FAQ - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania. Jak tego dokonać? Oddaj go w jednym z Salonów stacjonarnych lub prześlij na adres:

Adres do wysyłki wymienianych produktów:

Sklep internetowy 50STYLE.pl
No Limit Sp. z o.o. HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
Z dopiskiem „sklep 50style - wymiana lub zwrot”

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś mailowo wraz z fakturą.

Niestety pomyłki czasami się zdarzają. Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Możesz również udać się do dowolnego Salonu stacjonarnego 50 style. Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany. W przypadku, gdy zabraknie go w naszych magazynach, otrzymasz zwrot środków.

Czas realizacji zwrotu lub wymiany w formie wysyłkowej wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka dotarła do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko.

Jeśli dokonujesz wymiany lub zwrotu, prosimy o sprawdzanie poczty mailowej. W chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz automatyczną wiadomość mailową z fakturą korygującą oraz kolejne wiadomości o realizacji zwrotu/wymiany.

Nie ma możliwości wymiany towaru na inny tańszy lub droższy. Wymiana jest realizowana tylko na produkt dokładnie w tej samej cenie. Możesz natomiast zwrócić towar i po prostu kupić interesującą Cię rzecz, niezależnie od jej ceny.

Jeśli Salon stacjonarny nie dysponuje interesującym Cię produktem, a jest on dostępny w sieci 50 style to nasi Doradcy Salonu stacjonarnego mogą go dla Ciebie zamówić. Taki towar zostanie dostarczony pod podany przez Ciebie adres lub do wskazanego Salonu stacjonarnego.

Zalecamy wydruk faktury. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości, pokaż ją sprzedawcy na zdjęciu w telefonie.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przy opłacaniu zamówienia, chyba że wyrazisz zgodę na zwrot środków w innej formie. Jeżeli płaciłeś za zamówienie elektronicznie, a zgodzisz się na zwrot w formie gotówkowej, to zostanie ci wydana gotówka.

Pamiętaj jednak, że użyte w zamówieniu bony zostaną zwrócone w takiej samej formie – to znaczy jako bon.

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach (posezonowa wyprzedaż, promocje) może się on nieznacznie wydłużyć, jednak nie trwa dłużej niż 6 dni roboczych.

W trosce o szybką i bezpieczną dostawę wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów InPost. Jeśli jednak wolisz odbiór osobisty, możesz zamówić towar do wybranego Salonu stacjonarnego.

Większość prezentowanych na naszej stronie produktów posiada podane przez producenta wymiarowanie, dostępne na karcie produktu. Najeżdżając kursorem myszki na dany rozmiar, pojawia się informacja o długości wkładki, wyrażona w centymetrach.

Dodatkowo na stronie jest dostępna tabela rozmiarów: https://50style.pl/tabela-rozmiarow . Znajdują się tam szczegółowe wymiary produktów większości marek dostępnych w naszym sklepie.

W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru, możesz w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru dokonać wymiany lub zwrotu drogą wysyłkową lub w dowolnym Salonie stacjonarnym 50 style.

Jeżeli produkt nie został opublikowany na naszej stronie to znaczy, że nie jest dostępny w naszych magazynach.

Oferta widoczna na stronie 50style.pl jest zgodna ze stanem faktycznym magazynów. Natomiast niewykluczone, że asortyment powiększy się wraz z następnymi dostawami, które mają miejsce niemal każdego dnia, dlatego zachęcamy do regularnego odwiedzania sklepu.

Aktualnie zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. Jednocześnie informujemy, że posiadamy również sklepy internetowe za granicą. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: 50style.cz, 50style.sk, 50style.lt, 50style.ro.

Nie jest konieczne. Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient – wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas dokonywania zakupu.

Zachęcamy do skorzystania z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo, jednak czasem może to potrwać do 2 godzin. Warto też sprawdzić na poczcie zakładkę SPAM. Jeśli nie otrzymasz go po upływie tego czasu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu.

Aby aktywować konto Klienta, skontaktuj się z nami telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Wtedy będziemy mogli wygenerować nowy link aktywacyjny, który wyślemy na podany adres mailowy.

W celu usunięcia danych osobowych prześlij nam wiadomość mailową z informacją, jakie dane chcesz usunąć, na adres sklep@50style.com.

