5 prostych zasad klubu 50 style

Aplikację 50 style możesz pobrać już teraz z marketów z aplikacjami.

Sprawdź regulamin klubu 50 style →

Ważne pytania i odpowiedzi

Mój adres email jest już w bazie. Dlaczego?

Użyłeś wcześniej swojego adresu, aby założyć konto w Klubie 50 style lub na 50style.pl. Jeżeli dokończysz rejestrację, połączymy Twoje wcześniejsze aktywności na jednym nowym koncie.

Co to są AKTYWNOŚCI?

AKTYWNOŚCI to Twoje dodatkowe zadania, które możesz (ale nie musisz) realizować. Realizacja AKTYWNOŚCI to dodatkowe PUNKTY na Twoim koncie, a im więcej PUNKTÓW, tym szybciej otrzymasz kolejne KUPONY na Twoim koncie.

Co to są KUPONY?

KUPONY to zniżki procentowe lub kwotowe i nagrody. KUPONY mają swoją wartość PUNKTOWĄ i termin ważności.

Jak naliczane są PUNKTY?

PUNKTY naliczają się za każdą rozliczoną transakcję w 50 style: 1 zł = 5 pkt. Grosze zawsze zaokrąglamy do góry. Pamiętaj, że PUNKTY zdobywasz też za AKTYWNOŚCI.

Kiedy punkty za zakupy zostaną doliczone do mojego konta?

Kiedy robisz zakupy online, Twoje punkty zostaną automatycznie dodane po zakończeniu procesu realizacji zamówienia. Kiedy robisz zakupy w sklepie, po prostu pokaż swoją kartę klubową przy kasie, a Twoje punkty zostaną dodane do Twojego konta od razu po dokonaniu zakupu.

Nie otrzymałem punktów za zakup/wykonanie zadania.

Pamiętaj, że saldo punktów zmienia się po zakończeniu procesu realizacji zamówienia online lub finalizacji zakupu w sklepie. W przypadku braku sieci w Twoim telefonie lub w sklepie przyznanie punktów może się opóźnić. Jeżeli po odświeżeniu widoku problem nadal występuje, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które pomoże wyjaśnić sytuację.

Przez pomyłkę aktywowałem/-am kupon, którego nie chcę użyć. Czy mogę to zmienić?

Tak, dezaktywacja kuponu możliwa jest poprzez ponowne kliknięcie w przycisk AKTYWNY widoczny na kuponie.

Dlaczego mój kupon rabatowy nie został odliczony od kwoty zamówienia?

Pamiętaj, że niektóre produkty mogą być wyłączone z promocji.

Wykorzystałem kupon w zamówieniu online, ale nie udało mi się opłacić zamówienia.

W sytuacji, gdy złożyłeś zamówienie online z wykorzystaniem kuponu, ale nie udało Ci się go opłacić, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które pomoże wyjaśnić sytuację.

[script]$(document).ready(function () { $('.slick-carousel').slick({ autoplay: true, slidesToShow: 5, slideToScroll: 1, arrows: false, infinite:true, responsive: [ { breakpoint: 1080, settings: { slidesToShow: 3 } }, { breakpoint: 767, settings: { slidesToShow: 1 } } ] }); });[/script]
Powrót do sklepu

Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Ok, akceptuję