- Sklep 50 style prowadzony jest przez Marketing InvestmentGroup S.A. z siedzibą w Krakowie (31- 871), os. Dywizjonu 303 Paw. 1, wpisaną doRejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez SądRejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KrajowegoRejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000521685, o kapitale zakładowym w wysokości41.000.000,00 PLN w całości opłaconym, NIP: 675- 11-87-580, REGON: 351469736.
- Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie podadresem korespondencyjnym: Marketing Investment Group S.A. Sklep internetowy 50style, ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Kraków, telefonicznie zapośrednictwem infolinii: 12 681-84-90 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne,zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient), zapośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@50Style.com lub za pośrednictwemformularza kontaktowego. Dane teleadresowe Sprzedawcy oraz formularz kontaktuznajdują się w zakładceKontakt dostępnej w Aplikacji Mobilnej.
- Udostępniony przez Sprzedawcę formularz kontaktowy nie stanowiinnego środka komunikacji online w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 3a) Ustawy oprawach konsumenta z uwagi na brak możliwości zachowania korespondencji pomiędzySprzedawcą a Klientem w sposób wymagany dla uznania tego narzędzia za trwały nośnik.
- Aplikacja Mobilna lubAplikacja – przeznaczona dla Klientów darmowa aplikacja lojalnościowa Sprzedawcy zfunkcją sprzedażową dystrybuowana pod nazwą Aplikacja 50 style. Aplikacja Mobilnadostępna jest do pobrania w App Store, Google Play oraz AppGallery.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobąprawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca zeSklepu;
- Klubowicz – Klient, który został zarejestrowany przez Sprzedawcę w takim charakterzepoprzez prawidłową rejestrację Konta Klubowicza za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej;
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 zpóźn. zm.);
- Konto Klienta – konto Klienta, który został poprawnie zarejestrowany w Sklepie internetowym;
- Konto Klubowicza – konto Klubowicza w Aplikacji;
- Kupon – korzyść, którą Klubowicz będzie mógł uzyskać w zamian za zgromadzone Punkty.Lista dostępnych Kuponów będzie zmienna w czasie i będzie każdorazowo wyświetlanaKlubowiczowi w Aplikacji Mobilnej;
- Kurier – profesjonalny operator pocztowy dostarczający na zlecenie Sprzedawcyzakupione w Sklepie Produkty;
- Opinia - subiektywna, indywidualna opinia Klienta o Sklepie, w którym dokonał zakupui/lub zakupionych Produktach, w tym również wszelkie dołączone do niej materiały(np. fotografie);
- Produkt - produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie;
- Punkty – zgromadzone przez Klubowicza i przypisane do niego punkty przyznawane wzamian za podjęcie określonych przez Organizatora działań, które mogą następniezostać wymienione na Kupony;
- Regulamin – niniejszy Regulamin platformy sprzedażowej 50 style;
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- Salony 50 style lubSalony Stacjonarne – salony stacjonarne Sprzedawcy pod szyldem 50 style, w których możliwa jestrealizacja usługi dostawy i odbioru osobistego Produktów, a także dokonywaniezwrotów (odstąpienie od Umowy Sprzedaży) lub reklamacji Produktów zamówionych wSklepie. Lista Salonów Stacjonarnych znajduje się pod adresem:https://50style.pl/sklepy oraz w zakładceSklepy w Aplikacji Mobilnej;
- Serwis – serwis administrowany przez spółkę TrustMate S.A. z siedzibą we Wrocławiu,przy ul. Bartoszowickiej 3, 51-641 Wrocław, KRS: 0000737597, NIP: 897-18-54-393,REGON: 3699807510, który umożliwia wystawianie Opinii;
- Sklep internetowy – platforma e-commerce 50 style za pomocą której Sprzedawca, na warunkachokreślonych w Regulaminie, oferuje swoje Produkty do sprzedaży drogą elektroniczną;prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem:https://50style.pl/;
- Sklep lubSklep 50 style – Sklep m-commerce oraz Sklep internetowy łącznie;
- Sklep m-commerce – platforma m-commerce 50 style za pomocą której Sprzedawca, na warunkachokreślonych w Regulaminie, oferuje swoje Produkty do sprzedaży drogą elektroniczną;prowadzony przez Sprzedawcę w Aplikacji Mobilnej;
- Sklepy – Sklep oraz Salony Stacjonarne łącznie;
- Sprzedawca lubOrganizator – podmiot wskazany w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu, będący stroną UmowySprzedaży zawartej z Klientem w ramach Sklepu, będący jednocześnie administratoremstrony internetowej Sklepu internetowego oraz Aplikacji;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzySprzedawcą a Klientem w ramach Sklepu;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827z późn. zm.);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowysprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
- Niniejszy Regulamin, będący jednocześnie regulaminem wrozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, określa zasadykorzystania:
- ze Sklepu m-commerce oraz
- ze Sklepu internetowego przez użytkowników, którzydokonają rejestracji Konta Klubowicza za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdymczasie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu internetowego pod adresem:https://50style.pl/regulaminy, oraz w Aplikacji Mobilnej w zakładceKonto Klienta → Moje Dane → Zgody i regulaminy. Klienci mogą również pobrać Regulamin w formie pliku .PDF i sporządzić jegowydruk.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji Konta Klubowicza wramach Sklepu;
- warunki i zasady składania Zamówień drogą elektronicznąw ramach Sklepu;
- zasady zawierania Umów Sprzedaży Produktów zwykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu;
- warunki uczestnictwa w programie lojalnościowymorganizowanym przez Sprzedawcę pod azwą Klub 50 style.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu m-commerce jest akceptacjaniniejszego Regulaminu. Rejestracja Konta Klubowicza oraz złożenie Zamówienia przezKlienta wymaga potwierdzenia i akceptacji niniejszego Regulaminu za pośrednictwemfunkcjonalności tzw. check-box. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu uniemożliwiKlientowi złożenie Zamówienia.
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe orazzostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Sklepuz dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie Umowy Sprzedażyzawierane są w języku polskim.
- Utrwalenie, udostępnienie i potwierdzenie Klientowi istotnychpostanowień Umowy Sprzedaży Produktów następuje poprzez przesłanie Klientowi napodany adres poczty elektronicznej lub na innym trwałym nośniku specyfikacjiZamówienia oraz faktury VAT.
- Klient może dokonać rejestracji Konta Klubowicza, jeślispełnia określone warunki:
- jest Konsumentem;
- jest osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność doczynności prawnych lub osobą niepełnoletnią, która ukończyła 16 rok życia iuzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego (np. rodzica lub opiekuna) nautworzenie Konta Klubowicza;
- akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Rejestracja Konta Klubowicza odbywa się za pośrednictwemAplikacji poprzez:
- wypełnienie właściwego formularza, zgodnie zwyświetlanymi instrukcjami – w przypadku Klientów nieposiadających KontaKlienta,
- podanie danych przypisanych do Konta Klienta orazwypełnienie właściwego formularza, zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami – wprzypadku Klientów posiadających Konto Klienta.
- Dokonanie rejestracji zgodnie z ust. 2 pkt a) jestjednoznaczne z utworzeniem Konta Klienta w Sklepie internetowym oraz przystąpieniemdo Klubu 50 style.
- W przypadku rejestracji Konta Klubowicza zostaje ono trwalezwiązane z Kontem Klienta. Usunięcie Konta Klienta jest równoznaczne z usunięciemKonta Klubowicza. Dane zgromadzone przed rejestracją w Aplikacji na Koncie Klientadostępne będą na Koncie Klubowicza.
- Na Koncie Klubowicza gromadzone są dane osobowe orazinformacje o Kliencie dotyczące jego Zamówień składanych w Sklepie. Klient ma prawow każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą ze Sprzedawcą dotyczącą Konta Klubowiczapoprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia KontaKlubowicza. W tym celu Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Klient loguje się do swojego Konta Klubowicza za pomocąustalonego przy rejestracji loginu (ciąg znaków identyfikujących Klienta spośródpozostałych klientów) i hasła (ciąg znaków niezbędny do uwierzytelnienia, czylijednoznacznej identyfikacji i weryfikacji tożsamości Klubowicza w Sklepie) albo zwykorzystaniem loginu i hasła przypisanych do utworzonego wcześniej Konta Klienta.
- Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest do podaniaprawdziwych i aktualnych danych. Klient ponosi odpowiedzialność za podanienieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowyzrealizowania oraz anulowania zamówienia Produktu w sytuacji, gdy Klient podałnieprawdziwe dane, dane innej osoby lub gdy dane te budzą uzasadnione zastrzeżeniaSprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowanytelefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o przyczynach anulowania Zamówienia.Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych zweryfikacją prawdziwości podanych danych oraz anulowaniem Zamówienia. W przypadkubraku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawcaudzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
- Jeden Klient może posiadać tylko jedno aktywne KontoKlubowicza. Uprawnienia związane z Kontem Klubowicza, w tym wynikające zuczestnictwa w Klubie 50 style nie mogą zostać przeniesione przez Klubowicza naosobę trzecią.
- Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie transakcje, którezostały wykonane z wykorzystaniem loginu oraz hasła. Sprzedawca zobowiązuje siędochować wszelkich starań, aby zabezpieczyć login oraz hasło przed ujawnieniem.Klient zobowiązuje się dochować wszelkich starań, aby zabezpieczyć login oraz hasłoprzed ujawnieniem nieuprawnionym osobom trzecim.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przekazanie przezKlienta swojego loginu lub hasła osobom trzecim. W przypadku wygaśnięcia, zmiany lubusunięcia konta poczty elektronicznej podanego przez Klienta przy okazji rejestracjiKonta Klubowicza lub Konta Klienta, przy użyciu którego zarejestrowano KontoKlubowicza, Klient powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
- Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w celurealizacji Zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany doweryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
- Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży poprzez złożenieprzez Klienta Zamówienia:
- on-line, za pośrednictwem platformy Sklepu;
- telefonicznie, za pośrednictwem infolinii Sklepu, októrej mowa w § 1 ust. 2 niniejszego Regulaminu, w godzinach jej pracy, zwyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należydokonać wyboru Produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu owyświetlane Klientowi komunikaty dostępne na stronie Sklepu. Wybór zamawianychProduktów jest dokonywany przez Klienta poprzez ich dodanie do koszyka Sklepu.
- Do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klientma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, korygowania błędów oraz zakresuwybranych Produktów.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich wymaganych danych zostaniewyświetlone podsumowanie Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące wszczególności:
- przedmiotu Zamówienia (nazwa Produktu, marka, rozmiar,kolor, ilość);
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów,w tym kosztów dostawy oraz kosztów dodatkowych (o ile występują);
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, wtym kosztów dostawy oraz kosztów dodatkowych (o ile występują);
- wybranej metody płatności;
- sposobu i adresu dostawy Produktów.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacjii potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem Sklepu oraz naciśnięcie przycisku„Zamawiam i płacę”. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie wolizawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mailzawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. W przypadkuniedostępności części Produktów objętych Zamówieniem Klient jest informowany ostanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowarealizacja lub anulowanie całości Zamówienia).
- Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymaniaprzez Klienta wiadomości email:„Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki”.
- W przypadku wyboru metody płatności polegającej na dokonaniuprzedpłaty ceny za zamówione Produkty, a braku niezwłocznego opłacenia Zamówienia,Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez klienta wiadomościemail„Przypominamy o złożonym przez Ciebie zamówieniu.”
- Realizowane będą tylko prawidłowo złożone Zamówienia. Przezprawidłowo złożone Zamówienie rozumie się wprowadzenie przez Klienta wszystkichdanych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży oraz jej realizacji. Zamówienie niebędzie zrealizowane w przypadku:
- podania przez Klienta nieprawidłowych lubnieprawdziwych danych, w szczególności danych teleadresowych stanowiącychmiejsce doręczenia przesyłki;
- nieprawidłowego złożenia Zamówienia przez Klientauniemożliwiającego jego realizację;
- złożenia Zamówienia z naruszeniem postanowieńniniejszego Regulaminu;
- obiektywnie uzasadnionego uznania przez Sprzedawcę, żew przypadku Zamówienia złożonego przez Klienta występuje próba dokonaniaoszustwa, przez co należy rozumieć każde działanie Klienta w związku zezłożeniem i realizacją Zamówienia, które jest niezgodne z powszechnieobowiązującym prawem lub narusza prawa osób trzecich, a w szczególnościtakie działania jak: przełamywanie zabezpieczeń Sklepu, wykorzystywanieplatformy Sklepu niezgodnie z jej przeznaczeniem, użycie cudzego loginu lubhasła lub podszywanie się pod inną osobę.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówieńzłożonych przez Klientów niezgodnie z Regulaminem, w ciągu 3 dni roboczych od datyzłożenia Zamówienia. Sprzedawca będzie czynił starania, aby przed anulowaniemZamówienia skontaktować się z Klientem celem jego potwierdzenia.
- W przypadku zakupu kilku Produktów w ramach jednegoZamawiania, zamówione Produkty mogą być przesłane do Klienta w więcej niż jednejprzesyłce. W takiej sytuacji Klient nie ponosi dodatkowych kosztów dostawy
- Wszystkie ceny Produktów zawierają podatek VAT w obowiązującejstawce.
- Promocje organizowane w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ileregulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Dostawa Produktów jest ograniczona do obszaru RzeczypospolitejPolskiej. Sprzedawca realizuje dostawy zamówionych Produktów poprzez sposobyokreślone na stronie Sklepu, które wskazane są w szczególności pod adresem:https://50style.pl/formy-i-koszty-dostawy, w zakładceKonto klienta → Metody dostawy w Aplikacji Mobilnej oraz na ścieżce zakupu.
- Wybór niektórych form dostawy może wiązać się z ograniczeniemdostępnych metod płatności za Zamówienie. Dopuszczalne metody płatności będąkażdorazowo wyświetlane Klientowi na ścieżce zakupu, po dokonaniu wyboru formydostawy. Zasadniczo oferowanymi metodami uiszczenia ceny za zamówione Produkty są:
- przedpłata przed wydaniem Produktów Klientowi –płatności wykonywane są za pośrednictwem systemów płatności elektronicznychlub innych, wyszczególnionych na stronie Sklepu i akceptowanych przez Sklepelektronicznych metod płatności;
- zapłata ceny w momencie odbioru Produktów przezKlienta.
- W przypadku dokonywania przedpłaty, cenę za zamówione Produktynależy zapłacić niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- Koszty dostawy Produktów określone są na stronie internetowejSklepu oraz w zakładceKonto Klienta → Metody płatności w Aplikacji Mobilnej. Dodatkowo, koszty dostawy są wskazywane w czasieskładania Zamówienia.
- W przypadku wybrania przez Klienta jako metody płatnościprzedpłaty wykonywanej za pośrednictwem jednego z systemów płatnościelektronicznych, realizacja Zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcępotwierdzenia otrzymania płatności od operatora systemu płatności elektronicznych.
- Poprzez akceptację Regulaminu Klient wyraża zgodę nawystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę dokumentów księgowych, w tym faktur orazfaktur korygujących, drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klientapodczas rejestracji lub podczas składania Zamówienia. Jednocześnie Klient oświadcza,że będzie odbierał powyższe faktury pod podanym przez siebie adresem e-mail.
- Klient odbierając przesyłkę z zamówieniem od Kuriera, powiniensprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszeniaopakowania Sprzedawca zaleca sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera orazpowiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
- Konsumentowi zgodnie z art. 27 ust. 1 Ustawy o prawachkonsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podaniajakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł wposiadanie Produktów lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niżKurier weszła w posiadanie Produktów.
- Konsument może poinformować Sprzedawcę o chęci skorzystania zprawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży pisemnie, przesyłając właściwe oświadczenie naadres:
Sklep internetowy 50style
No Limit Sp. z o.o.
HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
z dopiskiem „sklep 50style.pl – odstąpienie od umowy”
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży,który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru niejest obowiązkowe. Konsument może poinformować Sprzedawcę o chęci odstąpienia odUmowy Sprzedaży również poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia woli oodstąpieniu od Umowy Sprzedaży w innej formie, w tym w szczególności w formiewiadomości e-mail, za pośrednictwem formularza dostępnego w Aplikacji Mobilnej lubpoprzez złożenie właściwego oświadczenia w jednym z Salonów 50 style. - Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży,wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia odUmowy Sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży w opisanym wyżejtrybie, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności,w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających zwybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposóbdostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku niepóźniej niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji owykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samychsposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsumentzgodzi się na inne rozwiązanie. Konsument może wskazać numer rachunku bankowego naktóry Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnychopłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności doczasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jegoodesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcyniezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od UmowySprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle zwracany Produkt przedupływem terminu 14 dni na adres:
Sklep internetowy 50style
No Limit Sp. z o.o.
HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
z dopiskiem „sklep 50style.pl – odstąpienie od umowy”
lub zwróci Produkty w dowolnym Sklepie stacjonarnym. - Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułemodstąpienia od Umowy Sprzedaży (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawcanie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartościProduktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny dostwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Ponad uprawnienia Konsumenta, o których mowa w § 8 ust. 1Regulaminu Sprzedawca przyznaje Konsumentom dodatkową umowną możliwość odstąpieniaod Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny poprzez złożenie właściwego oświadczeniaSprzedawcy na piśmie w terminie do 30 dni od daty wejścia w posiadanie Produktówprzez Konsumenta, a w przypadku zakupu dokonanego w ramach Konta Klubowicza - napiśmie w terminie do 60 dni od daty wejścia w posiadanie produktów przez Klubowicza,pod warunkiem że zwracane Produkty są kompletne, posiadają nienaruszone metki i sąpozbawione śladów używania oraz uszkodzeń. Dla zachowania możliwości skorzystania zwyżej opisanego dodatkowego prawa zwrotu, Konsument powinien obchodzić się zProduktem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić dokonujączakupu w sklepie stacjonarnym (np. Konsument powinien jedynie przymierzyć Produkt,lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży nazasadach wskazanych w niniejszym § 8 ust. 10 Regulaminu nie narusza ani nieogranicza praw Konsumenta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni bezpodania przyczyny, zgodnie z art. 27 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta orazpozostałych uprawnień Klienta wynikających z Ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z umownego prawa doodstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny, o którym mowa w ust. 10powyżej, stosuje się odpowiednio postanowienia § 8 ust. 2-9 Regulaminu. Klient orazSprzedawca są zobowiązani do zwrotu sobie nawzajem tego co wzajemnie świadczyli wstanie niezmienionym. Klient jest zobowiązany do dostarczenia Sprzedawcy kompletnejprzesyłki z Produktem w stanie niezmienionym nie później niż w terminie 14 dni oddaty odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy pokrywaKlient. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy. W przypadkuskutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży na warunkach wskazanych w § 8 ust. 10Regulaminu, zwrot Produktu będzie przyjęty, a nie później niż w terminie 14 dniKlient otrzyma zwrot kwoty uiszczonej za dane Zamówienie.
- W razie braku zgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży,Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktuz Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóchlat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przezSprzedawcę, jest dłuższy.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży Konsument możeżądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy,lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżelidoprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przezKonsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałybynadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu dozgodności z Umową Sprzedaży.
- W wypadkach określonych Ustawą, w przypadku gdy Produkt jestniezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu cenyalbo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Dotyczy to sytuacji, gdy:- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodnościz Umową Sprzedaży z uwagi na niemożliwość wykonania naprawy lub wymiany bądźnadmierne koszty z tym związane,
- Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności zUmową Sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowanyprzez Konsumenta o braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, i beznadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktuoraz cel, w jakim Konsument go nabył;
- pomimo prób podejmowanych przez Sprzedawcę w celudoprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, brak ten występujenadal,
- brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyleistotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bezuprzedniego skorzystania ze środków ochrony wskazanych w ust. 3;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźniewynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży wrozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta
- Konsument nie może żądać odstąpienia od Umowy Sprzedaży,jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż wciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
- Postanowienia § 9 ust. 1-8 nie znajdują zastosowania doKonsumentów, którzy zawarli ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży przed 01 stycznia 2023 r.Odpowiedzialność Sprzedawcy względem ww. Konsumentów regulują właściwe przepisyKodeksu Cywilnego.
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z zawartą UmowąSprzedaży można zgłaszać poprzez przesłanie reklamowanego Produktu do Sklepu naadres:
Sklep internetowy 50style.pl
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "sklep 50style.pl - reklamacja"
lub dostarczyć Produkt bezpośrednio do dowolnego Salonu 50 style.
Do reklamowanego Produktu prosimy dołączyć dowód zakupu (np. kopię paragonu lubfaktury VAT) oraz opis zauważonej niezgodności wraz z określeniem żądaniaKonsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru druku reklamacyjnego, który jest dopobrania na stronie internetowej Sklepu lub zakładceFAQ w Aplikacji Mobilnej. - Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż wciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiemspełnienia przez system informatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagańtechnicznych:
- przeglądarka Internet Explorer w wersji 8.0 lubnowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript, cookies, lub
- przeglądarka Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszejz włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies, lub
- przeglądarka Google Chrome w wersji 21.0 lub nowszej zwłączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,
- minimalna rozdzielczość ekranu 1280×720 pikseli.
- Korzystanie ze Sklepu m-commerce jest możliwe pozainstalowaniu Aplikacji. Szczegóły dotyczące wymagań technicznych urządzeniamobilnego niezbędnych dla korzystania z Aplikacji określa § 12 ust. 6 Regulaminu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i przekazu danych wzwiązku ze świadczonymi w ramach Sklepu usługami, Sprzedawca podejmuje środkitechniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwaświadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania imodyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Klient korzystający ze Sklepu jest zobowiązany w szczególnoścido:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionychprzez przepisy prawa;
- korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jegofunkcjonowania, w szczególności poprzez użycie odpowiedniego oprogramowanialub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lubumieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innychKlientów oraz dla Sprzedającego;
- korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisamiobowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa orazpostanowieniami Regulaminu.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełnipoprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Sprzedawcę owszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Klientmoże zgłaszać pisemnie na adres: Marketing Investment Group S.A ul. Prof. MichałaŻyczkowskiego 10, 31-864 Kraków, za pośrednictwem poczty elektronicznej:sklep@50style.com lub za pośrednictwem zakładki FAQ dostępnej w Aplikacji Mobilnej.W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a takżerodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminiedo 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu naadres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
- W Sklepie dostępne są usługi pośrednie w postaci usług„hostingu”, o który mowa w art. 3 lit g) (iii) Rozporządzeniu ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawiejednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (DSA). Usługi tesą świadczone w celu monitorowania satysfakcji Klientów, podnoszenia jakościświadczonych usług oraz obsługi sprzedażowej, a także w celu umożliwieniaużytkownikom Sklepu zapoznania się z opiniami innych o Produktach dostępnych wSklepie. W ramach świadczenia tych usług Sprzedawca za pośrednictwem Serwisuumożliwia Klientom, którzy dokonali zakupu w Sklepie wyrażenie Opinii dotyczącejSklepu oraz jakości zakupionych Produktów.
- Wyrażenie Opinii związanej z zakupem dokonanym w jednym zSalonów Stacjonarnych Sprzedawcy jest możliwe w przypadku zarejestrowania zakupu wAplikacji Mobilnej poprzez okazanie odpowiedniego ekranu Aplikacji przedwystawieniem dokumentu fiskalnego.
- Sprzedawca przekaże Serwisowi dane niezbędne do wyrażenia przezKlienta Opinii (w szczególności adres e-mail, imię Klienta, numer zamówienia orazinformacje o zakupionych Produktach). Klient otrzyma wiadomość e-mail z prośbą owystawienie Opinii o Sklepie oraz zakupionych Produktach, a w przypadku brakuwystawienia Opinii w reakcji na wspomnianą wiadomość - kolejną wiadomość e-mail zprzypomnieniem o możliwości wystawienia Opinii. Wystawienie Opinii jest całkowiciedobrowolne.
- Szczegółowe zasady wystawiania Opinii znajdują się na stronieinternetowej Serwisu pod adresem:https://trustmate.io/user-regulations.
- W każdym przypadku, w którym Opinia wyrażona przez Klientabędzie stanowić utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskimi prawach pokrewnych (Dz.U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.), Klient z chwilą wystawieniaOpinii udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie zOpinii bez ograniczenia czasowego i terytorialnego, uprawniającą Sprzedawcę do:
- utrwalania i zwielokrotniania Opinii lub jej części -dowolną techniką, w tym techniką cyfrową,
- wprowadzania Opinii lub jej części do pamięcikomputera, sieci komputerowej lub multimedialnej,
- rozpowszechniania Opinii lub jej części przezpubliczne wystawienie, wyświetlenie oraz publiczne udostępnienie jej w takisposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebiewybranym w szczególności poprzez umieszczenie Opinii lub jej części wSklepie Sprzedawcy oraz innych sklepach Sprzedawcy lub podmiotów z grupyspółek Sprzedawcy, w których oferuje on te same Produkty; w kampaniachmarketingowych Sprzedawcy lub podmiotów z grupy spółek Sprzedawcy, w tymrównież prowadzonych w mediach społecznościowych.
- W przypadku, gdy w Opinii utrwalono wizerunek Klienta bądźosób trzecich, z chwilą wystawienia Opinii Klient udziela Sprzedawcy zgody nakorzystanie z utrwalonego w niej wizerunku na warunkach odpowiadających warunkomLicencji. Klient oświadcza, że w przypadku utrwalenia w Opinii wizerunku osóbtrzecich, uzyskał od tych osób odpowiednią zgodę umożliwiającą korzystanie przezSprzedawcę z ich wizerunku zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Klient upoważnia Sprzedawcę do korzystania z Opinii bezoznaczenia go jako twórcy oraz do wykonywania w jego imieniu autorskich prawosobistych samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich.
- Licencja obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji przezSprzedawcę, a także do opracowania, dostosowania, przerabiania i tłumaczenia Opiniisamodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich, przy czym Sprzedawca będzie korzystaćz tego prawa w zakresie nienaruszającym przekazu Opinii tj. niewpływającym na sens,znaczenie czy wydźwięk Opinii.
- Jednocześnie Klient, udzielając licencji, zapewnia że jestuprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych do Opinii w zakresie conajmniej umożliwiającym udzielenie licencji na korzystanie z Opinii zgodnie zniniejszym Regulaminem.
- Klient, udzielając licencji oświadcza, że Opinia nie naruszapraw autorskich osób trzecich oraz prawa do wykorzystania wizerunku osób trzecich idanych osobowych osób trzecich.
- Klientowi nie przysługuje prawo do wynagrodzenia z tytułuudzielenia licencji na korzystanie z Opinii.
- Opinia Klienta nie może zawierać treści nielegalnych (treścisprzecznych z obowiązującym prawem), treści niezgodnych z zasadami współżyciaspołecznego, dobrymi obyczajami oraz z powszechnie przyjętymi zasadami postępowania,w szczególności nie powinna zawierać:
- treści o charakterze wulgarnym, nieobyczajnym, treścipornograficznych, obraźliwych,
- treści o charakterze rasistowskim, treściksenofobicznych,
- treści reklamowych bądź promocyjnych zarówno Klientówjak i podmiotów trzecich,
- danych osobowych oraz wizerunku osób trzecich bezwymaganego prawem zezwolenia takich osób, a także treści naruszających dobraosobiste osób trzecich,
- informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lubinnych treści o charakterze poufnym, co do których ujawnienia Klient niejest uprawniony,
- treści naruszających autorskie prawa majątkowe iosobiste osób trzecich, prawa własności przemysłowej,
- treści do których odpowiednie prawa przysługują osobomtrzecim, jeżeli Klient nie jest upoważniony do korzystania z tych treści wsposób umożliwiający mu udzielenie Sprzedawcy licencji w zakresieprzewidzianym niniejszym Regulaminem.
- Zabronione jest wystawianie Opinii z wykorzystaniem narzędzizapewniających automatyzację wystawiania Opinii, przełamywanie jakichkolwiekzabezpieczeń Sklepu lub podejmowanie jakichkolwiek innych zachowań, które mogłybyprowadzić do publikacji Opinii niepochodzących od Klientów.
- Sprzedawca nie wykorzystuje zautomatyzowanej identyfikacjiOpinii zawierających nielegalne treści oraz Opinii niezgodnych z postanowieniamininiejszego Regulaminu. Opinie zawierające nielegalne treści zidentyfikowane zostaćmogą przez Sprzedawcę lub w drodze zgłoszenia przez użytkownika Sklepu.
- Użytkownik Sklepu może zgłosić Opinię, która zawieranielegalne treści na adres mailowy wskazany w ustępie 26 poniżej. Niezwłocznie popozyskaniu i weryfikacji informacji o nielegalnej treści w Sklepie, Sprzedawca może:
- ograniczyć w zakresie widoczności określone informacje,uniemożliwić do nich dostęp lub depozycjonować takie treści,
- zawiesić lub zakończyć świadczenie usług w całości lubczęści,
- zawiesić lub zamknąć Konto Klienta.