Po dodaniu produktu do koszyka, wybierz sposób dostawy oraz sposób płatności. Następnie zaznacz opcję „Bon płatniczy”, w widniejącym obok pustym polu wpisz numer bonu i zatwierdź operację.

Wartość zamówienia musi być równa lub wyższa niż wartość bonu.

Tak, naturalnie. Kod z karty podarunkowej należy wpisać w pole „Bon płatniczy”.

Jeśli nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia z potwierdzeniem zamówienia, oznacza to, że Twoja płatność nie powiodła się (nie zostały pobrane z Twojego konta środki) albo z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokończyć zakupów. Co w takiej sytuacji?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu, by otrzymać nowy link do płatności za zamówienie. Możesz również poczekać, aż zostanie on automatycznie wysłany mailowo lub złożyć nowe zamówienie.

Zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu. Zamówienie nieopłacone nie zostanie zrealizowane.

Na adres sklep@50style.com wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności wraz z numerem zamówienia i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (numer telefonu: 12 681 84 90) z informacją, że taka wiadomość została wysłana. Przesłane potwierdzenie zostanie przekazane do działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację, uprzedzamy jednak, że może to potrwać od kilku godzin do dwóch dni roboczych.

Niestety nie. Zamówienie z dostawą do Salonu stacjonarnego należy opłacić „z góry” wybraną formą płatności online.

Jeżeli chcesz użyć bonu do opłacenia zamówienia, wpisz jego numery w koszyku w trakcie składania zamówienia. W przypadku kwoty przewyższającej wartość bonu, różnicę możesz dopłacić online.

W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 90), mailowo (sklep@50style.com) lub za pośrednictwem chatu. Uprzedzamy jednak, że anulowaniezamówienia nie zawsze jest możliwe. Wszystko zależy od etapu, na którym aktualnie jest realizacja zamówienia.

Dowodu zakupu nie wysyłamy w paczce. Wszystkie dokumenty (faktura, formularz zwrotu/wymiany) są przesyłane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie zakładek Spam, Oferty lub innych folderów na poczcie mailowej, ponieważ często właśnie tam trafiają nasze wiadomości.

W przypadku braku maila z dokumentami, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub napisz wiadomość za pośrednictwem chatu.

Gdy tylko Twoja paczka dotrze do wybranego Salonu, prześlemy Ci powiadomienie mailowe i/lub sms. Od tego momentu masz 7 dni kalendarzowych na odebranie zamówionego towaru jeżeli zamówienie zostało zrobione za pośrednictwem Salonu stacjonarnego i jest nieopłacone.

Jeżeli wiesz, że nie możesz odebrać paczki w tym terminie, możemy wydłużyć oczekiwanie na odbiór Twojej paczki o kilka dni, ale nie dłużej niż o dwa dodatkowe tygodnie. W tym celu skontaktuj się z właściwym Salonem lub z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub napisz wiadomość za pośrednictwem chatu.

W przypadku opłaconego zamówienia (płatność „z góry” jest wymagana w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego), paczka z zamówionym towarem będzie czekać na odbiór dłużej. Prosimy jednak o możliwy jak najszybszy odbiór zamówienia.

Jeżeli nie zgłosisz się po paczkę, lub nie przekażesz nam prośby o wydłużenie terminu, zamówienie zostanie bezpowrotnie zwrócone do magazynu.

Zachęcamy do odwiedzin właściwego Salonu, szczególnie gdy rozmyślisz się, a paczka była opłacona z góry. Odzyskasz środki na miejscu. W przeciwnym wypadku zawrócimy paczki do magazynu i zrobimy przelew zwrotny na właściwe konto. Może to jednak potrwać nawet 2-3 tygodnie.

Naturalnie. Czas odbioru paczki można przedłużyć o dodatkowe 7 dni, a maksymalnie o dwa tygodnie. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z Salonem stacjonarnym, w którym zamówienie oczekuje na odbiór, z naszym Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub za pośrednictwem chatu.

Oczywiście. Jeśli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od jego zakupu już podczas odbioru w wybranym Salonie stacjonarnym, gdzie paczka na Ciebie czeka. Możesz także zgłosić rezygnację z zakupu do Biura Obsługi Klienta: telefonicznie (12 681 84 90), mailowo sklep@50style.com lub za pośrednictwem chatu.

