FAQ


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach (posezonowa wyprzedaż, promocje) może się on nieznacznie wydłużyć, jednak nie trwa dłużej niż 6 dni roboczych.

  2. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

    W trosce o szybką i bezpieczną dostawę wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów InPost. Jeśli jednak wolisz odbiór osobisty, możesz zamówić towar do wybranego Salonu stacjonarnego.

  3. Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary produktu?

    Większość prezentowanych na naszej stronie produktów posiada podane przez producenta wymiarowanie, dostępne na karcie produktu. Najeżdżając kursorem myszki na dany rozmiar, pojawia się informacja o długości wkładki, wyrażona w centymetrach.

    Dodatkowo na stronie jest dostępna tabela rozmiarów: https://50style.pl/tabela-rozmiarow. Znajdują się tam szczegółowe wymiary produktów większości marek dostępnych w naszym sklepie.

    W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru, możesz w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru dokonać wymiany lub zwrotu drogą wysyłkową lub w dowolnym Salonie stacjonarnym 50 style.

  4. Jak sprawdzić dostępność innych rozmiarów niż te publikowane na stronie?

    Jeżeli produkt nie został opublikowany na naszej stronie to znaczy, że nie jest dostępny w naszych magazynach.

    Oferta widoczna na stronie 50style.pl jest zgodna ze stanem faktycznym magazynów. Natomiast niewykluczone, że asortyment powiększy się wraz z następnymi dostawami, które mają miejsce niemal każdego dnia, dlatego zachęcamy do regularnego odwiedzania sklepu.

  5. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

    Aktualnie zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. Jednocześnie informujemy, że posiadamy również sklepy internetowe za granicą. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: e50style.cz, 50style.lt.

  6. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

    Nie jest konieczne. Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient – wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas dokonywania zakupu.

  7. Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?

    Zachęcamy do skorzystania z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo, jednak czasem może to potrwać do 2 godzin. Warto też sprawdzić na poczcie zakładkę SPAM. Jeśli nie otrzymasz go po upływie tego czasu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu.

  8. Chcę aktywować konto Klienta założone na stronie 50style.pl, ale link aktywacyjny, który otrzymałem, nie działa. Co teraz?

    Aby aktywować konto Klienta, skontaktuj się z nami telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Wtedy będziemy mogli wygenerować nowy link aktywacyjny, który wyślemy na podany adres mailowy.

  9. Jak mogę usunąć moje dane osobowe?

    W celu usunięcia danych osobowych prześlij nam wiadomość mailową z informacją, jakie dane chcesz usunąć, na adres sklep@50style.com.

  10. Chcę użyć bonu płatniczego podczas składania zamówienia internetowego.Gdzie należy go wpisać?

    Po dodaniu produktu do koszyka, wybierz sposób dostawy oraz sposób płatności. Następnie zaznacz opcję „Bon płatniczy”, w widniejącym obok pustym polu wpisz numer bonu i zatwierdź operację.

    Wartość zamówienia musi być równa lub wyższa niż wartość bonu.

  11. Czy w sklepie internetowym mogę użyć karty podarunkowej zakupionej w Salonie stacjonarnym?

    Tak, naturalnie. Kod z karty podarunkowej należy wpisać w pole „Bon płatniczy”.

  12. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?

    Jeśli nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia z potwierdzeniem zamówienia, oznacza to, że Twoja płatność nie powiodła się (nie zostały pobrane z Twojego konta środki) albo z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokończyć zakupów. Co w takiej sytuacji?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu, by otrzymać nowy link do płatności za zamówienie. Możesz również poczekać, aż zostanie on automatycznie wysłany mailowo lub złożyć nowe zamówienie.

    Zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu. Zamówienie nieopłacone nie zostanie zrealizowane.

  13. Opłaciłem zamówienie online, środki zostały pobrane ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

    Na adres sklep@50style.com wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności wraz z numerem zamówienia i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (numer telefonu: 12 681 84 90) z informacją, że taka wiadomość została wysłana. Przesłane potwierdzenie zostanie przekazane do działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację, uprzedzamy jednak, że może to potrwać od kilku godzin do dwóch dni roboczych.

  14. Czy za zamówienie złożone online do wybranego Salonu mogę opłacić bonami przy jego odbiorze?

    Niestety nie. Zamówienie z dostawą do Salonu stacjonarnego należy opłacić „z góry” wybraną formą płatności online.

    Jeżeli chcesz użyć bonu do opłacenia zamówienia, wpisz jego numery w koszyku w trakcie składania zamówienia. W przypadku kwoty przewyższającej wartość bonu, różnicę możesz dopłacić online.

  15. Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?