- W przypadku podjęcia przez Sprzedawcę działań, o których mowaw ust. 16 powyżej, Sprzedawca przekaże decyzję o podjętych działaniach wraz zuzasadnieniem na adres email zgłaszającego oraz zainteresowanego odbiorcy usługi.Zgłaszającemu oraz zainteresowanemu odbiorcy usługi w terminie 6 miesięcy od dniaotrzymania decyzji przysługuje skarga na tę decyzje. Skargę należy przesłać na adresmailowy wskazany w ust. 26 poniżej. Skarga zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę bezzbędnej zwłoki, a po jej rozpatrzeniu Sprzedawca dzieli skarżącemu informacji wsprawach, których dotyczyła skarga.
- Sprzedawca nie jest dostawcą Opinii ani administratoremSerwisu umożliwiającego wystawienie Opinii. Poprzez zamieszczenie Opinii Klientdokonuje dobrowolnego rozpowszechnienia Opinii. Tym samym w przypadku, gdy Opinianarusza jakiekolwiek prawa osób trzecich Klient ponosi pełną odpowiedzialność za ichnaruszenie.
- Wskazana procedura zbierania Opinii o Produktach ma na celuzapewnienie użytkownikom Sklepu dostępu do Opinii wyrażonych wyłącznie przezKlientów, którzy kupili opiniowany Produkt. E-mail z prośbą o Opinię przesyłany jestwyłącznie Klientom, którzy dokonali zakupu w Sklepie, na adres e-mail podany przyskładaniu zamówienia, a w przypadku Klientów Sklepów Stacjonarnych dokonującychzakupu z Aplikacją - na adres e-mail powiązany z Kontem Klubowicza.
- Wiadomości z prośbą o wystawienie Opinii o zakupie dokonanym wSklepie internetowym lub w Aplikacji wysyłane są w terminach ustalanych na podstawieśrednich czasów dostawy. W celu zagwarantowania Klientom możliwości zapoznania się zzakupionym Produktem przed wystawieniem Opinii, terminy te mogą ulec zmianie.
- Sprzedawca zamieszcza w Sklepie wszystkie Opinie zebrane odKlientów (zarówno pozytywne jak i negatywne), przy czym Sprzedawca zastrzega sobieprawo do usunięcia w całości lub części Opinii, która narusza obowiązujące prawo,normy społeczne lub obyczajowe, a także postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Opinie nie są sponsorowane i nie mają wpływu na stosunkiumowne Klienta ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca może przyznać Klientom określony bonus zawystawienie Opinii np. w postaci kodu rabatowego na kolejne zakupy. Warunkiprzyznawania bonusów mogą być regulowane odrębnymi regulaminami oraz mogą byćograniczone czasowo. Bonus będzie przyznawany za wystawienie każdej Opinii,niezależnie od jej Treści.
- Za każdą Opinię udzieloną przez Klubowicza, Klubowicz dostaniePunkty w ramach programu Klub 50 style, zgodnie z przelicznikiem: 1 opinia = 100Punktów. Punkty zostaną naliczone i przypisane do Konta Klubowicza do końcakolejnego dnia po dniu wystawienia Opinii. Postanowienia § 13 stosuje sięodpowiednio.
- Sprzedawca zamieszcza w Sklepie wszystkie zebrane Opinie, przyczym Opinie te są wyświetlane użytkownikom w sposób chronologiczny (od najnowszej).Opinie o Produktach wyświetlane użytkownikom mogą również obejmować tłumaczeniaOpinii wystawionych przez Klientów, którzy zakupili taki sam Produkt w sklepachinternetowych lub aplikacjach 50 style prowadzonych w innych krajach niżRzeczpospolita Polska przez podmioty z grupy spółek Sprzedawcy.
- Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usługcyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Sprzedawcawyznaczył punkt kontaktowy służący do bezpośredniej komunikacji z organami państwczłonkowskich UE, Komisją Europejską, Radą ds. Usług Cyfrowych oraz użytkownikamiSklepu w sprawach objętych ww. aktem. Punkt kontaktowy jest dostępny pod adresemcontactpoint@miggroup.com.
- Aplikacja jest oprogramowaniem stworzonym dla KlientówOrganizatora.
- Do funkcjonalności Aplikacji należą w szczególności:
- możliwość złożenia Zamówienia;
- prezentacja oferty promocyjnej Organizatora;
- znalezienie najbliższego Sklepu pod warunkiemuruchomienia funkcji GPS na urządzeniu mobilnym oraz skorzystanie z funkcjigeolokalizacji na urządzeniu mobilnym;
- przesyłanie informacji typu Push o obowiązującychpromocjach w sklepach 50 style w wersji na urządzenia mobilne;
- program lojalnościowy Klub 50 style.
- Zainstalowana na urządzeniu mobilnym Aplikacja, w którejzalogowany jest Klubowicz, jest identyfikatorem i pozwala w szczególności narejestrację transakcji w Klub 50 style, monitorowanie stanu zgromadzonych Punktów,przeglądanie dostępnych Kuponów, wymianę Punktów na Kupony, dostęp do historiizakupów.
- Aplikację można zainstalować na urządzeniach mobilnych, wszczególności na telefonach komórkowych, poprzez połączenie się użytkownikaurządzenia mobilnego z systemem Android z Google Play store, a w przypadkuurządzenia mobilnego z systemem iOS z AppStore i następnie pobranie Aplikacji.
- Dla korzystania z Aplikacji niezbędnym jest posiadanieurządzenia mobilnego z dostępem do sieci Internet oraz:
- w przypadku urządzeń mobilnych z systemem Android, conajmniej z wersją systemu operacyjnego Android 6.0;
- w przypadku urządzenia mobilnego z systemem iOS, conajmniej z wersją systemu operacyjnego iOS 12.0.
- Aplikacja jest dystrybuowana bez pobierania z tego tytułuopłaty. Aplikacją przy dokonywaniu zakupów może posługiwać się wyłącznie Klubowiczbądź niezalogowany lub niezarejestrowany Klient po akceptacji niniejszegoRegulaminu. Domniemywa się, że osoba okazująca zalogowany ekran Aplikacji naurządzeniu mobilnym jest Klubowiczem.
- W uzasadnionych przypadkach Organizator jest uprawniony doczasowego zablokowania możliwości uzyskiwania Punktów poprzez korzystanie przezdanego Klubowicza z Aplikacji Mobilnej. Za uzasadnione przypadki upoważniająceOrganizatora do zablokowania możliwości gromadzenia Punktów uważane będą wszczególności podejrzenie naruszenia przez Klubowicza postanowień § 10 ust. 4 i § 12ust. 5 Regulaminu.
- Organizator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełnipoprawnego funkcjonowania Aplikacji.
