REKLAMACJE
Jeśli Twój produkt uległ uszkodzeniu lub w trakcie jego użytkowania ujawniła się wada, możesz go zareklamować. Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym w przypadku niezgodności produktu z umową sprzedaży ujawnionej w przeciągu dwóch lat od dostarczenia produktu.
Aby złożyć reklamację, odeślij produkt wraz z wymaganymi dokumentami.
Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu (fakturę) oraz formularz reklamacyjny. Dokument reklamacyjny dostępny jest stronie sklepu internetowego: https://50style.pl/files/50style_pl/50style-druk-reklamacyjny_1.pdf .
Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij ją na adres:
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "sklep 50style.pl - reklamacja"
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez magazyn.
Reklamacja w salonie stacjonarnym
Jeśli chcesz złożyć reklamację w salonie stacjonarnym, wybierz dowolny sklep 50 style, zabierz ze sobą produkt, który chcesz reklamować i dowód zakupu. Formularz reklamacyjny zostanie uzupełniony w salonie przez Doradcę Klienta. Reklamacja będzie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia.
Zgodnie z prawem możesz reklamować niezgodność produktu z umową sprzedaży ujawnioną w przeciągu dwóch lat od dnia dostarczenia produktu.
Formularz reklamacyjny dostępny jest na stronie sklepu internetowego: https://50style.pl/wymiany-zwroty-reklamacje .
Wypełniając formularz reklamacyjny, podaj wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji:
- Twoje dane,
- dokładny opis zauważonej wady,
- żądanie przewidziane prawnie w ustawie o prawach konsumenta
Zgłaszając reklamację produktu warto zadbać o to, by był on w jak najlepszym stanie. Obuwie powinno być czyste, jednak należy wziąć pod uwagę to, że wypranie butów może niekorzystnie wpłynąć na ich stan, co może być podstawą do odrzucenia reklamacji. Aby mieć pewność, że buty nie zostaną uszkodzone, polecamy czyścić obuwie zgodnie z zaleceniami producenta.
Odpowiedź otrzymasz w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu do naszego magazynu.
Jeśli reklamacja złożona drogą wysyłkową zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz wiadomość SMS na podany w formularzu numer telefonu. w celu sfinalizowania reklamacji skontaktuj się z naszymi Doradcami.
Jeśli reklamacja zostanie odrzucona lub produkt będzie naprawiony, przesyłka wraz z dokumentami oraz opinią reklamacyjną zostanie do Ciebie odesłana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na adres podany w formularzu.
Jeśli reklamacja złożona w salonie stacjonarnym zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz wiadomość SMS na podany w formularzu numer telefonu. w celu sfinalizowania reklamacji udaj się do salonu stacjonarnego, w którym reklamacja została zgłoszona.
Jeśli reklamacja złożona w salonie stacjonarnym zostanie odrzucona lub produkt zostanie naprawiony, towar zostanie dostarczony do sklepu, w którym została złożona reklamacja lub zostanie odesłany na adres wskazany przez Ciebie. Skontaktuj się z pracownikami salonu stacjonarnego w celu ustalenia szczegółów odbioru produktu.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości związane z rozpatrzeniem Twojej reklamacji, wyślij pisemne odwołanie na adres mailowy naszego Biura Jakości Produktu (reklamacje@miggroup.com), z podaniem sygnatury reklamacji.
Jeśli chcesz, aby Twoje zgłoszenie reklamacyjne zostało ponownie rozpatrzone, możesz odwołać się od decyzji reklamacyjnej. w tym celu odeślij ponownie produkt wraz z uzasadnieniem odwołania i sygnaturą odrzuconej reklamacji. Możesz również udać się do salonu stacjonarnego w celu złożenia odwołania. Ponowne zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone do 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania przez nasz magazyn lub jego złożenia w sklepie.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "sklep 50style.pl - reklamacja"
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Porozmawiaj z naszym wirtualnym asystentem
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do dyspozycji w dni robocze, pon. – pt.: 8:00 – 21:00,
w soboty: 9:00 – 17:00