Obsługa klienta
Najczęściej zadawane pytania
Niestety pomyłki czasami się zdarzają. Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Możesz również udać się do dowolnego Salonu stacjonarnego 50 style. Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany. W przypadku, gdy zabraknie go w naszych magazynach, otrzymasz zwrot środków.
Jeśli Salon stacjonarny nie dysponuje interesującym Cię produktem, a jest on dostępny w sieci 50 style to nasi Doradcy Salonu stacjonarnego mogą go dla Ciebie zamówić. Taki towar zostanie dostarczony pod podany przez Ciebie adres lub do wskazanego Salonu stacjonarnego.
Jeśli w kasie Salonu będzie znajdowała się kwota odpowiadająca wartości zamówienia, środki zostaną Ci zwrócone od razu w gotówce. Pamiętaj jednak, że użyte w zamówieniu bony zostaną zwrócone w takiej samej formie – to znaczy jako bon.
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Porozmawiaj z naszym wirtualnym asystentem