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem Aplikacji Użytkownikmoże zgłaszać pisemnie na adres Organizatora lub za pośrednictwem pocztyelektronicznej:mobile.developer@miggroup.com
- W ramach programu Klub 50 style Klubowicz będzie miałmożliwość uzyskania Punktów w zamian za dokonywanie zakupów w Sklepach, zgodnie zprzelicznikiem: 1 PLN = 5 uzyskanych punktów. Punkty będą naliczane jedynie zafaktycznie uiszczoną cenę końcową, tj. w przypadku skorzystania przez Klubowicza zKuponu, promocji, bonu rabatowego, karty podarunkowej lub innej metody obniżeniawartości zakupu, Punkty zostaną przyznane w ilości obliczonej odpowiednio do cenykońcowej. Przy ustalaniu wartości zakupu na potrzeby przeliczenia tej wartości naPunkty część wartości wyrażoną w groszach zaokrągla się w górę do pełnej złotówki.
- Warunkiem naliczenia Punktów jest dokonanie zakupów będączalogowanym do Konta Klubowicza (w przypadku dokonywania zakupów w Sklepie) bądźpodanie doradcy numeru karty Klubowicza przypisanego do Konta Klubowicza w AplikacjiMobilnej przed wystawieniem dokumentu fiskalnego (w przypadku zakupów w SalonieStacjonarnym). Dokonanie zakupów bez spełnienia powyższych warunków będzieskutkowało nieprzyznaniem Punktów Klubowiczowi. Wyjątkowo w przypadku Klientaprzystępującego do Klubu 50 style, dokonującego zakupu w Salonie Stacjonarnym,możliwe jest naliczenie Punktów z takiego zakupu poprzez zeskanowanie paragonu wAplikacji Mobilnej terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu, nie później jednak niż 7dni od dnia rejestracji w Klubie 50 style. Możliwość naliczenia Punktów w ten sposóbdotyczy wyłącznie jednego paragonu.
- Punkty przyznawane są za zakupy dokonywane osobiście przezKlubowicza. Niedozwolone jest użyczanie Konta Klubowicza osobom trzecim.
- Punkty zostaną naliczone i przypisane do Konta Klubowicza wchwili wystawienia dokumentu fiskalnego.
- Organizator zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałegowyłączenia możliwości uzyskania Punktów za zakup określonych Produktów. Informacja oniemożliwości uzyskania Punktów za zakup Produktu może być udostępniona wszczególności w regulaminach właściwych akcji promocyjnych bądź za pośrednictwemSklepu lub doradców w Salonach Stacjonarnych.
- Organizator może przyznawać dodatkowe punkty specjalne nazasadach odbiegających od standardowego przelicznika, o którym mowa w § 13 ust. 1Regulaminu, za zakup określonych Produktów, dokonanie transakcji na określonychprzez Organizatora warunkach (np. zakup kilku Produktów jednocześnie), bądźspełnienie innego rodzaju warunków lub wykonanie innej akcji określonej przezOrganizatora. Zasady naliczania dodatkowych punktów będą komunikowane Klubowiczowi wAplikacji, w Sklepach lub za pośrednictwem marketingu e-mailowego bądźtelefonicznego.
- Punkty można wykorzystać poprzez wymianę na Kupon w okresie oddnia ich uzyskania do dnia 30 stycznia roku kalendarzowego następującegobezpośrednio po roku kalendarzowym, w którym dane Punkty zostały uzyskane, aniewykorzystane w tym okresie Punkty ulegają przepadkowi.
- W przypadku skorzystania przez Klubowicza z prawa doodstąpienia od Umowy Sprzedaży, niezależnie od podstawy prawnej dla skorzystania zprawa do odstąpienia, Klubowiczowi zostaną odjęte Punkty uzyskane za zakup produktówobjętych odstąpieniem.
- Punkty przypisane są indywidualnie do konta Klubowicza. Punktymogą być przenoszone na osoby trzecie jedynie za pośrednictwem Aplikacji, podwarunkiem uruchomienia przez Organizatora właściwej funkcjonalności w Aplikacji.
- Punkty mogą zostać wymienione przez Klubowicza na Kupon pozalogowaniu do Aplikacji. Aktywacja Kuponu następuje za pośrednictwem specjalnegopanelu, w którym opisane są szczegóły dotyczące danego Kuponu, m.in. jego koszt,okres ważności oraz szczegóły działania.
- Punkty zostają zamienione na Kupon automatycznie w chwilizłożenia przez Klubowicza zamówienia w Sklepie internetowym lub dokonania zakupu wSalonie Stacjonarnym, z wykorzystaniem aktywnego Kuponu. Do tego momentu Klubowiczmoże dowolnie wybierać, który z dostępnych Kuponów chce aktywować. Niemożliwe jestjednoczesne aktywowanie więcej niż jednego Kuponu. W Sklepie internetowym działanieaktywnego Kuponu zostanie uwzględnione automatycznie w chwili dokonywania przezKlubowicza, zalogowanego do swojego Konta Klienta, zakupu spełniającego warunkiprzypisane do danego Kuponu. W Salonie Stacjonarnym aktywny W Salonach StacjonarnychKupon może zostać wykorzystany pod warunkiem aktywacji wybranego kuponu w AplikacjiMobilnej oraz okazania zalogowanego ekranu Aplikacji doradcy przed wystawieniemdokumentu fiskalnego. W przypadku zakupu w Sklepie, Kupon może zostać wykorzystanypod warunkiem jego aktywacji w koszyku zakupowym.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej zwykorzystaniem Kuponu, niezależnie od podstawy prawnej dla dokonania odstąpienia,wykorzystany Kupon oraz Punkty nie zostaną przywrócone Klubowiczowi.
- Organizator zastrzega sobie prawo do bieżącego aktualizowaniai zmieniania katalogu dostępnych Kuponów.
- Organizator może odmówić rejestracji w Klubie 50 style wprzypadku, gdy:
- Klient nie spełnia wymogów Regulaminu;
- dane podane przez Klienta uniemożliwiają jegorejestrację w Klubie 50 style (np. Klient podał nieistniejący numer telefonulub adres e-mail);
- Klient posiada już Konto Klubowicza.
- Organizator może wykluczyć Klubowicza z Klubu 50 style zeskutkiem natychmiastowym, jeżeli:
- Klubowicz nie przestrzega postanowień Regulaminu;
- Klubowicz dostarczył nieprawdziwe dane lub podał sięza inną osobę wobec Organizatora podczas rejestracji w Klubie 50 style;
- Klubowicz nieprzepisowo zdobył Punkty - wszczególności podstawą ich uzyskania były transakcje zakupowe nienależące doposiadacza Konta Klubowicza, lub też jeżeli Punkty zostały zgromadzone winny, sprzeczny z postanowieniami Regulaminu sposób;
- Klubowicz zgłosił Organizatorowi żądanie usunięciajego danych osobowych przetwarzanych przez Organizatora.
- W przypadku stwierdzenia przez Organizatora, iż KontoKlubowicza jest nieaktywne, Organizator zastrzega prawo do wypowiedzeniaKlubowiczowi umowy o prowadzenie Konta Klubowicza. Oświadczenie o wypowiedzeniuumowy zostanie przesłane na adres e-mailowy przypisany do Konta Klubowicza.Wypowiedzenie będzie skuteczne w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jegodostarczenia na adres e-mail Klubowicza, pod warunkiem niezgłoszenia w tym terminieprzez Klubowicza sprzeciwu wobec wypowiedzenia umowy o prowadzenie Konta Klubowicza.
