakładce Sklepy w Aplikacji Mobilnej;
  15. Serwis – serwis administrowany przez spółkę TrustMate S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Bartoszowickiej 3, 51-641 Wrocław, KRS: 0000737597, NIP: 897-18-54-393, REGON: 3699807510, który umożliwia wystawianie Opinii;
  16. Sklep internetowy – platforma e-commerce 50 style za pomocą której Sprzedawca, na warunkach określonych w Regulaminie, oferuje swoje Produkty do sprzedaży drogą elektroniczną; prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem: https://50style.pl/ ;
  17. Sklep lub Sklep 50 style – Sklep m-commerce oraz Sklep internetowy łącznie;
  18. Sklep m-commerce – platforma m-commerce 50 style za pomocą której Sprzedawca, na warunkach określonych w Regulaminie, oferuje swoje Produkty do sprzedaży drogą elektroniczną; prowadzony przez Sprzedawcę w Aplikacji Mobilnej;
  19. Sklepy – Sklep oraz Salony Stacjonarne łącznie;
  20. Sprzedawca lub Organizator – podmiot wskazany w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu, będący stroną Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem w ramach Sklepu, będący jednocześnie administratorem strony internetowej Sklepu internetowego oraz Aplikacji;
  21. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w ramach Sklepu;
  22. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.);
  23. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
  24. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
  1. Niniejszy Regulamin, będący jednocześnie regulaminem w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, określa zasady korzystania:
    1. ze Sklepu m-commerce oraz
    2. ze Sklepu internetowego przez użytkowników, którzy dokonają rejestracji Konta Klubowicza za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej.
  2. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu internetowego pod adresem: https://50style.pl/regulaminy , oraz w Aplikacji Mobilnej w zakładce Konto Klienta → Moje Dane → Zgody i regulaminy. Klienci mogą również pobrać Regulamin w formie pliku .PDF i sporządzić jego wydruk.
  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    1. zasady dokonywania rejestracji Konta Klubowicza w ramach Sklepu;
    2. warunki i zasady składania Zamówień drogą elektroniczną w ramach Sklepu;
    3. zasady zawierania Umów Sprzedaży Produktów z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu;
    4. warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym organizowanym przez Sprzedawcę pod azwą Klub 50 style.
  4. Warunkiem korzystania ze Sklepu m-commerce jest akceptacja niniejszego Regulaminu. Rejestracja Konta Klubowicza oraz złożenie Zamówienia przez Klienta wymaga potwierdzenia i akceptacji niniejszego Regulaminu za pośrednictwem funkcjonalności tzw. check-box. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu uniemożliwi Klientowi złożenie Zamówienia.
  5. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  6. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Sklepu z dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie Umowy Sprzedaży zawierane są w języku polskim.
  7. Utrwalenie, udostępnienie i potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy Sprzedaży Produktów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres poczty elektronicznej lub na innym trwałym nośniku specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
  1. Klient może dokonać rejestracji Konta Klubowicza, jeśli spełnia określone warunki:
    1. jest Konsumentem;
    2. jest osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub osobą niepełnoletnią, która ukończyła 16 rok życia i uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego (np. rodzica lub opiekuna) na utworzenie Konta Klubowicza;
    3. akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
  2. Rejestracja Konta Klubowicza odbywa się za pośrednictwem Aplikacji poprzez:
    1. wypełnienie właściwego formularza, zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami – w przypadku Klientów nieposiadających Konta Klienta,
    2. podanie danych przypisanych do Konta Klienta oraz wypełnienie właściwego formularza, zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami – w przypadku Klientów posiadających Konto Klienta.
  3. Dokonanie rejestracji zgodnie z ust. 2 pkt a) jest jednoznaczne z utworzeniem Konta Klienta w Sklepie internetowym oraz przystąpieniem do Klubu 50 style.
  4. W przypadku rejestracji Konta Klubowicza zostaje ono trwale związane z Kontem Klienta. Usunięcie Konta Klienta jest równoznaczne z usunięciem Konta Klubowicza. Dane zgromadzone przed rejestracją w Aplikacji na Koncie Klienta dostępne będą na Koncie Klubowicza.
  5. Na Koncie Klubowicza gromadzone są dane osobowe oraz informacje o Kliencie dotyczące jego Zamówień składanych w Sklepie. Klient ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą ze Sprzedawcą dotyczącą Konta Klubowicza poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia Konta Klubowicza. W tym celu Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  6. Klient loguje się do swojego Konta Klubowicza za pomocą ustalonego przy rejestracji loginu (ciąg znaków identyfikujących Klienta spośród pozostałych klientów) i hasła (ciąg znaków niezbędny do uwierzytelnienia, czyli jednoznacznej identyfikacji i weryfikacji tożsamości Klubowicza w Sklepie) albo z wykorzystaniem loginu i hasła przypisanych do utworzonego wcześniej Konta Klienta.
  7. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania oraz anulowania zamówienia Produktu w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane, dane innej osoby lub gdy dane te budzą uzasadnione zastrzeżenia Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o przyczynach anulowania Zamówienia. Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych oraz anulowaniem Zamówienia. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
  8. Jeden Klient może posiadać tylko jedno aktywne Konto Klubowicza. Uprawnienia związane z Kontem Klubowicza, w tym wynikające z uczestnictwa w Klubie 50 style nie mogą zostać przeniesione przez Klubowicza na osobę trzecią.
  9. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie transakcje, które zostały wykonane z wykorzystaniem loginu oraz hasła. Sprzedawca zobowiązuje się dochować wszelkich starań, aby zabezpieczyć login oraz hasło przed ujawnieniem. Klient zobowiązuje się dochować wszelkich starań, aby zabezpieczyć login oraz hasło przed ujawnieniem nieuprawnionym osobom trzecim.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przekazanie przez Klienta swojego loginu lub hasła osobom trzecim. W przypadku wygaśnięcia, zmiany lub usunięcia konta poczty elektronicznej podanego przez Klienta przy okazji rejestracji Konta Klubowicza lub Konta Klienta, przy użyciu którego zarejestrowano Konto Klubowicza, Klient powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
  11. Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w celu realizacji Zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
  1. Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży poprzez złożenie przez Klienta Zamówienia:
    1. on-line, za pośrednictwem platformy Sklepu;
    2. telefonicznie, za pośrednictwem infolinii Sklepu, o której mowa w § 1 ust. 2 niniejszego Regulaminu, w godzinach jej pracy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy dokonać wyboru Produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty dostępne na stronie Sklepu. Wybór zamawianych Produktów jest dokonywany przez Klienta poprzez ich dodanie do koszyka Sklepu.
  3. Do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, korygowania błędów oraz zakresu wybranych Produktów.
  4. Po podaniu przez Klienta wszystkich wymaganych danych zostanie wyświetlone podsumowanie Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące w szczególności:
    1. przedmiotu Zamówienia (nazwa Produktu, marka, rozmiar, kolor, ilość);
    2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz kosztów dodatkowych (o ile występują);
    3. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz kosztów dodatkowych (o ile występują);
    4. wybranej metody płatności;
    5. sposobu i adresu dostawy Produktów.
  5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji i potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem Sklepu oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  6. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. W przypadku niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości Zamówienia).
  7. Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości email: „Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki” .
  8. W przypadku wyboru metody płatności polegającej na dokonaniu przedpłaty ceny za zamówione Produkty, a braku niezwłocznego opłacenia Zamówienia, Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez klienta wiadomości email „Przypominamy o złożonym przez Ciebie zamówieniu.”
  9. Realizowane będą tylko prawidłowo złożone Zamówienia. Przez prawidłowo złożone Zamówienie rozumie się wprowadzenie przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży oraz jej realizacji. Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku:
    1. podania przez Klienta nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych, w szczególności danych teleadresowych stanowiących miejsce doręczenia przesyłki;
    2. nieprawidłowego złożenia Zamówienia przez Klienta uniemożliwiającego jego realizację;
    3. złożenia Zamówienia z naruszeniem postanowień niniejszego Regulaminu;
    4. obiektywnie uzasadnionego uznania przez Sprzedawcę, że w przypadku Zamówienia złożonego przez Klienta występuje próba dokonania oszustwa, przez co należy rozumieć każde działanie Klienta w związku ze złożeniem i realizacją Zamówienia, które jest niezgodne z powszechnie obowiązującym prawem lub narusza prawa osób trzecich, a w szczególności takie działania jak: przełamywanie zabezpieczeń Sklepu, wykorzystywanie platformy Sklepu niezgodnie z jej przeznaczeniem, użycie cudzego loginu lub hasła lub podszywanie się pod inną osobę.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówień złożonych przez Klientów niezgodnie z Regulaminem, w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia. Sprzedawca będzie czynił starania, aby przed anulowaniem Zamówienia skontaktować się z Klientem celem jego potwierdzenia.
  11. W przypadku zakupu kilku Produktów w ramach jednego Zamawiania, zamówione Produkty mogą być przesłane do Klienta w więcej niż jednej przesyłce. W takiej sytuacji Klient nie ponosi dodatkowych kosztów dostawy
  1. Wszystkie ceny Produktów zawierają podatek VAT w obowiązującej stawce.
  2. Promocje organizowane w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  1. Dostawa Produktów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca realizuje dostawy zamówionych Produktów poprzez sposoby określone na stronie Sklepu, które wskazane są w szczególności pod adresem: https://50style.pl/formy-i-koszty-dostawy , w zakładce Konto klienta → Metody dostawy w Aplikacji Mobilnej oraz na ścieżce zakupu.
  2. Wybór niektórych form dostawy może wiązać się z ograniczeniem dostępnych metod płatności za Zamówienie. Dopuszczalne metody płatności będą każdorazowo wyświetlane Klientowi na ścieżce zakupu, po dokonaniu wyboru formy dostawy. Zasadniczo oferowanymi metodami uiszczenia ceny za zamówione Produkty są:
    1. przedpłata przed wydaniem Produktów Klientowi – płatności wykonywane są za pośrednictwem systemów płatności elektronicznych lub innych, wyszczególnionych na stronie Sklepu i akceptowanych przez Sklep elektronicznych metod płatności;
    2. zapłata ceny w momencie odbioru Produktów przez Klienta.
  3. W przypadku dokonywania przedpłaty, cenę za zamówione Produkty należy zapłacić niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
  4. Koszty dostawy Produktów określone są na stronie internetowej Sklepu oraz w zakładce Konto Klienta → Metody płatności w Aplikacji Mobilnej. Dodatkowo, koszty dostawy są wskazywane w czasie składania Zamówienia.
  5. W przypadku wybrania przez Klienta jako metody płatności przedpłaty wykonywanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych, realizacja Zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia otrzymania płatności od operatora systemu płatności elektronicznych.
  6. Poprzez akceptację Regulaminu Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę dokumentów księgowych, w tym faktur oraz faktur korygujących, drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji lub podczas składania Zamówienia. Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury pod podanym przez siebie adresem e-mail.
  7. Klient odbierając przesyłkę z zamówieniem od Kuriera, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania Sprzedawca zaleca sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera oraz powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
  1. Konsumentowi zgodnie z art. 27 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktów lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż Kurier weszła w posiadanie Produktów.
  2. Konsument może poinformować Sprzedawcę o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży pisemnie, przesyłając właściwe oświadczenie na adres:

    Sklep internetowy 50style
    No Limit Sp. z o.o.
    HALA nr 5
    ul. Promyka 153
    05-800 Pruszków
    z dopiskiem „sklep 50style.pl – odstąpienie od umowy”

    Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. Konsument może poinformować Sprzedawcę o chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży również poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w innej formie, w tym w szczególności w formie wiadomości e-mail, za pośrednictwem formularza dostępnego w Aplikacji Mobilnej lub poprzez złożenie właściwego oświadczenia w jednym z Salonów 50 style.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży w opisanym wyżej trybie, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
  5. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. Konsument może wskazać numer rachunku bankowego na który Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle zwracany Produkt przed upływem terminu 14 dni na adres:

    Sklep internetowy 50style
    No Limit Sp. z o.o.
    HALA nr 5
    ul. Promyka 153
    05-800 Pruszków
    z dopiskiem „sklep 50style.pl – odstąpienie od umowy”

    lub zwróci Produkty w dowolnym Sklepie stacjonarnym.
  8. Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od Umowy Sprzedaży (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  10. Ponad uprawnienia Konsumenta, o których mowa w § 8 ust. 1 Regulaminu Sprzedawca przyznaje Konsumentom dodatkową umowną możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny poprzez złożenie właściwego oświadczenia Sprzedawcy na piśmie w terminie do 30 dni od daty wejścia w posiadanie Produktów przez Konsumenta, a w przypadku zakupu dokonanego w ramach Konta Klubowicza - na piśmie w terminie do 60 dni od daty wejścia w posiadanie produktów przez Klubowicza, pod warunkiem że zwracane Produkty są kompletne, posiadają nienaruszone metki i są pozbawione śladów używania oraz uszkodzeń. Dla zachowania możliwości skorzystania z wyżej opisanego dodatkowego prawa zwrotu, Konsument powinien obchodzić się z Produktem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym (np. Konsument powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży na zasadach wskazanych w niniejszym § 8 ust. 10 Regulaminu nie narusza ani nie ogranicza praw Konsumenta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z art. 27 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta oraz pozostałych uprawnień Klienta wynikających z Ustawy o prawach konsumenta.
  11. W przypadku skorzystania przez Klienta z umownego prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny, o którym mowa w ust. 10 powyżej, stosuje się odpowiednio postanowienia § 8 ust. 2-9 Regulaminu. Klient oraz Sprzedawca są zobowiązani do zwrotu sobie nawzajem tego co wzajemnie świadczyli w stanie niezmienionym. Klient jest zobowiązany do dostarczenia Sprzedawcy kompletnej przesyłki z Produktem w stanie niezmienionym nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy pokrywa Klient. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży na warunkach wskazanych w § 8 ust. 10 Regulaminu, zwrot Produktu będzie przyjęty, a nie później niż w terminie 14 dni Klient otrzyma zwrot kwoty uiszczonej za dane Zamówienie.
  1. W razie braku zgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży, Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy.
  3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  4. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  5. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.
  6. W wypadkach określonych Ustawą, w przypadku gdy Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
    Dotyczy to sytuacji, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży z uwagi na niemożliwość wykonania naprawy lub wymiany bądź nadmierne koszty z tym związane,
    2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył;
    3. pomimo prób podejmowanych przez Sprzedawcę w celu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, brak ten występuje nadal,
    4. brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony wskazanych w ust. 3;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta
  7. Konsument nie może żądać odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
  9. Postanowienia § 9 ust. 1-8 nie znajdują zastosowania do Konsumentów, którzy zawarli ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży przed 01 stycznia 2023 r. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem ww. Konsumentów regulują właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.
  10. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży można zgłaszać poprzez przesłanie reklamowanego Produktu do Sklepu na adres:

    Sklep internetowy 50style.pl
    os. Dywizjonu 303 paw.1
    31-871 Kraków
    Z dopiskiem "sklep 50style.pl - reklamacja"

    lub dostarczyć Produkt bezpośrednio do dowolnego Salonu 50 style.

