Skontaktuj się z nami.
Masz pytania w sprawie oferty sklepu lub realizacji zamówień?
Skontaktuj się z nami.
Masz pytanie?
Zajrzyj do naszego Centrum pomocy
Czy Twój problem dotyczy jednego z poniższych zagadnień ?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach (posezonowa wyprzedaż, promocje) może się on nieznacznie wydłużyć, jednak nie trwa dłużej niż 6 dni roboczych.
Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania. Jak tego dokonać? Oddaj go w jednym z Salonów stacjonarnych lub prześlij na adres:
Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep internetowy 50STYLE.plNo Limit Sp. z o.o. HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
Z dopiskiem „sklep 50style - wymiana lub zwrot”
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś mailowo wraz z fakturą.
Niestety pomyłki czasami się zdarzają. Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Możesz również udać się do dowolnego Salonu stacjonarnego 50 style. Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany. W przypadku, gdy zabraknie go w naszych magazynach, otrzymasz zwrot środków.
Odpowiadamy na wiadomości e-mail i telefony
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00 i w soboty od 9:00 do 17:00.