Zamówienie
1. Składanie zamówienia
Zakupy w naszym sklepie internetowym zrobisz bez rejestracji lub logując się do swojego konta. Jeśli nie masz założonego konta w naszym sklepie internetowym, zachęcamy do zarejestrowania się przed zakupem.
Rejestrując się na stronie sklepu internetowego 50style, otrzymujesz dostęp do historii swoich zamówień i ich statusu.
- Dodaj wybrane produkty do koszyka.
- Wybierz interesujący Cię produkt i jego rozmiar. Kliknij ikonę „Do koszyka”. Opcja ta widoczna jest po prawej stronie, pod rozmiarami.
Aktualną zawartość swojego Koszyka możesz sprawdzić w każdej chwili, klikając w prawym górnym rogu strony „Koszyk". Po dodaniu wszystkich produktów kliknij „Koszyk”, aby przejść do kolejnego kroku.
- Wybierz sposób dostawy i metodę płatności.
- Jeśli wszystkie wybrane przez Ciebie produkty zostały dodane do koszyka, zdecyduj jakie formy dostawy i płatności są dla Ciebie najwygodniejsze. W tym kroku masz możliwość wykorzystania bonu. Jeśli taki posiadasz, pod metodami płatności kliknij „Posiadam bon płatniczy lub kartę podarunkową”. Poprawnie wprowadzony bon obniży wartość zamówienia.
Dodatkowo masz możliwość użycia kodu promocyjnego. Jeśli taki posiadasz, po wyborze metod płatności kliknij „Posiadasz kod promocyjny?”. Wpisz i aktywuj kod. Następnie kliknij „Przejdź do płatności”.
Ceny widoczne na karcie produktów uwzględniają promocje obowiązujące na stronie sklepu internetowego. Jeśli w koszyku zostanie użyty kod promocyjny, cena w zamówieniu może ulec zmianie.
Niektóre kody rabatowe nie łączą się z promocjami i akcjami specjalnymi.
- Pamiętaj, że chcąc otrzymać fakturę z numerem NIP, obowiązkowo należy podać poprawne dane już na etapie składania zamówienia.
- Następnie zaznacz wybrane zgody formalne i kliknij „Dalej”.
- Potwierdź swoje zamówienie poprzez kliknięcie „Kupuję i płacę”.
W ostatnim kroku wyświetlimy podsumowanie składanego przez Ciebie zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij „Kupuję i płacę”. Na ekranie wyświetli się numer złożonego zamówienia. Jeśli wybrałeś jedną z form płatności on-line, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę systemu płatności.
Wypełnij pola oznaczone gwiazdką. Są to niezbędne dane, abyśmy mogli poprawnie zrealizować zamówienie. Zostaną one również użyte do wystawienia dokumentu zakupu. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na inne dane osoby fizycznej lub firmy, zaznacz pole „Chce otrzymać fakturę VAT”. Pole widoczne jest pod „Kraj dostawy”. Następnie zaznacz, że dane do faktury różnią się od danych podanych wcześniej i wypełnij pola, zgodnie z Twoimi preferencjami. Pamiętaj, że chcąc otrzymać fakturę z numerem NIP, obowiązkowo należy podać poprawne dane już na etapie składania zamówienia. W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości zmiany numeru NIP po wystawieniu faktury VAT.
Bon płatniczy możesz dodać w pierwszym kroku koszyka zakupowego. Wystarczy, że jako sposób płatności wybierzesz dowolną metodę płatności on-line. Po dokonaniu wyboru, poniżej wyświetli się pole „posiadam bon płatniczy lub kartę podarunkową”. Po potwierdzeniu posiadania bonu, na stronie pojawi się miejsce na wpisanie kodu alfanumerycznego, który zaakceptujesz klikając w pole „dodaj”.
To proste! Wystarczy, że uruchomisz aplikację i wybierzesz na stronie głównej zakładkę „kupony”. W tym miejscu wyświetlą się wszystkie dostępne dla Ciebie kupony wraz z ich wartością podaną w punktach oraz datą ważności. Teraz pozostaje już tylko kliknąć w ikonę „aktywuj” i możesz cieszyć się z przysługującej Ci zniżki.
Kod rabatowy możesz dodać w pierwszym kroku koszyka zakupowego. Miejsce na wprowadzenie kodu znajdziesz pod listą metod płatności. Będzie ono oznaczone jako „Kod rabatowy (opcjonalnie)”. Po rozwinięciu pojawi się pole „wpisz kod promocyjny”, w którym należy umieścić posiadany kod rabatowy. Po wpisaniu kodu kliknij „aktywuj kod”.
2. Status zamówienia
Zamówienie złożone jako zarejestrowany użytkownik.
Jeśli złożyłeś zamówienie jako zalogowany użytkownik, masz możliwość monitorowania statusu aktualnego zamówienia na swoim koncie w sklepie internetowym.
Otrzymujesz również wiadomości e-mailowe o kolejnych etapach realizacji zamówienia na adres mailowy podany w koszyku zakupowym.
Aby sprawdzić szczegóły dotyczące statusu zamówienia, zaloguj się na swoje konto i kliknij zakładkę „Zamówienia”. Sprawdzisz tam również historię poprzednich zakupów.
Zamówienie złożone bez rejestracji.
Wiadomości o kolejnych etapach realizacji zamówienia zostaną przesłane na adres mailowy podany w zamówieniu.
Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane i wybrałeś dostawę na adres domowy lub do automatu paczkowego, przesyłkę możesz śledzić na podstawie otrzymanego e-mailowo numeru listu przewozowego. Poszukaj e-mail pod tytułem: „Zamówienie wysłane”. Wystarczy, że klikniesz widoczny tam numer paczki i zostaniesz przekierowany do śledzenia swojej przesyłki w firmie kurierskiej.
Jeżeli wybrana forma dostawy to odbiór w salonie stacjonarnym, powiadomienie o możliwości odbioru zostanie wysłane dopiero wtedy, kiedy przesyłka z zamówieniem zostanie dostarczona do salonu.
3. Zamówienie z odbiorem w sklepie stacjonarnym
Jeżeli chcesz złożyć zamówienie z odbiorem w sklepie stacjonarnym, w sposobie dostawy wybierz jeden z naszych salonów 50 style. Następnie wybierz sposób płatności online. Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone przed wysyłką.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5-6 dni roboczych. O możliwości odbioru poinformujemy, gdy przesyłka z zamówieniem zostanie dostarczona do salonu.
4. Czas realizacji zamówienia
Zamówienia realizujemy w terminie od 1 do 5-6 dni roboczych. Staramy się jednak, aby zamówienia były zrealizowane w ciągu 1-3 dni roboczych.
Pamiętaj, że jeśli zamówienie zostało złożone w godzinach popołudniowych (po godzinie 13:00 dnia roboczego), w dni weekendowe lub świąteczne, czas realizacji jest liczony od kolejnego dnia roboczego. Zamówienia realizujemy chronologicznie, według daty wpłynięcia.
Metoda dostawy, płatności lub liczba produktów w zamówieniu nie wpływa w żaden sposób na termin realizacji Twojego zamówienia.
Dbając o Twój komfort, zapewniamy wygodne formy wysyłki: dostawę kurierską pod wskazany adres, odbiór w punktach DPD oraz DHL lub dostawę do salonu stacjonarnego.
8,90 zł
8,90 zł
10,90 zł
14,90 zł
Darmowa wysyłka
Dostawa za 0 zł
5. Dokument zakupu
Na produkty zakupione w naszym e-sklepie wystawiana jest faktura. Może być ona wystawiona na osobę fizyczną, jak również na firmę.
Prosimy podczas składania zamówienia o podanie prawidłowego numeru NIP i danych Firmy, jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT wystawioną na rzecz podatnika podatku VAT.
W przeciwnym razie nie będzie możliwości zmiany numeru NIP po wystawieniu faktury VAT.
Fakturę VAT przesyłamy w formie elektronicznej. Do paczki z zamówieniem nie dołączamy paragonu ani żadnych dokumentów w formie papierowej.
Wiadomość e-mail z załączonym dokumentem zakupu generowana jest automatycznie. Zdarza się, że zostaje ona przekierowana do folderu Spam lub Oferty, z których może zostać usunięta na podstawie indywidualnych ustawień skrzynki elektronicznej. Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki pocztowej.
W przypadku braku wiadomości z fakturą, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami w Biurze Obsługi Klienta.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
6. Zmiany w złożonym zamówieniu
Prosimy o rozważne składanie zamówienia. W momencie przystąpienia do realizacji zamówienia (po zaksięgowaniu wpłaty), nie mamy możliwości zmiany: adresu automatu paczkowego lub sklepu stacjonarnego, formy dostawy z automatu paczkowego lub sklepu stacjonarnego na adres domowy oraz odwrotnie.
Nie mamy również możliwości edytowania zamówień – zmiany rozmiaru, dodania lub usunięcia produktów.
W celu dokonania innych zmian w zamówieniu, skontaktuj się niezwłocznie z naszymi Doradcami w Biurze Obsługi Klienta.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
7. Dzielenie zamówień
Zamówienie może zostać podzielone, gdy zamówisz większą liczbę produktów i znajdują się one w różnych magazynach. Dostarczymy je do Ciebie w osobnych paczkach. Jednak koszt związany z ich wysyłką nie ulegnie zmianie. Jeśli podzielimy zamówienie, informacje o kolejnych etapach realizacji dostaniesz w osobnych wiadomościach e-mail. Każdą z przesyłek będzie można śledzić indywidualnie, na podstawie otrzymanych e-mailowo numerów listów przewozowych. Może zdarzyć się również sytuacja, w której termin doręczenia przesyłek zbiegnie się w czasie i kurier dostarczy wszystkie paczki w jednym momencie.