    Do reklamowanego Produktu prosimy dołączyć dowód zakupu (np. kopię paragonu lub faktury VAT) oraz opis zauważonej niezgodności wraz z określeniem żądania Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru druku reklamacyjnego, który jest do pobrania na stronie internetowej Sklepu lub zakładce FAQ w Aplikacji Mobilnej.
  11. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
  12. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma stanowi interaktywny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców zmierzających do pozasądowego rozstrzygania sporów powstałych w związku z transakcjami internetowymi.
  1. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system informatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagań technicznych:
    1. przeglądarka Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript, cookies, lub
    2. przeglądarka Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies, lub
    3. przeglądarka Google Chrome w wersji 21.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,
    4. minimalna rozdzielczość ekranu 1280×720 pikseli.
  2. Korzystanie ze Sklepu m-commerce jest możliwe po zainstalowaniu Aplikacji. Szczegóły dotyczące wymagań technicznych urządzenia mobilnego niezbędnych dla korzystania z Aplikacji określa § 12 ust. 6 Regulaminu.
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i przekazu danych w związku ze świadczonymi w ramach Sklepu usługami, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  4. Klient korzystający ze Sklepu jest zobowiązany w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;
    2. korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie odpowiedniego oprogramowania lub urządzeń;
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam);
    4. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedającego;
    5. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
  5. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  6. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Marketing Investment Group S.A ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Kraków, za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@50style.com lub za pośrednictwem zakładki FAQ dostępnej w Aplikacji Mobilnej. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  7. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
  1. W Sklepie dostępne są usługi pośrednie w postaci usług „hostingu”, o który mowa w art. 3 lit g) (iii) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (DSA). Usługi te są świadczone w celu monitorowania satysfakcji Klientów, podnoszenia jakości świadczonych usług oraz obsługi sprzedażowej, a także w celu umożliwienia użytkownikom Sklepu zapoznania się z opiniami innych o Produktach dostępnych w Sklepie. W ramach świadczenia tych usług Sprzedawca za pośrednictwem Serwisu umożliwia Klientom, którzy dokonali zakupu w Sklepie wyrażenie Opinii dotyczącej Sklepu oraz jakości zakupionych Produktów.
  2. Wyrażenie Opinii związanej z zakupem dokonanym w jednym z Salonów Stacjonarnych Sprzedawcy jest możliwe w przypadku zarejestrowania zakupu w Aplikacji Mobilnej poprzez okazanie odpowiedniego ekranu Aplikacji przed wystawieniem dokumentu fiskalnego.
  3. Sprzedawca przekaże Serwisowi dane niezbędne do wyrażenia przez Klienta Opinii (w szczególności adres e-mail, imię Klienta, numer zamówienia oraz informacje o zakupionych Produktach). Klient otrzyma wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie Opinii o Sklepie oraz zakupionych Produktach, a w przypadku braku wystawienia Opinii w reakcji na wspomnianą wiadomość - kolejną wiadomość e-mail z przypomnieniem o możliwości wystawienia Opinii. Wystawienie Opinii jest całkowicie dobrowolne.
  4. Szczegółowe zasady wystawiania Opinii znajdują się na stronie internetowej Serwisu pod adresem: https://trustmate.io/user-regulations .
  5. W każdym przypadku, w którym Opinia wyrażona przez Klienta będzie stanowić utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.), Klient z chwilą wystawienia Opinii udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie z Opinii bez ograniczenia czasowego i terytorialnego, uprawniającą Sprzedawcę do:
    1. utrwalania i zwielokrotniania Opinii lub jej części - dowolną techniką, w tym techniką cyfrową,
    2. wprowadzania Opinii lub jej części do pamięci komputera, sieci komputerowej lub multimedialnej,
    3. rozpowszechniania Opinii lub jej części przez publiczne wystawienie, wyświetlenie oraz publiczne udostępnienie jej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym w szczególności poprzez umieszczenie Opinii lub jej części w Sklepie Sprzedawcy oraz innych sklepach Sprzedawcy lub podmiotów z grupy spółek Sprzedawcy, w których oferuje on te same Produkty; w kampaniach marketingowych Sprzedawcy lub podmiotów z grupy spółek Sprzedawcy, w tym również prowadzonych w mediach społecznościowych.
  6. W przypadku, gdy w Opinii utrwalono wizerunek Klienta bądź osób trzecich, z chwilą wystawienia Opinii Klient udziela Sprzedawcy zgody na korzystanie z utrwalonego w niej wizerunku na warunkach odpowiadających warunkom Licencji. Klient oświadcza, że w przypadku utrwalenia w Opinii wizerunku osób trzecich, uzyskał od tych osób odpowiednią zgodę umożliwiającą korzystanie przez Sprzedawcę z ich wizerunku zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  7. Klient upoważnia Sprzedawcę do korzystania z Opinii bez oznaczenia go jako twórcy oraz do wykonywania w jego imieniu autorskich praw osobistych samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich.
  8. Licencja obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji przez Sprzedawcę, a także do opracowania, dostosowania, przerabiania i tłumaczenia Opinii samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich, przy czym Sprzedawca będzie korzystać z tego prawa w zakresie nienaruszającym przekazu Opinii tj. niewpływającym na sens, znaczenie czy wydźwięk Opinii.
  9. Jednocześnie Klient, udzielając licencji, zapewnia że jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych do Opinii w zakresie co najmniej umożliwiającym udzielenie licencji na korzystanie z Opinii zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  10. Klient, udzielając licencji oświadcza, że Opinia nie narusza praw autorskich osób trzecich oraz prawa do wykorzystania wizerunku osób trzecich i danych osobowych osób trzecich.
  11. Klientowi nie przysługuje prawo do wynagrodzenia z tytułu udzielenia licencji na korzystanie z Opinii.
  12. Opinia Klienta nie może zawierać treści nielegalnych (treści sprzecznych z obowiązującym prawem), treści niezgodnych z zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz z powszechnie przyjętymi zasadami postępowania, w szczególności nie powinna zawierać:
    1. treści o charakterze wulgarnym, nieobyczajnym, treści pornograficznych, obraźliwych,
    2. treści o charakterze rasistowskim, treści ksenofobicznych,
    3. treści reklamowych bądź promocyjnych zarówno Klientów jak i podmiotów trzecich,
    4. danych osobowych oraz wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia takich osób, a także treści naruszających dobra osobiste osób trzecich,
    5. informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub innych treści o charakterze poufnym, co do których ujawnienia Klient nie jest uprawniony,
    6. treści naruszających autorskie prawa majątkowe i osobiste osób trzecich, prawa własności przemysłowej,