- Klubowicz w każdym czasie może zrezygnować z uczestnictwa wKlubie 50 style poprzez przesłanie właściwego oświadczenia Organizatorowi pisemnie(preferowany adres korespondencyjny: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864Kraków), e-mailowo na adres:sklep@50style.com, w ramach formularza kontaktowego na stroniehttps://50style.pl/kontakt, poprzez złożenie oświadczenia ustnie za pośrednictwem numeru telefonu12 681 84 90 lub za pośrednictwem zakładkiKontakt dostępnej w Aplikacji Mobilnej.
- W razie wykluczenia Klubowicza z uczestnictwa w Klubie 50style lub dokonania przez niego rezygnacji z uczestnictwa, zgromadzone przezKlubowicza Punkty oraz niewykorzystane Kupony przepadają.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:
Administratorem podanych danych osobowych jest właściciel Aplikacji Mobilnej -Marketing Investment Group S.A. z siedzibą w Krakowie (31-871), os. Dywizjonu 303 Paw.1, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przezSąd Rejonowy dla KrakowaŚródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KrajowegoRejestru Sądowego, pod nr: KRS 0000521685, NIP: 675-11-87-580, REGON: 351469736 (dalejjako:„Administrator”).
Dane kontaktowe:
Poczta tradycyjna:
Marketing Investment Group S.A.
ul. prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków
Poczta elektroniczna:office@miggroup.com
tel. Kontaktowy:+48 12 681 84 01
fax:+48 12 681 84 00
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jestmożliwy:
pocztą tradycyjną:
Marketing Investment Group S.A.
ul. prof. Michała Życzkowskiego 10
31-864 Kraków
pocztą elektroniczną:odo@miggroup.com
tel. Kontaktowy:+48 785 680 116
fax:+48 12 681 84 00
CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA
Dane osobowe przekazane Administratorowi podczas rejestracji w Aplikacji będąprzetwarzane w celu utworzenia i utrzymania Konta Klubowicza, na podstawie art. 6 ust. 1lit. a) RODO, zgodnie z udzieloną zgodą. Ponadto dane będą przetwarzane w celurealizacji zakupów (Umowa Sprzedaży), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO a takżewypełnieniu obowiązków skarbowych w związku ze zrealizowanymi zakupami, na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Przedmiotowe dane osobowe mogą zostać także wykorzystane wprawnie uzasadnionym interesie Administratora, za jaki należy uznać marketing produktówi usług własnych, na podstawie przesłanki wskazanej w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.Udzielona zgoda może być w każdym czasie cofnięta, co nie wpływa na zgodność z prawemprzetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danychjest dobrowolne, jednakże konieczne do korzystania z aplikacji i zakupów za jej pomocą.
PRAWNIE UZUSADNIONY INTERES ADMINISTRATORA
W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.Za prawnie uzasadniony interes Administratora należy rozumieć marketing produktów iusług własnych.
ODBIORCY DANYCH
Podmioty przetwarzające:
Przetwarzane dane osobowe mogą być przekazywane spółkom z Grupy Przedsiębiorstw MIGoraz innym podmiotom, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy powierzenia w celuwykonania umowy, realizacji usługi, dostarczenia produktu, pobrania opłaty, analizydanych oraz obsługi marketingowej lub obsługi klienta, np. dostawcom usług IT,marketingowych, analitycznych, kurierom, pośrednikom płatności przy czym takie podmiotyprzetwarzają dane na polecenie Administratora i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami, wcelu i zakresie przez niego wskazanym. W przypadku udostępnieniu danych osobowych spółceJD Sports Fashion Plc (dalej jako: „JD”), należącej do Grupy Przedsiębiorstw MIG, JDstaje się odrębnym administratorem danych, samodzielnie decydując o celu i środkachprzetwarzania. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są tożsame zprzedmiotowymi, udostępnionymi przez Marketing Investment Group S.A., poza danymikontaktowymi i powołanego Inspektora Ochrony Danych.
Dane Administratora JD:
JD Sports Fashion Plc, registered in England & Wales with number 1888425,Hollinsbrook Way Pilsworth, Bury Lancashire BL9 8RR, Telephone: +44 161 767 1000,e-mail: customercare@global.jdsports.com Mając na uwadze, że JD jest podmiotem zsiedzibą w Wielkiej Brytanii, Administrator informuje o ewentualnym zamiarzeprzekazywania danych osobowych poza obszar EOG, co zostanie poprzedzone podpisaniemprzez stronyStandardowych Klauzul Umownych, których wypełnienie zapewnia odpowiednie gwarancje ochrony prywatności orazpodstawowych praw i wolności osób fizycznych jak również wykonywania odpowiednich prawjednostki, której dane dotyczą. JD zapewnia odpowiednie zabezpieczenia przetwarzanychdanych osobowych, informacje o stosowanych środkach ochrony danych można uzyskaćkontaktując się bezpośrednio z JD.
Facebook jako współadministrator:
Pozyskiwane dane osobowe mogą być przekazywane operatorom serwisówspołecznościowych, które w dalszej kolejności są wykorzystywane w celu personalizacji iwyświetlenia odpowiedniej reklamy na stronach internetowych i w aplikacjach tychserwisów. W tym celu stosuje się popularne na rynku narzędzia internetowe.
W odniesieniu do danych osobowych zawartych w informacjach przekazywanych doportalu facebook.com, dotyczących działań osób w witrynach internetowych i aplikacjachAdministratora, Administrator i Facebook Ireland (dalej jako: „Facebook”) wspólnieokreślają środki i cele tego przetwarzania, w związku z czym są Współadministratorami,zgodnie z art. 26 RODO. Informacje Facebook wymagane przez art. 13 ust 1 lit. a) i b)RODO można znaleźć w Zasadach dotyczących danych Facebook Ireland dostępnych pod adresemhttps://www.facebook.com/about/privacy.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Gromadzone dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie(likwidacji Konta Klubowicza), wydłużonym o czas realizacji złożonego żądania wpowyższym zakresie, max. do 30 dni. W zakresie zaś prawidłowego wykonania UmowySprzedaży (zakupów, dokonanych poprzez użytkowaną Aplikację), dane przechowywane będą doczasu przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnych (do 6 lat). W ograniczonym zakresiedane osobowe, pomimo wycofania zgody na ich dalsze przetwarzanie mogą być przechowywanedla celów realizacji przez Administratora obowiązków prawnoskarbowych (do 5 lat).
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Każdemu, czyje dane są przetwarzane, zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli sąbłędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdyprzetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego zprzepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres UrzęduOchrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
PROFILOWANIE
W celu marketingu własnych produktów i usług Administratora z zamiaremprzygotowania zindywidualizowanej oferty handlowej, Administrator stosuje profilowanie.Dane podlegające profilowaniu to m.in. preferencje zakupowe, imię, kod pocztowy orazdata urodzenia, które służą do selekcji prezentowanych informacji handlowych oproduktach dopasowanych do Twoich potrzeb.
- Na każdym urządzeniu mobilnym przechowywany jest identyfikatorAplikacji (tworzony w momencie instalacji Aplikacji), aż do momentu usunięciaAplikacji Mobilnej z urządzenia. Identyfikator Aplikacji Mobilnej oraz informacjeudostępniane przez urządzenie mobilne (marka, model, identyfikator sprzętowyurządzenia mobilnego) są przekazywane w momencie aktywacji urządzenia w AplikacjiMobilnej.