    W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Uprzedzamy jednak, że anulowaniezamówienia nie zawsze jest możliwe. Wszystko zależy od etapu, na którym aktualnie jest realizacja zamówienia.

  16. Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce. Dlaczego?

    Dowodu zakupu nie wysyłamy w paczce. Wszystkie dokumenty (faktura, formularz zwrotu/wymiany) są przesyłane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie zakładek Spam, Oferty lub innych folderów na poczcie mailowej, ponieważ często właśnie tam trafiają nasze wiadomości.

    W przypadku braku maila z dokumentami, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub napisz wiadomość za pośrednictwem chatu.

  17. Ile mam czasu na odbiór zamówionego towaru w Salonie stacjonarnym?

    Gdy tylko Twoja paczka dotrze do wybranego Salonu, prześlemy Ci powiadomienie mailowe i/lub sms. Od tego momentu masz 7 dni kalendarzowych na odebranie zamówionego towaru jeżeli zamówienie zostało zrobione za pośrednictwem Salonu stacjonarnego i jest nieopłacone.

    Jeżeli wiesz, że nie możesz odebrać paczki w tym terminie, możemy wydłużyć oczekiwanie na odbiór Twojej paczki o kilka dni, ale nie dłużej niż o dwa dodatkowe tygodnie. W tym celu skontaktuj się z właściwym Salonem lub z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub napisz wiadomość za pośrednictwem chatu.

    W przypadku opłaconego zamówienia (płatność „z góry” jest wymagana w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego), paczka z zamówionym towarem będzie czekać na odbiór dłużej. Prosimy jednak o możliwy jak najszybszy odbiór zamówienia.

    Jeżeli nie zgłosisz się po paczkę, lub nie przekażesz nam prośby o wydłużenie terminu, zamówienie zostanie bezpowrotnie zwrócone do magazynu.

    Zachęcamy do odwiedzin właściwego Salonu, szczególnie gdy rozmyślisz się, a paczka była opłacona z góry. Odzyskasz środki na miejscu. W przeciwnym wypadku zawrócimy paczki do magazynu i zrobimy przelew zwrotny na właściwe konto. Może to jednak potrwać nawet 2-3 tygodnie.

  18. Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce. Dlaczego?

    Naturalnie. Czas odbioru paczki można przedłużyć o dodatkowe 7 dni, a maksymalnie o dwa tygodnie. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z Salonem stacjonarnym, w którym zamówienie oczekuje na odbiór, z naszym Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub za pośrednictwem chatu.

  19. Czy mogę zrezygnować z zakupu produktu zamówionego do Salonustacjonarnego?

    Oczywiście. Jeśli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od jego zakupu już podczas odbioru w wybranym Salonie stacjonarnym, gdzie paczka na Ciebie czeka. Możesz także zgłosić rezygnację z zakupu do Biura Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub za pośrednictwem chatu.

    W przypadku opłaconego zamówienia przyjdź do Salonu stacjonarnego, gdzie otrzymasz od razu zwrot środków. W przeciwnym wypadku zawrócimy paczkę do magazynu i zrobimy przelew zwrotny na właściwe konto. Uprzedzamy jednak, że może to potrwać nawet 2-3 tygodnie.

  20. Dostałem towar inny niż zamówiłem. Co teraz?

    Niestety pomyłki czasami się zdarzają. Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 57), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Możesz również udać się do dowolnego Salonu stacjonarnego 50 style. Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany. W przypadku, gdy zabraknie go w naszych magazynach, otrzymasz zwrot środków.

  21. Jak dokonać wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w sklepieinternetowym?

    Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania. Jak tego dokonać? Oddaj go w jednym z Salonów stacjonarnych lub prześlij na adres:

    Sklep internetowy 50style
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków

    Z dopiskiem „sklep 50style - wymiana lub zwrot”

    Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś mailowo wraz z fakturą.

  22. W jakim czasie realizowana jest wymiana produktu lub zwrot płatności wsklepie internetowym?

    Czas realizacji zwrotu lub wymiany w formie wysyłkowej wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka dotarła do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko.

    Jeśli dokonujesz wymiany lub zwrotu, prosimy o sprawdzanie poczty mailowej. W chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz automatyczną wiadomość mailową z fakturą korygującą oraz kolejne wiadomości o realizacji zwrotu/wymiany.

  23. Chcę wymienić towar na inny (tańszy lub droższy). Czy jest to możliwe?

    Nie ma możliwości wymiany towaru na inny tańszy lub droższy. Wymiana jest realizowana tylko na produkt dokładnie w tej samej cenie. Możesz natomiast zwrócić towar i po prostu kupić interesującą Cię rzecz, niezależnie od jej ceny.

  24. Co, jeśli Salon stacjonarny, w którym chcę dokonać wymiany, nie będzie dysponował interesującym mnie produktem?

    Jeśli Salon stacjonarny nie dysponuje interesującym Cię produktem, a jest on dostępny w sieci 50 style to nasi Doradcy Salonu stacjonarnego mogą go dla Ciebie zamówić. Taki towar zostanie dostarczony pod podany przez Ciebie adres lub do wskazanego Salonu stacjonarnego.

  25. Chcę dokonać wymiany/zwrotu w Salonie stacjonarnym towaru zakupionego online. Czy konieczne jest wydrukowanie faktury?

    Zalecamy wydruk faktury. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości, pokaż ją sprzedawcy na zdjęciu w telefonie.

  26. Dokonałem zakupu w sklepie internetowym, ale chcę zwrócić towar w Salonie stacjonarnym. W jakiej formie zostaną mi zwrócone środki za opłacone zamówienie?

    Jeśli w kasie Salonu będzie znajdowała się kwota odpowiadająca wartości zamówienia, środki zostaną Ci zwrócone od razu w gotówce. Pamiętaj jednak, że użyte w zamówieniu bony zostaną zwrócone w takiej samej formie – to znaczy jako bon.

  27. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

    Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym 50style.pl lub Salonach stacjonarnych 50 style możesz reklamować w ciągu 2 lat od jego zakupu i nie później niż rok od zauważenia wady.

  28. Jak złożyć reklamację produktu?

    Możesz to zrobić w każdym z Salonów stacjonarnych lub drogą wysyłkową. Jak?

    Reklamacja w Salonie StacjonarnymZabierz ze sobą reklamowany towar i dowód jego zakupu (fakturę sprzedaży). Na miejscu nasi Doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich niezbędnych formalności. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni.

    Reklamacja drogą wysyłkowąWypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie sklepu internetowego pod linkiem https://50style.pl/wymiany-zwroty-reklamacje . Załącz go do reklamowanego towaru i dowodu zakupu (faktury sprzedaży). Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij na adres:

    Sklep internetowy 50style
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków

    Z dopiskiem „sklep 50style - reklamacja”

    Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez Magazyn. Decydując się na wysyłkę, zobowiązujesz się do jej opłacenia, ale jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.

[script]$(document).ready(function () { $('#question_1').click(function () { $('#answer_1').slideToggle('slow'); }); $('#question_2').click(function () { $('#answer_2').slideToggle('slow'); }); $('#question_3').click(function () { $('#answer_3').slideToggle('slow'); }); $('#question_4').click(function () { $('#answer_4').slideToggle('slow'); }); $('#question_5').click(function () { $('#answer_5').slideToggle('slow'); }); $('#question_6').click(function () { $('#answer_6').slideToggle('slow'); }); $('#question_7').click(function () { $('#answer_7').slideToggle('slow'); }); $('#question_8').click(function () { $('#answer_8').slideToggle('slow'); }); $('#question_9').click(function () { $('#answer_9').slideToggle('slow'); }); $('#question_10').click(function () { $('#answer_10').slideToggle('slow'); }); $('#question_11').click(function () { $('#answer_11').slideToggle('slow'); }); $('#question_12').click(function () { $('#answer_12').slideToggle('slow'); }); $('#question_13').click(function () { $('#answer_13').slideToggle('slow'); }); $('#question_14').click(function () { $('#answer_14').slideToggle('slow'); }); $('#question_15').click(function () { $('#answer_15').slideToggle('slow'); }); $('#question_16').click(function () { $('#answer_16').slideToggle('slow'); }); $('#question_17').click(function () { $('#answer_17').slideToggle('slow'); }); $('#question_18').click(function () { $('#answer_18').slideToggle('slow'); }); $('#question_19').click(function () { $('#answer_19').slideToggle('slow'); }); $('#question_20').click(function () { $('#answer_20').slideToggle('slow'); }); $('#question_21').click(function () { $('#answer_21').slideToggle('slow'); }); $('#question_22').click(function () { $('#answer_22').slideToggle('slow'); }); $('#question_23').click(function () { $('#answer_23').slideToggle('slow'); }); $('#question_24').click(function () { $('#answer_24').slideToggle('slow'); }); $('#question_25').click(function () { $('#answer_25').slideToggle('slow'); }); $('#question_26').click(function () { $('#answer_26').slideToggle('slow'); }); $('#question_27').click(function () { $('#answer_27').slideToggle('slow'); }); $('#question_28').click(function () { $('#answer_28').slideToggle('slow'); });});[/script]
Powrót do sklepu

Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Ok, rozumiem