Zwroty/wymiany
1. Zwrot/ wymiana
Aby zwrócić lub wymienić zakupiony produkt, odeślij go na nasz magazyn.
Zwracane lub wymieniane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia).
Adres, na który należy odesłać produkt w celu zwrotu lub wymiany towaru zakupionego w 50style.pl:
Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep internetowy 50STYLE.plNo Limit Sp. z o.o. HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
z dopiskiem "50style.pl - wymiana"
Zwrot lub wymiana – Kurier/ Poczta Polska
Zwrotu lub wymiany możesz dokonać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru do 50style.pl pokrywa klient. Tym samym, nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany oraz fakturę zakupu. Dokumenty otrzymałeś na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Zwrot w sklepie stacjonarnym
Możesz dokonać zwrotu w jednym z naszych salonów stacjonarnych. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dowodem zakupu (e-fakturę otrzymałeś drogą mailową). Na miejscu dopełnisz wszelkich formalności.
Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania, pomimo że Ustawa o prawach Konsumenta wskazuje tylko 14 dni. Pamiętaj jednak, że zwracany lub wymieniany produkt nie może nosić żadnych śladów używania.
Konsumentowi zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktów, lub w którym osoba trzecia, inna niż Kurier, weszła w posiadanie Produktów.
Do przesyłki należy dołączyć fakturę oraz jeden z formularzy zwrotu/wymiany.
Fakturę VAT przesyłamy w formie elektronicznej. Fakturę wysyłamy w załączniku do wiadomości e-mail informującej o wystawieniu dokumentów.
Wzór formularza zwrotu/wymiany znajdziesz również pod linkiem: https://50style.pl/files/50style_pl/formularz_wymiany_zwrotu.pdf
W przypadku braku możliwości wydruku dokumentów, prosimy o spisanie dyspozycji ręcznie z podaniem najważniejszych danych: numer zamówienia, numer faktury, dane osobowe z faktury wraz z dokładną dyspozycją, czy ma nastąpić: wymiana towaru na inny rozmiar (jaki dokładnie) lub zwrot towaru. Niezależnie od dyspozycji prosimy o podanie numeru konta bankowego, jeżeli zamówienie było odbierane z płatnością u Kuriera.
Na wymianę towaru składają się dwa kroki: odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, który chcesz wymienić oraz w następnej kolejności, zawarcie nowej umowy sprzedaży towaru wybranego przez Ciebie w miejsce towaru wymienianego. Cena produktu w trakcie wymiany pozostaje bez zmian.
W przypadku wyrażenia chęci wymiany towaru na inny rozmiar tego samego modelu, może się tak zdarzyć, że wybrany przez Ciebie rozmiar nie będzie już dostępny w naszym magazynie. Nie będziemy wówczas w stanie zrealizować Twojej dyspozycji. W takiej sytuacji możliwe będzie dojście do skutku tylko jednej z transakcji składających się na proces wymiany – odstąpienia od umowy. Dostaniesz więc od nas zwrot płatności za towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
Co możesz zrobić, jeśli chcesz otrzymać inny towar? Zwróć zakupiony towar i kup interesującą Cię rzecz.
Nie ma możliwości wymiany towaru na inny produkt. Wymiana jest realizowana tylko na ten sam produkt, ale w innym rozmiarze.
- Zadbaj, by produkt został spakowany w dobrej jakości, nieuszkodzony i odpowiedni rozmiarowo karton.
- Wypełnij pustą przestrzeń w kartonie np. folią bąbelkową lub zgniecionym papierem.
- W przypadku kilku produktów, przed umieszczeniem ich w kartonie, postaraj się zabezpieczyć każdy z nich.
- Zabezpiecz karton taśmą i przyklej etykietę na górnej powierzchni paczki.
- Nie zapomnij spakować także odpowiedniego formularza zwrotu/wymiany/reklamacji.
Jeśli używałeś produkt i chcesz go zwrócić, możesz to zrobić wysyłając paczkę na nasz magazyn.
Pamiętaj jednak, że produkt musi zostać doręczony do nas nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem.