W przypadku opłaconego zamówienia przyjdź do Salonu stacjonarnego, gdzie otrzymasz od razu zwrot środków. W przeciwnym wypadku zawrócimy paczkę do magazynu i zrobimy przelew zwrotny na właściwe konto. Uprzedzamy jednak, że może to potrwać nawet 2-3 tygodnie.

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym 50style.pl lub Salonach stacjonarnych 50 style możesz reklamować w ciągu 2 lat od jego zakupu i nie później niż rok od zauważenia wady.

Możesz to zrobić w każdym z Salonów stacjonarnych lub drogą wysyłkową. Jak?

Reklamacja w Salonie Stacjonarnym Zabierz ze sobą reklamowany towar i dowód jego zakupu (fakturę sprzedaży). Na miejscu nasi Doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich niezbędnych formalności. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni.
Reklamacja drogą wysyłkową Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie sklepu internetowego pod linkiem https://50style.pl/wymiany-zwroty-reklamacje. Załącz go do reklamowanego towaru i dowodu zakupu (faktury sprzedaży). Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij na adres:
Sklep internetowy 50STYLE.pl
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem „sklep 50style - reklamacja”
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez Magazyn. Decydując się na wysyłkę, zobowiązujesz się do jej opłacenia, ale jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.
[script]$(document).ready(function () { if ($('form[name="enp_customer_registration_form_type"]').length) { var phoneNumber = $('#enp_customer_registration_form_type_mobileNumber').val().replace(/\-/g, '').replace(/\_/g, ''); if (phoneNumber.length > 8) { } else { } }});$('#tooltip-regular + .tooltip-information .tooltip-text').html('Cena przed promocją');$(document).ready(function () { if (window.location.href.indexOf('aisearch') !== -1) { setTimeout(function(){ new Blazy();}, 2500); }});[/script]
[script]if (document.querySelector('.homepage')) { var script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; var data = { '@context': 'http://schema.org', '@type': 'WebSite', 'url': 'https://50style.pl/', 'potentialAction': { '@type': 'SearchAction', 'target': 'https://50style.pl/aisearch?query={search_term_string}', 'query-input': 'required name=search_term_string' } }; script.innerHTML = JSON.stringify(data); document.head.appendChild(script); var script2 = document.createElement('script'); script2.type = 'application/ld+json'; var data2 = { '@context': 'https://schema.org', '@type': 'Organization', 'url': 'https://50style.pl/', 'logo': 'https://50style.pl/common/images/logo/logo.svg', 'description': 'Odzież i obuwie sportowe - sklep z adidas, Lotto, Nike, Puma, Reebok, Umbro - sportowe buty i ubrania ★ 30 dni na wymianę lub zwrot ★ darmowa dostawa od 299,990 zł', 'contactPoint': { '@type': 'ContactPoint', 'telephone': '+48 12 681 84 90', 'contactType': 'customer service', 'areaServed': 'PL', 'availableLanguage': 'Polish' }, 'sameAs': [ 'https://www.facebook.com/50stylepl/', 'https://www.instagram.com/50style.pl/', 'https://www.youtube.com/@50style' ] }; script2.innerHTML = JSON.stringify(data2); document.head.appendChild(script2);}[/script]
[script](function () { function addRel(arr, links) { [].forEach.call(links, function (item) { const href = item.href; if (arr.some(function (v) { return href.indexOf(v) > -1 })) { item.setAttribute('rel', 'nofollow'); } }); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90929"] .js-data-layer-item')) { const womenBrand = ['champion', 'fila', 'puma']; const womenLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90929"] .js-data-layer-item'); addRel(womenBrand, womenLinks); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90889"] .js-data-layer-item ')) { const manBrand = ['reebok', 'fila', 'champion', 'vans']; const manLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90889"] .js-data-layer-item'); addRel(manBrand, manLinks); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90903"] .js-data-layer-item')) { const kidsBrand = ['puma', 'champion', 'umbro']; const kidsLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90903"] .js-data-layer-item'); addRel(kidsBrand, kidsLinks); }}())[/script]
[script][/script]