Zwroty/wymiany towaru zakupionego w sklepie online

Wszystkie zwroty i wymiany możesz bez problemu realizować poprzez wysyłkę towaru do magazynu. Sprawdź na stronie zakładkę zwroty, wymiany, reklamacje i postępuj zgodnie z instrukcjami, dotyczącymi zwrotu drogą wysyłkową.

Realizacja zamówień – możliwe opóźnienia w dostawie

Dokładamy wszelkich starań, żebyś otrzymał swoje zamówienie na czas. Mogą jednak wystąpić opóźnienia w dostawie, które staramy się zminimalizować. Prosimy o wyrozumiałość – to dla nas też nowa sytuacja.

Przypominamy, że masz możliwość zamówienia towaru do paczkomatów In Post

Szybko, łatwo, bezpiecznie. Blisko twojego domu!
Przeczytaj więcej o bezpiecznym odbiorze i nadawaniu paczek na stronie In Post

Rekomendujemy bezpieczną płatność online za wszystkie zamówienia.

Masz jakieś pytania?
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana


Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? Masz aż 30 dni od daty otrzymania przesyłki na wymianę zakupionych produktów.

W 50style.pl bez problemu wymienimy zakupione przez Ciebie obuwie i konfekcję na inny rozmiar w ramach tego samego modelu produktu (kodu produktu). Najczęstszą przyczyną wymiany lub zwrotu jest źle dobrany rozmiar, dlatego zachęcamy Cię do zapoznania się z informacjami zawartymi w naszych Poradnikach, by zminimalizować ryzyko nieodpowiednio wybranego rozmiaru: Tabela rozmiarów , Jak zmierzyć stopę? , Jak dobrać rozmiar? . Znajdziesz tam informacje na temat długości obuwia i wymiarów odzieży.

Dla Twojego komfortu umożliwiamy dwie metody wymiany.

Wymiana w jednym ze sklepów 50 style:

  1. Wybierz sklep stacjonarny, w którym chcesz wymienić zakupioną rzecz.
  2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (e-fakturę otrzymałeś drogą mailową). Wszystkich formalności dopełnisz na miejscu.

Wymiana drogą wysyłkową:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś wraz z fakturą elektroniczną w wiadomości e-mail. Formularz zwrotu/wymiany możesz też pobrać tu: formularz wymiany/zwrotu
  2. Koniecznie sprawdź, czy rozmiar, na który chcesz wymienić kupiony produkt, jest dostępny na stronie 50style.pl.
  3. Produkt(y) razem z dokumentem wymiany/zwrotu załączonym w wiadomości e-mail odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 30 dni od daty otrzymania towaru).
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w przeciągu kilku dni, wyślemy inny rozmiar. Cały proces wymiany trwa maksymalnie do 14 dni.

Pamiętaj!

  • Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.
  • Wymieniane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia).
  • Na wymianę towaru składają się dwie transakcje: odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, który chcesz wymienić oraz, w następnej kolejności, zawarcie umowy sprzedaży towaru wybranego przez Ciebie w miejsce towaru wymienianego.
  • W przypadku wyrażenia chęci wymiany towaru na inny rozmiar tego samego modelu, może się tak zdarzyć, że wybrany przez Ciebie rozmiar nie będzie już dostępny w naszym magazynie. Nie będziemy wówczas w stanie zrealizować Twojego żądania. W takiej sytuacji, możliwe będzie dojście do skutku tylko jednej z transakcji składających się na proces wymiany – odstąpienia od umowy. Dostaniesz więc od nas zwrot kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
  • Gdy nie określisz w formularzu zwrotu, czy decydujesz się na odstąpienie od umowy sprzedaży czy na wymianę towaru lub nie wskażesz, na jaki rozmiar chcesz wymienić towar, aby uniknąć potencjalnych nieporozumień, zakwalifikujemy Twój zwrot jako samo odstąpienie od umowy sprzedaży i dokonamy zwrotu kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.



Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep internetowy 50STYLE.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem "50style.pl - wymiana"

Zwrot produktów i odstąpienie od umowy


Możesz zrezygnować z towaru kupionego w sklepie 50style.pl bez podania przyczyny w terminie do 30 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.

Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie wygodniejsza.

Zwrot w sklepie stacjonarnym 50 style:

  1. Wybierz sklep 50 style, w którym chcesz dokonać zwrotu.
  2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dowodem zakupu (e-fakturę otrzymałeś drogą mailową). Na miejscu dopełnisz wszelkich formalności.

Zwrot drogą wysyłkową:

  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z fakturą elektroniczną lub pobrać wzór formularza ( ściągnij dokument w PDF )
  2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).
  3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
  4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Pamiętaj!
W sklepie 50style.pl dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru!

Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Dodatkowo w sklepie 50style.pl dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.

Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.

Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep internetowy 50STYLE.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem "50style.pl - zwrot"
Pobierz dokument zwrotu (PDF) >>

Reklamacje


Na wszystkie produkty zakupione w sklepie 50style.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty otrzymania towaru.

Masz dwie możliwości złożenia reklamacji.

W sklepie stacjonarnym 50 style:

  1. Wybierz dowolny sklep 50 style.
  2. Zabierz ze sobą produkt, który chcesz reklamować i dowód zakupu.

Drogą wysyłkową:

  1. Możesz wypełnić formularz reklamacyjny ( Pobierz druk reklamacyjny PDF )
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.

Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep internetowy 50STYLE.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem "50style.pl - reklamacja"

Pamiętaj!

  1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
  2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.

Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.

Jednocześnie informujemy, że Marketing Investment Group S.A. nie ma obowiązku i nie będzie brać udziału w alternatywnych, pozasądowych postępowaniach o rozstrzygnięcie sporu.

Powrót do sklepu

Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Ok, akceptuję