- Sklep korzysta z tzw. plików cookies oraz innego rodzajutechnologii monitorujących zachowanie użytkownika o zbliżonym charakterze. Plikicookies, (tzw. „ciasteczka”) to małe pliki tekstowe wysyłane przez Sklep internetowyi przechowywane w pamięci urządzenia końcowego (np. smartfon), zawierająceinformacje związane z korzystaniem ze Sklepu przez użytkowników tych urządzeń. Plikicookies zapewniają prawidłowe działanie Sklepu oraz wspierają korzystanie z jegofunkcjonalności. Niektóre cookies zapisują dane statystyczne oraz pomagają wdostarczaniu użytkownikom spersonalizowanych treści.
- Pliki cookies mogą mieć charakter plików tymczasowych, któreusuwane są automatycznie po zakończeniu korzystania ze Sklepu internetowego (cookiessesyjne), jak też plików stałych które zapisywane są w pamięci Twojego urządzenia nadłużej (cookies stałe). Dzięki plikom stałym zapamiętujemy ustawienia, którepreferujesz, co ułatwia korzystanie ze Sklepu.
- Korzystamy z cookies własnych, czyli plików umieszczanych naurządzeniu użytkownika bezpośrednio przez Sprzedawcę oraz z plików stron trzecich,które wysyłane są za pośrednictwem Sklepu przez inne podmioty np. platformyspołecznościowe.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26.05.2023 r.
- Sklep wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:
- prawidłowej obsługi Sklepu i uproszczenia procesuzakupowego (np. utrzymanie sesji klienta po zalogowaniu, zapamiętaniedokonanych zakupów, zapamiętanie aktualnej zawartości koszyka, identyfikacjaKlienta);
- tworzenia statystyk oglądalności Sklepu oraz zbieraniainformacji o sposobie korzystania ze Sklepu w celu ulepszenia jego strukturyi zawartości, a także analizowania skuteczności prowadzonych działańreklamowych i marketingowych;
- działań reklamowych oraz marketingowych, takżeprowadzonych przez współpracujące z nami sieci reklamowe; w tym dostarczaniaużytkownikom treści reklamowych dostosowanych do jego preferencji,zainteresowań, danych demograficznych (wiek, płeć) oraz lokalizacyjnych;
- integracji strony Sklepu z usługami zewnętrznymi,takimi jak m.in. Facebook czy Google+ (np. aktywne zalogowanie w usłudze,wyświetlanie listy znajomych również lubiących tą stronę na Facebooku, itd.)6. W każdym czasie ist
- W każdym czasie istnieje możliwość zablokowania korzystania zplików cookies oraz usunięcia stałych plików cookies, wykorzystując stosowneustawienia dostępne w przeglądarce internetowej. Szczegółowe informacje o możliwościi sposobach obsługi plików cookies są zwyczajowo dostępne w zakładce „Pomoc” w menuprzeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocyprzeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której korzystasz.Zablokowanie lub ograniczenie stosowania plików cookies może uniemożliwić prawidłowekorzystanie z niektórych funkcjonalności dostępnych w Sklepie.
- Ponadto Aplikacja Mobilna może uzyskać dostęp do niektórychuprawnień na urządzeniu mobilnym, w tym m. in. do danych technicznych urządzenia,pamięci wewnętrznej, lokalizacji.
- Wszystkie uprawnienia (funkcje i informacje urządzeniamobilnego), które Użytkownicy nadają Aplikacji Mobilnej, są widocznie w paneluustawień ich urządzenia mobilnego. W panelu ustawień można zarządzać tymiustawieniami. Uprawnienia Aplikacji Mobilnej można odwołać przez zmianę ustawień naurządzeniu mobilnym lub przez odinstalowanie Aplikacji Mobilnej.
- Niniejszy paragraf Regulaminu zawiera postanowienia szczególnemające zastosowanie wyłącznie do Umowy Sprzedaży, której stroną jest Klientniebędący Konsumentem.
- W przypadku Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącymKonsumentem, Sprzedawcy przysługuje jednostronne prawo do odstąpienia od tej UmowySprzedaży ze skutkiem natychmiastowym, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni oddnia jej zawarcia. W zakresie dozwolonym prawem, wyłączone zostają wszelkieroszczenia Klienta niebędącego Konsumentem w stosunku do Sprzedawcy z tytułuodstąpienia od Umowy Sprzedaży
- Do Umów Sprzedaży wskazanych w ust. 1 powyżej nie majązastosowania przepisy Ustawy o prawach konsumenta. Ponadto, na podstawie art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego, wobec Klienta niebędącego Konsumentem wyłączona zostajeodpowiedzialność Sprzedawcy za Produkt z tytułu rękojmi.
- Postanowienia Regulaminu dotyczące Klientów niebędącychKonsumentami mogą zostać zmienione w każdym czasie, na podstawie powszechnieobowiązujących przepisów prawa.
- Ewentualne spory związane z Umową Sprzedaży oraz wynikającymiz niej stosunkami prawnymi pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentemzostaną poddane rozpoznaniu przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania orazodwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbkudla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków Umów Sprzedażyzawartych przed dokonaniem zmiany.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązująprzepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowieniaKodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogąelektroniczną.
- Niniejszy Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnychuprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnieobowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniamininiejszego Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymiKonsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Sprzedawca z ważnych powodów zastrzega sobie możliwość zmianyniniejszego Regulaminu. Do ważnych powodów uzasadniających zmianę Regulaminu zaliczasię w szczególności zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianyorganizacyjne po stronie Sprzedawcy, rozszerzenie usług świadczonych przezSprzedawcę, w tym poprzez modyfikacje systemów informatycznych wykorzystywanych przyobsłudze Klubu 50 style, konieczność dostosowania sposobu świadczonych usług douzasadnionych wymogów kontrahentów Organizatora, brak dalszej możliwości świadczeniausług przez Sprzedawcę na obecnych warunkach, zmianę strategii handlowej lubmarketingowej. Sprzedawca poinformuje Klientów o nowej treści Regulaminu drogąelektroniczną (na wskazane w Koncie Klienta, Koncie Klubowicza lub przy składaniuZamówień adresy poczty elektronicznej), poprzez wiadomość push bądź poprzezopublikowanie nowego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego lub w AplikacjiMobilnej, co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W przypadkubraku akceptacji treści nowego Regulaminu Klient ma prawo w każdym czasiewypowiedzieć umowę zwartą ze Sprzedawcą dotyczącą Konta Klubowicza, poprzez złożenieSprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia Konta Klubowicza.
- Zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życienowego Regulaminu będą realizowane na postawie dotychczasowego Regulaminuzaakceptowanego przez Klienta w dniu złożenia Zamówienia
- Niniejszy Regulamin nie uchybia postanowieniom RegulaminuSklepu internetowego 50 style (regulamin dostępny pod adresem:https://50style.pl/regulamin-sklepu), który stosuje się do Klientów korzystającychze Sklepu internetowego bez rejestracji lub przy użyciu Konta Klienta niepowiązanegoz Kontem Klubowicza.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 20.03.2025 r.
Regulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programulojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 20.03.2025) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programulojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 17.02.2025) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programulojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 10.10.2024) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programulojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 19.09.2024) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programulojalnościowego (OBOWIĄZUJACY DO 18.09.2024) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin platformy sprzedażowej - aplikacji mobilnej 50 style i programulojalnościowego (OBOWIĄZUJACY OD 01.01.2023) w pliku PDF >>
PobierzRegulamin Realizacji Kuponów 50 style >>
Pobierz