    7. treści do których odpowiednie prawa przysługują osobom trzecim, jeżeli Klient nie jest upoważniony do korzystania z tych treści w sposób umożliwiający mu udzielenie Sprzedawcy licencji w zakresie przewidzianym niniejszym Regulaminem.
  13. Zabronione jest wystawianie Opinii z wykorzystaniem narzędzi zapewniających automatyzację wystawiania Opinii, przełamywanie jakichkolwiek zabezpieczeń Sklepu lub podejmowanie jakichkolwiek innych zachowań, które mogłyby prowadzić do publikacji Opinii niepochodzących od Klientów.
  14. Sprzedawca nie wykorzystuje zautomatyzowanej identyfikacji Opinii zawierających nielegalne treści oraz Opinii niezgodnych z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Opinie zawierające nielegalne treści zidentyfikowane zostać mogą przez Sprzedawcę lub w drodze zgłoszenia przez użytkownika Sklepu.
  15. Użytkownik Sklepu może zgłosić Opinię, która zawiera nielegalne treści na adres mailowy wskazany w ustępie 26 poniżej. Niezwłocznie po pozyskaniu i weryfikacji informacji o nielegalnej treści w Sklepie, Sprzedawca może:
    1. ograniczyć w zakresie widoczności określone informacje, uniemożliwić do nich dostęp lub depozycjonować takie treści,
    2. zawiesić lub zakończyć świadczenie usług w całości lub części,
    3. zawiesić lub zamknąć Konto Klienta.
  16. W przypadku podjęcia przez Sprzedawcę działań, o których mowa w ust. 16 powyżej, Sprzedawca przekaże decyzję o podjętych działaniach wraz z uzasadnieniem na adres email zgłaszającego oraz zainteresowanego odbiorcy usługi. Zgłaszającemu oraz zainteresowanemu odbiorcy usługi w terminie 6 miesięcy od dnia otrzymania decyzji przysługuje skarga na tę decyzje. Skargę należy przesłać na adres mailowy wskazany w ust. 26 poniżej. Skarga zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę bez zbędnej zwłoki, a po jej rozpatrzeniu Sprzedawca dzieli skarżącemu informacji w sprawach, których dotyczyła skarga.
  17. Sprzedawca nie jest dostawcą Opinii ani administratorem Serwisu umożliwiającego wystawienie Opinii. Poprzez zamieszczenie Opinii Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechnienia Opinii. Tym samym w przypadku, gdy Opinia narusza jakiekolwiek prawa osób trzecich Klient ponosi pełną odpowiedzialność za ich naruszenie.
  18. Wskazana procedura zbierania Opinii o Produktach ma na celu zapewnienie użytkownikom Sklepu dostępu do Opinii wyrażonych wyłącznie przez Klientów, którzy kupili opiniowany Produkt. E-mail z prośbą o Opinię przesyłany jest wyłącznie Klientom, którzy dokonali zakupu w Sklepie, na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia, a w przypadku Klientów Sklepów Stacjonarnych dokonujących zakupu z Aplikacją - na adres e-mail powiązany z Kontem Klubowicza.
  19. Wiadomości z prośbą o wystawienie Opinii o zakupie dokonanym w Sklepie internetowym lub w Aplikacji wysyłane są w terminach ustalanych na podstawie średnich czasów dostawy. W celu zagwarantowania Klientom możliwości zapoznania się z zakupionym Produktem przed wystawieniem Opinii, terminy te mogą ulec zmianie.
  20. Sprzedawca zamieszcza w Sklepie wszystkie Opinie zebrane od Klientów (zarówno pozytywne jak i negatywne), przy czym Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia w całości lub części Opinii, która narusza obowiązujące prawo, normy społeczne lub obyczajowe, a także postanowienia niniejszego Regulaminu.
  21. Opinie nie są sponsorowane i nie mają wpływu na stosunki umowne Klienta ze Sprzedawcą.
  22. Sprzedawca może przyznać Klientom określony bonus za wystawienie Opinii np. w postaci kodu rabatowego na kolejne zakupy. Warunki przyznawania bonusów mogą być regulowane odrębnymi regulaminami oraz mogą być ograniczone czasowo. Bonus będzie przyznawany za wystawienie każdej Opinii, niezależnie od jej Treści.
  23. Za każdą Opinię udzieloną przez Klubowicza, Klubowicz dostanie Punkty w ramach programu Klub 50 style, zgodnie z przelicznikiem: 1 opinia = 100 Punktów. Punkty zostaną naliczone i przypisane do Konta Klubowicza do końca kolejnego dnia po dniu wystawienia Opinii. Postanowienia § 13 stosuje się odpowiednio.
  24. Sprzedawca zamieszcza w Sklepie wszystkie zebrane Opinie, przy czym Opinie te są wyświetlane użytkownikom w sposób chronologiczny (od najnowszej). Opinie o Produktach wyświetlane użytkownikom mogą również obejmować tłumaczenia Opinii wystawionych przez Klientów, którzy zakupili taki sam Produkt w sklepach internetowych lub aplikacjach 50 style prowadzonych w innych krajach niż Rzeczpospolita Polska przez podmioty z grupy spółek Sprzedawcy.
  25. Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Sprzedawca wyznaczył punkt kontaktowy służący do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą ds. Usług Cyfrowych oraz użytkownikami Sklepu w sprawach objętych ww. aktem. Punkt kontaktowy jest dostępny pod adresem contactpoint@miggroup.com.
  1. Aplikacja jest oprogramowaniem stworzonym dla Klientów Organizatora.
  2. Do funkcjonalności Aplikacji należą w szczególności:
    1. możliwość złożenia Zamówienia;
    2. prezentacja oferty promocyjnej Organizatora;
    3. znalezienie najbliższego Sklepu pod warunkiem uruchomienia funkcji GPS na urządzeniu mobilnym oraz skorzystanie z funkcji geolokalizacji na urządzeniu mobilnym;
    4. przesyłanie informacji typu Push o obowiązujących promocjach w sklepach 50 style w wersji na urządzenia mobilne;
    5. program lojalnościowy Klub 50 style.
  3. Zainstalowana na urządzeniu mobilnym Aplikacja, w której zalogowany jest Klubowicz, jest identyfikatorem i pozwala w szczególności na rejestrację transakcji w Klub 50 style, monitorowanie stanu zgromadzonych Punktów, przeglądanie dostępnych Kuponów, wymianę Punktów na Kupony, dostęp do historii zakupów.
  4. Aplikację można zainstalować na urządzeniach mobilnych, w szczególności na telefonach komórkowych, poprzez połączenie się użytkownika urządzenia mobilnego z systemem Android z Google Play store, a w przypadku urządzenia mobilnego z systemem iOS z AppStore i następnie pobranie Aplikacji.
  5. Dla korzystania z Aplikacji niezbędnym jest posiadanie urządzenia mobilnego z dostępem do sieci Internet oraz:
    1. w przypadku urządzeń mobilnych z systemem Android, co najmniej z wersją systemu operacyjnego Android 6.0;
    2. w przypadku urządzenia mobilnego z systemem iOS, co najmniej z wersją systemu operacyjnego iOS 12.0.
    Koszty połączenia z Internetem obciążają Klienta, stosownie do umów zawartych przez Klienta z operatorem telekomunikacyjnym.
  6. Aplikacja jest dystrybuowana bez pobierania z tego tytułu opłaty. Aplikacją przy dokonywaniu zakupów może posługiwać się wyłącznie Klubowicz bądź niezalogowany lub niezarejestrowany Klient po akceptacji niniejszego Regulaminu. Domniemywa się, że osoba okazująca zalogowany ekran Aplikacji na urządzeniu mobilnym jest Klubowiczem.
  7. W uzasadnionych przypadkach Organizator jest uprawniony do czasowego zablokowania możliwości uzyskiwania Punktów poprzez korzystanie przez danego Klubowicza z Aplikacji Mobilnej. Za uzasadnione przypadki upoważniające Organizatora do zablokowania możliwości gromadzenia Punktów uważane będą w szczególności podejrzenie naruszenia przez Klubowicza postanowień § 10 ust. 4 i § 12 ust. 5 Regulaminu.
  8. Organizator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Aplikacji.
  9. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Aplikacji Użytkownik może zgłaszać pisemnie na adres Organizatora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: mobile.developer@miggroup.com
  1. W ramach programu Klub 50 style Klubowicz będzie miał możliwość uzyskania Punktów w zamian za dokonywanie zakupów w Sklepach, zgodnie z przelicznikiem: 1 PLN = 5 uzyskanych punktów. Punkty będą naliczane jedynie za faktycznie uiszczoną cenę końcową, tj. w przypadku skorzystania przez Klubowicza z Kuponu, promocji, bonu rabatowego, karty podarunkowej lub innej metody obniżenia wartości zakupu, Punkty zostaną przyznane w ilości obliczonej odpowiednio do ceny końcowej. Przy ustalaniu wartości zakupu na potrzeby przeliczenia tej wartości na Punkty część wartości wyrażoną w groszach zaokrągla się w górę do pełnej złotówki.
  2. Warunkiem naliczenia Punktów jest dokonanie zakupów będąc zalogowanym do Konta Klubowicza (w przypadku dokonywania zakupów w Sklepie) bądź podanie doradcy numeru karty Klubowicza przypisanego do Konta Klubowicza w Aplikacji Mobilnej przed wystawieniem dokumentu fiskalnego (w przypadku zakupów w Salonie Stacjonarnym). Dokonanie zakupów bez spełnienia powyższych warunków będzie skutkowało nieprzyznaniem Punktów Klubowiczowi. Wyjątkowo w przypadku Klienta przystępującego do Klubu 50 style, dokonującego zakupu w Salonie Stacjonarnym, możliwe jest naliczenie Punktów z takiego zakupu poprzez zeskanowanie paragonu w Aplikacji Mobilnej terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu, nie później jednak niż 7 dni od dnia rejestracji w Klubie 50 style. Możliwość naliczenia Punktów w ten sposób dotyczy wyłącznie jednego paragonu.
  3. Punkty przyznawane są za zakupy dokonywane osobiście przez Klubowicza. Niedozwolone jest użyczanie Konta Klubowicza osobom trzecim.
  4. Punkty zostaną naliczone i przypisane do Konta Klubowicza w chwili wystawienia dokumentu fiskalnego.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałego wyłączenia możliwości uzyskania Punktów za zakup określonych Produktów. Informacja o niemożliwości uzyskania Punktów za zakup Produktu może być udostępniona w szczególności w regulaminach właściwych akcji promocyjnych bądź za pośrednictwem Sklepu lub doradców w Salonach Stacjonarnych.
  6. Organizator może przyznawać dodatkowe punkty specjalne na zasadach odbiegających od standardowego przelicznika, o którym mowa w § 13 ust. 1 Regulaminu, za zakup określonych Produktów, dokonanie transakcji na określonych przez Organizatora warunkach (np. zakup kilku Produktów jednocześnie), bądź spełnienie innego rodzaju warunków lub wykonanie innej akcji określonej przez Organizatora. Zasady naliczania dodatkowych punktów będą komunikowane Klubowiczowi w Aplikacji, w Sklepach lub za pośrednictwem marketingu e-mailowego bądź telefonicznego.
  7. Punkty można wykorzystać poprzez wymianę na Kupon w okresie od dnia ich uzyskania do dnia 30 stycznia roku kalendarzowego następującego bezpośrednio po roku kalendarzowym, w którym dane Punkty zostały uzyskane, a niewykorzystane w tym okresie Punkty ulegają przepadkowi.
  8. W przypadku skorzystania przez Klubowicza z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, niezależnie od podstawy prawnej dla skorzystania z prawa do odstąpienia, Klubowiczowi zostaną odjęte Punkty uzyskane za zakup produktów objętych odstąpieniem.
  9. Punkty przypisane są indywidualnie do konta Klubowicza. Punkty mogą być przenoszone na osoby trzecie jedynie za pośrednictwem Aplikacji, pod warunkiem uruchomienia przez Organizatora właściwej funkcjonalności w Aplikacji.
  10. Punkty mogą zostać wymienione przez Klubowicza na Kupon po zalogowaniu do Aplikacji. Aktywacja Kuponu następuje za pośrednictwem specjalnego panelu, w którym opisane są szczegóły dotyczące danego Kuponu, m.in. jego koszt, okres ważności oraz szczegóły działania.
  11. Punkty zostają zamienione na Kupon automatycznie w chwili złożenia przez Klubowicza zamówienia w Sklepie internetowym lub dokonania zakupu w Salonie Stacjonarnym, z wykorzystaniem aktywnego Kuponu. Do tego momentu Klubowicz może dowolnie wybierać, który z dostępnych Kuponów chce aktywować. Niemożliwe jest jednoczesne aktywowanie więcej niż jednego Kuponu. W Sklepie internetowym działanie aktywnego Kuponu zostanie uwzględnione automatycznie w chwili dokonywania przez Klubowicza, zalogowanego do swojego Konta Klienta, zakupu spełniającego warunki przypisane do danego Kuponu. W Salonie Stacjonarnym aktywny W Salonach Stacjonarnych Kupon może zostać wykorzystany pod warunkiem aktywacji wybranego kuponu w Aplikacji Mobilnej oraz okazania zalogowanego ekranu Aplikacji doradcy przed wystawieniem dokumentu fiskalnego. W przypadku zakupu w Sklepie, Kupon może zostać wykorzystany pod warunkiem jego aktywacji w koszyku zakupowym.
  12. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z wykorzystaniem Kuponu, niezależnie od podstawy prawnej dla dokonania odstąpienia, wykorzystany Kupon oraz Punkty nie zostaną przywrócone Klubowiczowi.
  13. Organizator zastrzega sobie prawo do bieżącego aktualizowania i zmieniania katalogu dostępnych Kuponów.
  1. Organizator może odmówić rejestracji w Klubie 50 style w przypadku, gdy:
    1. Klient nie spełnia wymogów Regulaminu;
    2. dane podane przez Klienta uniemożliwiają jego rejestrację w Klubie 50 style (np. Klient podał nieistniejący numer telefonu lub adres e-mail);
    3. Klient posiada już Konto Klubowicza.
  2. Organizator może wykluczyć Klubowicza z Klubu 50 style ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
    1. Klubowicz nie przestrzega postanowień Regulaminu;
    2. Klubowicz dostarczył nieprawdziwe dane lub podał się za inną osobę wobec Organizatora podczas rejestracji w Klubie 50 style;
    3. Klubowicz nieprzepisowo zdobył Punkty - w szczególności podstawą ich uzyskania były transakcje zakupowe nienależące do posiadacza Konta Klubowicza, lub też jeżeli Punkty zostały zgromadzone w inny, sprzeczny z postanowieniami Regulaminu sposób;
    4. Klubowicz zgłosił Organizatorowi żądanie usunięcia jego danych osobowych przetwarzanych przez Organizatora.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora, iż Konto Klubowicza jest nieaktywne, Organizator zastrzega prawo do wypowiedzenia Klubowiczowi umowy o prowadzenie Konta Klubowicza. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zostanie przesłane na adres e-mailowy przypisany do Konta Klubowicza. Wypowiedzenie będzie skuteczne w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jego dostarczenia na adres e-mail Klubowicza, pod warunkiem niezgłoszenia w tym terminie przez Klubowicza sprzeciwu wobec wypowiedzenia umowy o prowadzenie Konta Klubowicza.
  4. Klubowicz w każdym czasie może zrezygnować z uczestnictwa w Klubie 50 style poprzez przesłanie właściwego oświadczenia Organizatorowi pisemnie (preferowany adres korespondencyjny: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Kraków), e-mailowo na adres: sklep@50style.com , w ramach formularza kontaktowego na stronie https://50style.pl/kontakt , poprzez złożenie oświadczenia ustnie za pośrednictwem numeru telefonu 12 681 84 90 lub za pośrednictwem zakładki Kontakt dostępnej w Aplikacji Mobilnej.
  5. W razie wykluczenia Klubowicza z uczestnictwa w Klubie 50 style lub dokonania przez niego rezygnacji z uczestnictwa, zgromadzone przez Klubowicza Punkty oraz niewykorzystane Kupony przepadają.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:

Administratorem podanych danych osobowych jest właściciel Aplikacji Mobilnej - Marketing Investment Group S.A. z siedzibą w Krakowie (31-871), os. Dywizjonu 303 Paw. 1, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla KrakowaŚródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr: KRS 0000521685, NIP: 675-11-87-580, REGON: 351469736 (dalej jako: „Administrator” ).


Dane kontaktowe:

Poczta tradycyjna:
Marketing Investment Group S.A.
ul. prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków

Poczta elektroniczna: office@miggroup.com

tel. Kontaktowy: +48 12 681 84 01

fax: +48 12 681 84 00


DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy:

pocztą tradycyjną:
Marketing Investment Group S.A.
ul. prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków

pocztą elektroniczną: odo@miggroup.com

tel. Kontaktowy: +48 785 680 116

fax: +48 12 681 84 00


CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przekazane Administratorowi podczas rejestracji w Aplikacji będą przetwarzane w celu utworzenia i utrzymania Konta Klubowicza, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, zgodnie z udzieloną zgodą. Ponadto dane będą przetwarzane w celu realizacji zakupów (Umowa Sprzedaży), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO a także wypełnieniu obowiązków skarbowych w związku ze zrealizowanymi zakupami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Przedmiotowe dane osobowe mogą zostać także wykorzystane w prawnie uzasadnionym interesie Administratora, za jaki należy uznać marketing produktów i usług własnych, na podstawie przesłanki wskazanej w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Udzielona zgoda może być w każdym czasie cofnięta, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do korzystania z aplikacji i zakupów za jej pomocą.


PRAWNIE UZUSADNIONY INTERES ADMINISTRATORA

W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Za prawnie uzasadniony interes Administratora należy rozumieć marketing produktów i usług własnych.


ODBIORCY DANYCH

Podmioty przetwarzające:
Przetwarzane dane osobowe mogą być przekazywane spółkom z Grupy Przedsiębiorstw MIG oraz innym podmiotom, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy powierzenia w celu wykonania umowy, realizacji usługi, dostarczenia produktu, pobrania opłaty, analizy danych oraz obsługi marketingowej lub obsługi klienta, np. dostawcom usług IT, marketingowych, analitycznych, kurierom, pośrednikom płatności przy czym takie podmioty przetwarzają dane na polecenie Administratora i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami, w celu i zakresie przez niego wskazanym. W przypadku udostępnieniu danych osobowych spółce JD Sports Fashion Plc (dalej jako: „JD”), należącej do Grupy Przedsiębiorstw MIG, JD staje się odrębnym administratorem danych, samodzielnie decydując o celu i środkach przetwarzania. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są tożsame z przedmiotowymi, udostępnionymi przez Marketing Investment Group S.A., poza danymi kontaktowymi i powołanego Inspektora Ochrony Danych.


Dane Administratora JD:
JD Sports Fashion Plc, registered in England & Wales with number 1888425, Hollinsbrook Way Pilsworth, Bury Lancashire BL9 8RR, Telephone: +44 161 767 1000, e-mail: customercare@global.jdsports.com Mając na uwadze, że JD jest podmiotem z siedzibą w Wielkiej Brytanii, Administrator informuje o ewentualnym zamiarze przekazywania danych osobowych poza obszar EOG, co zostanie poprzedzone podpisaniem przez strony Standardowych Klauzul Umownych , których wypełnienie zapewnia odpowiednie gwarancje ochrony prywatności oraz podstawowych praw i wolności osób fizycznych jak również wykonywania odpowiednich praw jednostki, której dane dotyczą. JD zapewnia odpowiednie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych, informacje o stosowanych środkach ochrony danych można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z JD.


Facebook jako współadministrator:
Pozyskiwane dane osobowe mogą być przekazywane operatorom serwisów społecznościowych, które w dalszej kolejności są wykorzystywane w celu personalizacji i wyświetlenia odpowiedniej reklamy na stronach internetowych i w aplikacjach tych serwisów. W tym celu stosuje się popularne na rynku narzędzia internetowe.

W odniesieniu do danych osobowych zawartych w informacjach przekazywanych do portalu facebook.com, dotyczących działań osób w witrynach internetowych i aplikacjach Administratora, Administrator i Facebook Ireland (dalej jako: „Facebook”) wspólnie określają środki i cele tego przetwarzania, w związku z czym są Współadministratorami, zgodnie z art. 26 RODO. Informacje Facebook wymagane przez art. 13 ust 1 lit. a) i b) RODO można znaleźć w Zasadach dotyczących danych Facebook Ireland dostępnych pod adresem https://www.facebook.com/about/privacy.


OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Gromadzone dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie (likwidacji Konta Klubowicza), wydłużonym o czas realizacji złożonego żądania w powyższym zakresie, max. do 30 dni. W zakresie zaś prawidłowego wykonania Umowy Sprzedaży (zakupów, dokonanych poprzez użytkowaną Aplikację), dane przechowywane będą do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnych (do 6 lat). W ograniczonym zakresie dane osobowe, pomimo wycofania zgody na ich dalsze przetwarzanie mogą być przechowywane dla celów realizacji przez Administratora obowiązków prawnoskarbowych (do 5 lat).


PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Każdemu, czyje dane są przetwarzane, zgodnie z RODO przysługuje:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
  • prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


PROFILOWANIE

W celu marketingu własnych produktów i usług Administratora z zamiarem przygotowania zindywidualizowanej oferty handlowej, Administrator stosuje profilowanie. Dane podlegające profilowaniu to m.in. preferencje zakupowe, imię, kod pocztowy oraz data urodzenia, które służą do selekcji prezentowanych informacji handlowych o produktach dopasowanych do Twoich potrzeb.