Po zrealizowaniu każdej z części zamówienia otrzymasz dedykowaną dla niej fakturę. Faktury zostaną wystawione automatycznie i przesłane w osobnych wiadomościach na adres mailowy podany w zamówieniu.
Swoje paczki możesz rozróżnić po numerze zamówienia. Standardowo numer zamówienia składa się z przedrostka, 8 cyfr i końcówki np. 50PL-00001111-01. W przypadku zamówienia podzielonego, numer dla poszczególnych części zamówienia będzie różnił się końcówką np. 50PL-00001111-01, 50PL-00001111-02.
8. Potwierdzenie złożenia zamówienia
Jeśli zamówienie zostało złożone z podaniem prawidłowego adresu mailowego, po wygenerowaniu jego numeru wiadomości z podsumowaniem powinny zostać wysłane automatycznie. Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki pocztowej, w szczególności zakładek SPAM lub Oferty.
Jeżeli nie otrzymałeś mailowo potwierdzenia, skontaktuj się z naszymi Doradcami, celem weryfikacji poprawności złożenia zamówienia oraz podanych w nim danych.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
9. Rezygnacja z zamówienia przez Klienta
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze wiadomości informującej o wysłaniu przesyłki z zamówieniem, w celu sprawdzenia możliwości anulacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
10. Zmiana danych na dokumentach zakupu
Zmiany danych na fakturze, po wystawienia dokumentu, możemy dokonać w formie noty korygującej.
Jeśli podczas składania zamówienia nie podałeś numeru NIP, nie mamy możliwości zmiany faktury zakupu (w celu dodania NIP-u).
Prosimy podczas składania zamówienia o podanie obowiązkowo prawidłowego numeru NIP i danych Firmy, jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT wystawioną na rzecz podatnika podatku VAT.
W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości zmiany numeru NIP po wystawieniu faktury VAT.
Od 1 stycznia 2020 zgodnie z art. 106b ust. 5 Ustawy o podatku od towarów i usług, faktury dla przedsiębiorców mogą zostać wystawione tylko do paragonów, na których jest umieszczony NIP.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
Zmiany danych na fakturze możemy dokonać poprzez wystawienie noty korygującej do faktury.
Na nocie korygującej możemy poprawić:
- imiona i nazwiska;
- błędnie wpisany adres i dane kontaktowe;
- nazwę firmy;
- dodać informacje: nabywca/odbiorca.
Wystawiona nota zostanie wysłana na wskazany Doradcy adres za pośrednictwem Poczty Polskiej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Na nocie korygującej nie zmienimy:
- numeru NIP;
- liczby dostarczonych produktów;
- kwoty zakupu;
- rabatów;
- formy płatności
11. Rozmiar US na potwierdzeniu zamówienia
Wybierając produkt na stronie naszego e-sklepu dodajesz do koszyka towar oznaczony jako rozmiar europejski (EU).
Na potwierdzeniu e-mailowym do złożonego zamówienia znajduje się rozmiar US - jest to rozmiar amerykański. Dla upewnienia się, możesz sprawdzić jeszcze raz na stronie naszego sklepu internetowego czy wybrałeś prawidłowy rozmiar. Prezentujemy rozmiary europejskie (EU), ale najeżdżając kursorem myszki na dany rozmiar, pojawia się informacja o odpowiedniku w rozmiarze amerykańskim (US) oraz o długości wkładki (miara podana jest w centymetrach). Wymiarowanie podane jest według danych dostarczonych przez producenta.
Przejdź na stronę wybranego produktu, a następnie najedź kursorem na konkretny rozmiar. Pojawi się wówczas mini-tabelka przedstawiająca odpowiednik rozmiaru amerykańskiego oznaczonego symbolem „US”.
12. Konto klienta 50style
Jeżeli nie chcesz zakładać konta w sklepie 50style.pl, możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Wszystkie informacje dotyczące zamówienia, zostaną wysłane do Ciebie drogą mailową.
Rejestrując się jako użytkownik naszego sklepu internetowego możesz na bieżąco monitorować status swojego zamówienia. Masz również możliwość podglądu historii swoich zamówień. Jeśli spodobał Ci się produkt z naszej oferty, jednak wciąż zastanawiasz się nad jego kupnem, dodasz go do schowka. Wybrane produkty będą widoczne w schowku na Twoim koncie klienta. Pamiętaj, że dodanie produktów do schowka lub koszyka nie stanowi ich rezerwacji w magazynie.
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Porozmawiaj z naszym wirtualnym asystentem
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do dyspozycji w dni robocze, pon. – pt.: 8:00 – 21:00,
w soboty: 9:00 – 17:00