Drogi Kliencie,
poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące Twoich zamówień, złożonych na 50style.pl

W okresie zamknięcia sklepów stacjonarnych nie ma możliwości odbierania zamówień w salonach stacjonarnych
Ze wszystkimi, którzy przed zamknięciem sklepów złożyli zamówienie z odbiorem w salonie, skontaktujemy się indywidualnie i wspólnie ustalimy sposób dostarczenia zamówienia.

Zwroty/wymiany towaru zakupionego w sklepie online
Wszystkie zwroty i wymiany możesz bez problemu realizować poprzez wysyłkę towaru do magazynu. Sprawdź na stronie zakładkę zwroty, wymiany, reklamacje i postępuj zgodnie z instrukcjami, dotyczącymi zwrotu drogą wysyłkową.

Realizacja zamówień – możliwe opóźnienia w dostawie
Dokładamy wszelkich starań, żebyś otrzymał swoje zamówienie na czas. Mogą jednak wystąpić opóźnienia w dostawie, które staramy się zminimalizować. Prosimy o wyrozumiałość – to dla nas też nowa sytuacja.

Dodatkowe dni na zwroty/wymiany towaru zakupionego w salonach stacjonarnych lub online
Dla wszystkich zamówień i zakupów zrealizowanych w marcu – zwroty/wymiany przyjmujemy do końca kwietnia.

Przypominamy, że masz możliwość zamówienia towaru do paczkomatów In Post
Szybko, łatwo, bezpiecznie. Blisko twojego domu!
Przeczytaj więcej o bezpiecznym odbiorze i nadawaniu paczek na stronie In Post

W związku ze zwiększoną ilością paczek po dwóch próbach dostarczenia przesyłki, firmy kurierskie zwracają przesyłkę do nadawcy

Rekomendujemy bezpieczną płatność online za wszystkie zamówienia.
Masz jakieś pytania?
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta