1. Formy dostawy
8,90 zł
8,90 zł
8,90 zł
9,90 zł
12,90 zł
Darmowa wysyłka
Dostawa za 0 zł
2. Czas i koszty dostawy
8,90 zł
8,90 zł
8,90 zł
9,90 zł
12,90 zł
Darmowa wysyłka
Dostawa za 0 zł
3. Zmiana adresu i terminu dostawy
Najpierw sprawdzimy status Twojego zamówienia. Jeśli etap realizacji pozwoli nam na wprowadzanie zmian, adres dostawy zostanie zmieniony. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z naszym Doradcą w celu sprawdzenia możliwości zmiany adresu lub terminu dostawy.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz skontaktować się z nami bezpośrednio również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
Standardowy czas doręczenia przesyłki wynosi 1-2 dni robocze.
Pamiętaj, że zamówienia realizujemy chronologicznie, zgodnie z datą jego złożenia. Metoda dostawy, płatności lub liczba produktów w zamówieniu nie wpływa w żaden sposób na termin realizacji Twojego zamówienia.
Dokładamy wszelkich starań, żeby jak najszybciej zrealizować Twoje zamówienie.
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, sprawdzenie możliwości zmiany adresu oraz terminu dostawy dostępne jest po wcześniejszym kontakcie z firmą kurierską.
Kurier DHL/ DPD. Przy wysłaniu paczki za pośrednictwem firmy DPD lub DHL, zmiana adresu doręczenia możliwa jest wyłącznie w obrębie danego oddziału doręczającego.
w celu zmiany adresu odbioru, po otrzymaniu numeru listu przewozowego (numeru przesyłki), skontaktuj się z firmą DPD lub DHL. Zmiana adresu lub terminu doręczenia będzie możliwa w momencie odebrania paczki przez kuriera z naszego magazynu.
4. Nieodebrana przesyłka
W przypadku nieodebrania paczki, przesyłka wróci do magazynu, gdzie zostanie rozliczona. Magazyn nie realizuje ponownych wysyłek nieodebranych zamówień.
Paczka zwrócona do magazynu zostanie zarejestrowana w systemie, co może potrwać do kilku dni roboczych. Po tym czasie, na adres e-mail wyślemy fakturę korygującą. Jeśli zamówienie zostało opłacone, pieniądze będą zwrócone tą samą metodą płatności, jaka została wybrana podczas składania zamówienia. Jeśli w dalszym ciągu interesuje Cię ten produkt, zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.
5. Dostawa do Salonu Stacjonarnego
W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego salonu stacjonarnego, otrzymasz wiadomość SMS o możliwości odbioru zamówienia. Paczka oczekuje na odbiór przez 7 dni.
Jeśli nie masz możliwości odbioru paczki w ciągu 7 dni od daty jej dostarczenia, możemy przedłużyć termin odbioru.
Skontaktuj się z naszą Obsługą sklepu 50style.pl, która jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz skontaktować się z nami również bezpośrednio za pomocą kanałów czat lub Facebook.
6. Śledzenie przesyłki
Numer listu przewozowego wysyłamy w wiadomości mailowej po zrealizowaniu zamówienia i przygotowaniu przesyłki.
Wiadomość o pomyślnym zrealizowaniu zamówienia i oczekiwaniu przesyłki na odbiór przez firmę kurierską otrzymasz w e-mailu pod tytułem „Zamówienie wysłane”. WAŻNE! Numer listu przewozowego powinien być aktywny w ciągu 1 dnia roboczego od momentu przesłania powyższej wiadomości. Status paczki możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej. Link znajduje się w e-mailu.
Dla części zamówień numery listów są generowane już w chwili złożenia zamówienia. Nie oznacza to jednak, że zamówienie zostało spakowane. Pamiętaj, że o przygotowaniu paczki dla kuriera informujemy w wiadomościach mailowych.
Jeśli otrzymałeś wiadomość o zamówieniu gotowym do wysyłki, ale od kilku dni roboczych Twój status paczki nie uległ zmianie, skontaktuj się z naszymi Doradcami. Przekażemy sprawę do magazynu i firmy kurierskiej, by jak najszybciej wyjaśnić sytuację.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
Kurier nie zastał Cię w domu? Bez obaw, Twoja paczka zostanie awizowana. Kurier ponowi próbę dostarczenia paczki w kolejnym dniu roboczym. Jeśli przesyłka nie zostanie przez Ciebie odebrana i zostanie zwrócona do naszego magazynu, bez względu na wybraną formę płatności, nie mamy możliwości jej ponownego nadania.
Jeśli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone i nie odebrałeś przesyłki, zwrot środków zostanie zlecony tą samą metodą płatności.
7. Rezygnacja z przesyłki
Możesz zrezygnować z zamówienia po jego wysłaniu, nie odbierając przesyłki od kuriera. Wystarczy, że poinformujesz o tym firmę kurierską. Przesyłki, które oczekują w punktach odbioru, po upływie określonego terminu odbioru, zostaną zwrócone do naszego magazynu.
Jeśli przesyłka nie zostanie przez Ciebie odebrana i zostanie zwrócona do naszego magazynu, bez względu na wybraną formę płatności, nie mamy możliwości jej ponownego nadania.
Jeśli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone i nie odebrałeś przesyłki, zwrot środków zostanie zlecony tą samą metodą płatności.
8. Uszkodzona paczka w dostawie
Kurier/ Picup point: Jeżeli podczas odbioru przesyłki w punkcie lub od kuriera zauważysz jakieś nieprawidłowości, w obecności pracownika firmy kurierskiej spisz protokół szkody. Spokojnie, jeśli nie zrobiłeś tego od razu, masz na to 7 dni od momentu odebrania przesyłki.
Do procesu reklamacyjnego niezbędne będą zdjęcia przesyłki w stanie, w jakim ją otrzymałeś. Ważne, aby zachować przesyłkę w całości, również foliopak, do momentu zakończenia zgłoszenia.
w każdym przypadku skontaktuj się z naszymi Doradcami celem zgłoszenia nieprawidłowości w otrzymanej przesyłce. Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
9. Brak produktu w paczce
Jeśli przesyłka nie posiada śladów wskazujących na jej uszkodzenie lub otwarcie, a pomimo tego stwierdzisz brak części zamówienia, wykonaj dokładne zdjęcia opakowania oraz zawartości. Zwróć uwagę na użycie innych taśm, np. z logo firmy kurierskiej.
Ważne, aby zachować przesyłkę w całości, również foliopak, do momentu zakończenia zgłoszenia.
Skontaktuj się z naszymi Doradcami celem zgłoszenia nieprawidłowości w otrzymanej przesyłce. Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
10. Nieprawidłowy status dostawy
Skontaktuj się z firmą kurierską, którą wybrałeś do dostarczenia przesyłki. Wyjaśnij status paczki z kurierem lub zgłoś interwencję bezpośrednio na stronie firmy kurierskiej.
Skontaktuj się z naszymi Doradcami celem wyjaśnienia statusu dostawy. Jeśli będzie to możliwe, podejmiemy próbę rozwiązania zaistniałej sytuacji z firmą kurierską.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
11. Protokoły szkody
Protokół szkody powinien zostać spisany od razu po otrzymaniu paczki i stwierdzeniu nieprawidłowości (uszkodzenia przesyłki, uszkodzenia lub braku produktu).
Skontaktuj się z naszymi Doradcami celem zgłoszenia nieprawidłowości w otrzymanej przesyłce. Możesz to zrobić za pomocą jednego z kanałów kontaktu.
Obsługa sklepu 50style.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-21.00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00 (tel.: 12 681 84 90, e-mail: sklep@50style.com). Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanałów czat lub Facebook.
12. Wysyłka za granicę
Dostarczamy nasze produkty tylko na terenie Polski. w polu dostawy prosimy o wskazanie adresu na terenie Polski. Zamówienia z adresem wskazanym poza granicami Polski nie zostaną dostarczone.
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Porozmawiaj z naszym wirtualnym asystentem
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do dyspozycji w dni robocze, pon. – pt.: 8:00 – 21:00,
w soboty: 9:00 – 17:00