Po otrzymaniu paczki dokonamy indywidualnej wyceny kosztów zużycia. Zwrot środków zostanie pomniejszony o koszt zużycia i zwrócony na podany numer konta. Pamiętaj także, aby do paczki dołączyć formularz zwrotu.
Adres zwrotu:
No Limit Sp. z o.o. HALA nr 5
ul. Promyka 153
05-800 Pruszków
z dopiskiem "50style.pl - zwrot"
2. Zwrot środków pieniężnych
Zwrot u kuriera/ pocztą:
Zwrot środków za zwrócony produkt następuje po utworzeniu korekty faktury (do 14 dni od dostarczenia paczki na nasz magazyn). Zwrot płatności zostanie wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte podczas składania zamówienia.
Jeżeli zamówienie było odbierane z uiszczeniem płatności u kuriera, prosimy o podanie numeru konta bankowego w formularzu zwrotu/wymiany.
W przypadku płatności online (PayPo, BLIK lub Przelewy24), numer konta nie jest niezbędny - zwrotu dokonamy przy użyciu tego samego serwisu płatniczego.
W przypadku zwrotu środków, czas oczekiwania na przelew to standardowo 2-3 dni robocze od momentu otrzymania faktury korygującej.
Zwrot w salonie stacjonarnym:
W przypadku zwrotu produktu w salonie stacjonarnym zwrot środków otrzymasz w postaci gotówki lub na kartę płatniczą.
W przypadku wymiany o realizacji nowego zamówienia informujemy na bieżąco w wiadomościach mailowych.
Jeśli dokonałeś zwrotu zamówienia opłaconego za pośrednictwem serwisu PayPo, sprawdź, czy dokonałeś zwrotu w prawidłowy sposób.
Wskazanie numeru konta w dołączonych do przesyłki dokumentach będzie skutkowało wykonaniem przelewu zwrotu środków zgodnie z dyspozycją – na podany numer konta. Rozliczenie z PayPo pozostanie po stronie Klienta.
Jeśli w załączonym formularzu nie podałeś numeru konta, zwrot zlecimy bezpośrednio na konto serwisu PayPo, jednocześnie rozliczając zakup.
3. Zwrot zamówienia opłaconego przez PayPo
Tak. Zwrot środków możemy zlecić bezpośrednio do Ciebie, w tym celu podaj na formularzu zwrotu/wymiany numer rachunku bankowego. Wtedy my zwrócimy środki na Twoje konto, zgodnie z dyspozycją w dokumencie zwrotu/wymiany, a Ty samodzielnie będziesz zobowiązany do uregulowania rachunku w PayPo.
Jeśli nie rozliczyłeś się z firmą PayPo oraz nie podałeś w formularzu swojego numeru konta, zwrot zlecimy bezpośrednio do serwisu PayPo. Pamiętaj, że rozliczymy tylko towar zwrócony.
Jeśli dokonałeś zwrotu zamówienia opłaconego przez serwis PayPo w salonie stacjonarnym , zwrot środków otrzymasz w postaci gotówki lub na kartę płatniczą. Pamiętaj o samodzielnym rozliczeniu się z firmą PayPo.
Jeżeli zwróciłeś do nas tylko część produktów z zamówienia, my zwrócimy do PayPo tylko wartość za zwrócony do nas towar. Tym samym resztę musisz uregulować już samodzielnie z PayPo.
4. Korekta faktury
Korekta faktury powstaje, gdy przesyłka zostanie dostarczona do magazynu i będzie zarejestrowana w systemie. Faktura korygująca zostanie wysłana do Ciebie mailowo na adres wskazany w zamówieniu.
Faktura korygująca stanowi potwierdzenie zarejestrowana przesyłki w naszym magazynie. Utworzona jest, aby wprowadzić zmiany w pierwotnej fakturze. Jeżeli jest to zwrot produktu, zostanie zlecony zwrot środków zgodnie z dyspozycją w dokumencie zwrotu/wymiany.
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Porozmawiaj z naszym wirtualnym asystentem
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do dyspozycji w dni robocze, pon. – pt.: 8:00 – 21:00,
w soboty: 9:00 – 17:00