Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana

Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? Masz aż 30 dni od daty otrzymania przesyłki na wymianę zakupionych produktów.

W 50style.pl bez problemu wymienimy zakupione przez Ciebie obuwie i konfekcję na inny rozmiar w ramach tego samego modelu produktu (kodu produktu). Najczęstszą przyczyną wymiany lub zwrotu jest źle dobrany rozmiar, dlatego zachęcamy Cię do zapoznania się z informacjami zawartymi w naszych Poradnikach, by zminimalizować ryzyko nieodpowiednio wybranego rozmiaru: Tabela rozmiarów, Jak zmierzyć stopę?, Jak dobrać rozmiar?. Znajdziesz tam informacje na temat długości obuwia i wymiarów odzieży.

Dla Twojego komfortu umożliwiamy dwie metody wymiany.

Wymiana w jednym ze sklepów 50 style:
  1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz wymienić zakupioną rzecz.
  2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (e-fakturę otrzymałeś drogą mailową). Wszystkich formalności dopełnisz na miejscu.
Wymiana drogą wysyłkową:
  1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś wraz z fakturą elektroniczną w wiadomości e-mail. Formularz zwrotu/wymiany możesz też pobrać tu: formularz wymiany/zwrotu
  2. Koniecznie sprawdź, czy rozmiar, na który chcesz wymienić kupiony produkt, jest dostępny na stronie 50style.pl.
  3. Produkt(y) razem z dokumentem wymiany/zwrotu załączonym w wiadomości e-mail odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 30 dni od daty otrzymania towaru).
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w przeciągu kilku dni, wyślemy inny rozmiar. Cały proces wymiany trwa maksymalnie do 14 dni.

Pamiętaj!

  • Możliwość wymiany towaru na inny rozmiar nie jest dostępna w przypadku zamówienia z użyciem płatności Klarna. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru, zwróć artykuł i złóż kolejne zamówienie.
  • Koszt odesłania produktu na wymianę pokrywa klient.
  • Wymieniane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia).
  • Na wymianę towaru składają się dwie transakcje: odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, który chcesz wymienić oraz, w następnej kolejności, zawarcie umowy sprzedaży towaru wybranego przez Ciebie w miejsce towaru wymienianego.
  • W przypadku wyrażenia chęci wymiany towaru na inny rozmiar tego samego modelu, może się tak zdarzyć, że wybrany przez Ciebie rozmiar nie będzie już dostępny w naszym magazynie. Nie będziemy wówczas w stanie zrealizować Twojego żądania. W takiej sytuacji, możliwe będzie dojście do skutku tylko jednej z transakcji składających się na proces wymiany – odstąpienia od umowy. Dostaniesz więc od nas zwrot kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
  • Gdy nie określisz w formularzu zwrotu, czy decydujesz się na odstąpienie od umowy sprzedaży czy na wymianę towaru lub nie wskażesz, na jaki rozmiar chcesz wymienić towar, aby uniknąć potencjalnych nieporozumień, zakwalifikujemy Twój zwrot jako samo odstąpienie od umowy sprzedaży i dokonamy zwrotu kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.

Adres do wysyłki wymienianych produktów:

Sklep internetowy 50STYLE.pl
No Limit Sp. z o.o. HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
Z dopiskiem "50style.pl - wymiana"


Możesz skorzystać również z adresu wskazanego w § 8 ust. 8 Regulaminu

Zwrot produktów i odstąpienie od umowy

Możesz zrezygnować z towaru kupionego w sklepie 50style.pl bez podania przyczyny w terminie do 30 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.

Masz trzy opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie wygodniejsza.

Zwrot w sklepie stacjonarnym 50 style:
  1. Wybierz sklep 50 style, w którym chcesz dokonać zwrotu.
  2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dowodem zakupu (e-fakturę otrzymałeś drogą mailową). Na miejscu dopełnisz wszelkich formalności.
Zwrot drogą wysyłkową:
  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z fakturą elektroniczną lub pobrać wzór formularza. Pobierz dokument w PDF
  2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).
  3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
  4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.
DPD pickup point Zwroty w punktach DPD Pickup:
  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
    Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z fakturą elektroniczną lub pobrać wzór formularza. Pobierz dokument w PDF
  2. Skompletuj swoją przesyłkę
    Pamiętaj, że produkty które zwracasz, muszą być w stanie niezmienionym, bez śladu użytkowania lub zniszczenia. Nie zapomnij też o metkach! Pamiętaj o środowisku! Jeśli możesz – użyj ponownie opakowana, w którym otrzymałeś swoje zamówienie.
  3. Nadaj swój zwrot
    Przejdź na stronę, gdzie możliwe będzie nadanie Twojego zwrotu z 40% rabatem z DPD. Wybierz opcję „Doręczenie do odbiorcy”. Odeślij na podany poniżej adres.
  4. Podaj kod zniżkowy. W następnym kroku, gdy zostanie obliczona cena paczki, wpisz kod zniżkowy 50STYLE40. Cena zostanie ona obniżona aż o 40%!

Nadaj swój zwrot z 40% RABATEM

Jak nadać paczkę?

Pamiętaj!

  • W sklepie 50style.pl dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru!
  • Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  • Dodatkowo w sklepie 50style.pl dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.

  • Pamiętaj! Koszt zwrotu produktu pokrywa klient.

Adres do wysyłki zwracanych produktów:

Sklep internetowy 50STYLE.pl
No Limit Sp. z o.o. HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
Z dopiskiem "50style.pl - zwrot"


Możesz skorzystać również z adresu wskazanego w § 8 ust. 8 Regulaminu

Reklamacje

Uprawnienia reklamacyjne konsumentów w przypadku produktów kupionych po 1 stycznia 2023

Na wszystkie produkty zakupione przez Ciebie w sklepie 50 style przysługują Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z zawartą umową sprzedaży w zakresie określonym w Ustawie o prawach konsumenta.

Odpowiedzialność sprzedawcy dotyczy niezgodności produktu z umową sprzedaży istniejącą w chwili dostarczenia produktu i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Masz dwie możliwości złożenia reklamacji.

W sklepie stacjonarnym 50 style:
  1. Wybierz dowolny sklep 50 style.
  2. Zabierz ze sobą produkt, który chcesz reklamować i dowód zakupu.
Drogą wysyłkową:
  1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobierz druk reklamacyjny PDF.
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy oraz naprawa towaru. W zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta klientowi przysługiwać może również żądanie obniżenia ceny towaru oraz odstąpienie od umowy.

Pamiętaj!

  • Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ustawie o prawach konsumenta oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.

Adres do wysyłki reklamowanych produktów:

Sklep internetowy 50 Style
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "sklep 50style.pl - reklamacja"


Możesz skorzystać również z adresu wskazanego w § 9 ust. 4 Regulaminu

Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.


Uprawnienia reklamacyjne konsumentów w przypadku produktów kupionych przed 31 grudnia 2022

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie 50style.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty otrzymania towaru.

Masz dwie możliwości złożenia reklamacji.

W sklepie stacjonarnym 50 style:
  1. Wybierz dowolny sklep 50 style.
  2. Zabierz ze sobą produkt, który chcesz reklamować i dowód zakupu.
Drogą wysyłkową:
  1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobierz druk reklamacyjny PDF.
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

Pamiętaj!

  • Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
  • Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.

  • Pamiętaj! Koszty odesłania reklamowanego produktu pokrywa klient.

Adres do wysyłki reklamowanych produktów:

Sklep internetowy 50STYLE.pl
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "50style.pl - reklamacja"


Możesz skorzystać również z adresu wskazanego w § 9 ust. 4 Regulaminu

Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.

Jednocześnie informujemy, że Marketing Investment Group S.A. nie ma obowiązku i nie będzie brać udziału w alternatywnych, pozasądowych postępowaniach o rozstrzygnięcie sporu.
[script]$(document).ready(function () { if ($('form[name="enp_customer_registration_form_type"]').length) { var phoneNumber = $('#enp_customer_registration_form_type_mobileNumber').val().replace(/\-/g, '').replace(/\_/g, ''); if (phoneNumber.length > 8) { } else { } }});$('#tooltip-regular + .tooltip-information .tooltip-text').html('Cena przed promocją');$(document).ready(function () { if (window.location.href.indexOf('aisearch') !== -1) { setTimeout(function(){ new Blazy();}, 2500); }});[/script]
[script]if (document.querySelector('.homepage')) { var script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; var data = { '@context': 'http://schema.org', '@type': 'WebSite', 'url': 'https://50style.pl/', 'potentialAction': { '@type': 'SearchAction', 'target': 'https://50style.pl/aisearch?query={search_term_string}', 'query-input': 'required name=search_term_string' } }; script.innerHTML = JSON.stringify(data); document.head.appendChild(script); var script2 = document.createElement('script'); script2.type = 'application/ld+json'; var data2 = { '@context': 'https://schema.org', '@type': 'Organization', 'url': 'https://50style.pl/', 'logo': 'https://50style.pl/common/images/logo/logo.svg', 'description': 'Odzież i obuwie sportowe - sklep z adidas, Lotto, Nike, Puma, Reebok, Umbro - sportowe buty i ubrania ★ 30 dni na wymianę lub zwrot ★ darmowa dostawa od 299,990 zł', 'contactPoint': { '@type': 'ContactPoint', 'telephone': '+48 12 681 84 90', 'contactType': 'customer service', 'areaServed': 'PL', 'availableLanguage': 'Polish' }, 'sameAs': [ 'https://www.facebook.com/50stylepl/', 'https://www.instagram.com/50style.pl/', 'https://www.youtube.com/@50style' ] }; script2.innerHTML = JSON.stringify(data2); document.head.appendChild(script2);}[/script]
[script](function () { function addRel(arr, links) { [].forEach.call(links, function (item) { const href = item.href; if (arr.some(function (v) { return href.indexOf(v) > -1 })) { item.setAttribute('rel', 'nofollow'); } }); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90929"] .js-data-layer-item')) { const womenBrand = ['champion', 'fila', 'puma']; const womenLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90929"] .js-data-layer-item'); addRel(womenBrand, womenLinks); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90889"] .js-data-layer-item ')) { const manBrand = ['reebok', 'fila', 'champion', 'vans']; const manLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90889"] .js-data-layer-item'); addRel(manBrand, manLinks); } if (document.querySelector('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90903"] .js-data-layer-item')) { const kidsBrand = ['puma', 'champion', 'umbro']; const kidsLinks = document.querySelectorAll('.menu-header__menu-items .js-data-layer-item[data-name="Marki"][data-id="90903"] .js-data-layer-item'); addRel(kidsBrand, kidsLinks); }}())[/script]
[script][/script]