  1. Na każdym urządzeniu mobilnym przechowywany jest identyfikator Aplikacji (tworzony w momencie instalacji Aplikacji), aż do momentu usunięcia Aplikacji Mobilnej z urządzenia. Identyfikator Aplikacji Mobilnej oraz informacje udostępniane przez urządzenie mobilne (marka, model, identyfikator sprzętowy urządzenia mobilnego) są przekazywane w momencie aktywacji urządzenia w Aplikacji Mobilnej.
  2. Sklep korzysta z tzw. plików cookies oraz innego rodzaju technologii monitorujących zachowanie użytkownika o zbliżonym charakterze. Pliki cookies, (tzw. „ciasteczka”) to małe pliki tekstowe wysyłane przez Sklep internetowy i przechowywane w pamięci urządzenia końcowego (np. smartfon), zawierające informacje związane z korzystaniem ze Sklepu przez użytkowników tych urządzeń. Pliki cookies zapewniają prawidłowe działanie Sklepu oraz wspierają korzystanie z jego funkcjonalności. Niektóre cookies zapisują dane statystyczne oraz pomagają w dostarczaniu użytkownikom spersonalizowanych treści.
  3. Pliki cookies mogą mieć charakter plików tymczasowych, które usuwane są automatycznie po zakończeniu korzystania ze Sklepu internetowego (cookies sesyjne), jak też plików stałych które zapisywane są w pamięci Twojego urządzenia na dłużej (cookies stałe). Dzięki plikom stałym zapamiętujemy ustawienia, które preferujesz, co ułatwia korzystanie ze Sklepu.
  4. Korzystamy z cookies własnych, czyli plików umieszczanych na urządzeniu użytkownika bezpośrednio przez Sprzedawcę oraz z plików stron trzecich, które wysyłane są za pośrednictwem Sklepu przez inne podmioty np. platformy społecznościowe.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26.05.2023 r.
  6. Sklep wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:
    1. prawidłowej obsługi Sklepu i uproszczenia procesu zakupowego (np. utrzymanie sesji klienta po zalogowaniu, zapamiętanie dokonanych zakupów, zapamiętanie aktualnej zawartości koszyka, identyfikacja Klienta);
    2. tworzenia statystyk oglądalności Sklepu oraz zbierania informacji o sposobie korzystania ze Sklepu w celu ulepszenia jego struktury i zawartości, a także analizowania skuteczności prowadzonych działań reklamowych i marketingowych;
    3. działań reklamowych oraz marketingowych, także prowadzonych przez współpracujące z nami sieci reklamowe; w tym dostarczania użytkownikom treści reklamowych dostosowanych do jego preferencji, zainteresowań, danych demograficznych (wiek, płeć) oraz lokalizacyjnych;
    4. integracji strony Sklepu z usługami zewnętrznymi, takimi jak m.in. Facebook czy Google+ (np. aktywne zalogowanie w usłudze, wyświetlanie listy znajomych również lubiących tą stronę na Facebooku, itd.) 6. W każdym czasie ist
  7. W każdym czasie istnieje możliwość zablokowania korzystania z plików cookies oraz usunięcia stałych plików cookies, wykorzystując stosowne ustawienia dostępne w przeglądarce internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies są zwyczajowo dostępne w zakładce „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której korzystasz. Zablokowanie lub ograniczenie stosowania plików cookies może uniemożliwić prawidłowe korzystanie z niektórych funkcjonalności dostępnych w Sklepie.
  8. Ponadto Aplikacja Mobilna może uzyskać dostęp do niektórych uprawnień na urządzeniu mobilnym, w tym m. in. do danych technicznych urządzenia, pamięci wewnętrznej, lokalizacji.
  9. Wszystkie uprawnienia (funkcje i informacje urządzenia mobilnego), które Użytkownicy nadają Aplikacji Mobilnej, są widocznie w panelu ustawień ich urządzenia mobilnego. W panelu ustawień można zarządzać tymi ustawieniami. Uprawnienia Aplikacji Mobilnej można odwołać przez zmianę ustawień na urządzeniu mobilnym lub przez odinstalowanie Aplikacji Mobilnej.
  1. Niniejszy paragraf Regulaminu zawiera postanowienia szczególne mające zastosowanie wyłącznie do Umowy Sprzedaży, której stroną jest Klient niebędący Konsumentem.
  2. W przypadku Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem, Sprzedawcy przysługuje jednostronne prawo do odstąpienia od tej Umowy Sprzedaży ze skutkiem natychmiastowym, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. W zakresie dozwolonym prawem, wyłączone zostają wszelkie roszczenia Klienta niebędącego Konsumentem w stosunku do Sprzedawcy z tytułu odstąpienia od Umowy Sprzedaży
  3. Do Umów Sprzedaży wskazanych w ust. 1 powyżej nie mają zastosowania przepisy Ustawy o prawach konsumenta. Ponadto, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, wobec Klienta niebędącego Konsumentem wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy za Produkt z tytułu rękojmi.
  4. Postanowienia Regulaminu dotyczące Klientów niebędących Konsumentami mogą zostać zmienione w każdym czasie, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Ewentualne spory związane z Umową Sprzedaży oraz wynikającymi z niej stosunkami prawnymi pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostaną poddane rozpoznaniu przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków Umów Sprzedaży zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Niniejszy Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  4. Sprzedawca z ważnych powodów zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Do ważnych powodów uzasadniających zmianę Regulaminu zalicza się w szczególności zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmiany organizacyjne po stronie Sprzedawcy, rozszerzenie usług świadczonych przez Sprzedawcę, w tym poprzez modyfikacje systemów informatycznych wykorzystywanych przy obsłudze Klubu 50 style, konieczność dostosowania sposobu świadczonych usług do uzasadnionych wymogów kontrahentów Organizatora, brak dalszej możliwości świadczenia usług przez Sprzedawcę na obecnych warunkach, zmianę strategii handlowej lub marketingowej. Sprzedawca poinformuje Klientów o nowej treści Regulaminu drogą elektroniczną (na wskazane w Koncie Klienta, Koncie Klubowicza lub przy składaniu Zamówień adresy poczty elektronicznej), poprzez wiadomość push bądź poprzez opublikowanie nowego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego lub w Aplikacji Mobilnej, co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu Klient ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę zwartą ze Sprzedawcą dotyczącą Konta Klubowicza, poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia Konta Klubowicza.
  5. Zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu będą realizowane na postawie dotychczasowego Regulaminu zaakceptowanego przez Klienta w dniu złożenia Zamówienia
  6. Niniejszy Regulamin nie uchybia postanowieniom Regulaminu Sklepu internetowego 50 style (regulamin dostępny pod adresem: https://50style.pl/regulamin-sklepu), który stosuje się do Klientów korzystających ze Sklepu internetowego bez rejestracji lub przy użyciu Konta Klienta niepowiązanego z Kontem Klubowicza.
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 19.09.2024 r.

Regulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programu lojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 10.10.2024) w pliku PDF >>

Pobierz

Regulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programu lojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 19.09.2024) w pliku PDF >>

Pobierz

Regulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programu lojalnościowego (OBOWIĄZUJACY DO 18.09.2024) w pliku PDF >>

Pobierz

Regulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programu lojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 01.01.2023) w pliku PDF >>

Pobierz

Regulamin Realizacji Kuponów 50 style >>

Pobierz
[script]$(document).ready(function () { if ($('form[name="enp_customer_registration_form_type"]').length) { var phoneNumber = $('#enp_customer_registration_form_type_mobileNumber').val().replace(/\-/g, '').replace(/\_/g, ''); if (phoneNumber.length > 8) { } else { } }});$('#tooltip-regular + .tooltip-information .tooltip-text').html('Cena przed promocją');$(document).ready(function () { if (window.location.href.indexOf('aisearch') !== -1) { setTimeout(function(){ new Blazy();}, 2500); }});[/script]
[script]if (document.querySelector('.homepage')) { var script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; var data = { '@context': 'http://schema.org', '@type': 'WebSite', 'url': 'https://50style.pl/', 'potentialAction': { '@type': 'SearchAction', 'target': 'https://50style.pl/aisearch?query={search_term_string}', 'query-input': 'required name=search_term_string' } }; script.innerHTML = JSON.stringify(data); document.head.appendChild(script); var script2 = document.createElement('script'); script2.type = 'application/ld+json'; var data2 = { '@context': 'https://schema.org', '@type': 'Organization', 'url': 'https://50style.pl/', 'logo': 'https://50style.pl/common/images/logo/logo.svg', 'description': 'Odzież i obuwie sportowe - sklep z adidas, Lotto, Nike, Puma, Reebok, Umbro - sportowe buty i ubrania ★ 30 dni na wymianę lub zwrot ★ darmowa dostawa od 299,990 zł', 'contactPoint': { '@type': 'ContactPoint', 'telephone': '+48 12 681 84 90', 'contactType': 'customer service', 'areaServed': 'PL', 'availableLanguage': 'Polish' }, 'sameAs': [ 'https://www.facebook.com/50stylepl/', 'https://www.instagram.com/50style.pl/', 'https://www.youtube.com/@50style' ] }; script2.innerHTML = JSON.stringify(data2); document.head.appendChild(script2);}[/script]
[script](function () { function addRel(arr, links) { [].forEach.call(links, function (item) { const href = item.href; if (arr.some(function (v) { return href.indexOf(v) > -1 })) { item.setAttribute('rel', 'nofollow'); } }); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90929"] .js-data-layer-item')) { const womenBrand = ['champion', 'fila', 'puma']; const womenLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90929"] .js-data-layer-item'); addRel(womenBrand, womenLinks); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90889"] .js-data-layer-item ')) { const manBrand = ['reebok', 'fila', 'champion', 'vans']; const manLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90889"] .js-data-layer-item'); addRel(manBrand, manLinks); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90903"] .js-data-layer-item')) { const kidsBrand = ['puma', 'champion', 'umbro']; const kidsLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90903"] .js-data-layer-item'); addRel(kidsBrand, kidsLinks); }}())[/script]
[script][/script]