Partnerzy
Oferta franczyzowa 50 style została przygotowana z myślą o partnerach biznesowych prowadzących działalność handlowo-usługową oraz wszystkich poszukujących dopiero własnej specjalizacji biznesowej.
Korzyści ze współpracy z Marketing Investment Group S.A.:
Naszym partnerom oferujemy:
- Pełny depozyt towarowy, uwzględniający specyfikę i potencjał lokalnego rynku sprzedaży
- możliwość korzystania ze znaku 50 style
- możliwość korzystania z wypracowanego przez lata doświadczenia w sprzedaży detalicznej know-how MIG GROUP
- korzystną prowizję od uzyskanego obrotu
- możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek.
Grupa MIG delegując do obsługi projektu 50 style wykwalifikowaną kadrę managerską zapewnia swoim partnerom kompleksowe wsparcie w zakresie:
- wyboru lokalizacji i analizy opłacalności przedsięwzięcia,
- projektu aranżacji i wyposażenia sklepu,
- analiz i alokacji towaru,
- obsługi marketingowej (pakiet startowy, centralne przygotowanie materiałów wizerunkowych, planowanie i organizacja akcji promocyjnych, obsługa strony www)
- organizacja sprzedaży (promocje, wyprzedaże),
- doradztwa VM,
- obsługi IT i systemu sprzedażowego,
- wdrożenia standardów obsługi klienta i systemu zarządzania w sklepach.
Dodatkowo dla wszystkich partnerów zaplanowano szkolenia w zakresie:
- systemu IT,
- produktowe,
- procedur związanych z prowadzeniem sklepu i zarządzania personelem,
- standardów obsługi klienta i technik sprzedaży,
- visual merchandisingu.
Podstawowe założenia systemu franczyzowego MIG
Strategia działania została opracowana przez MIG i opiera się na długoletnim doświadczeniu zdobytym na rynku polskim. Priorytety tej operacji obejmują systematyczny rozwój sieci własnej jak i franczyzowej, przy założeniu maksymalnej zyskowności sklepów należących do sieci 50 style. System franczyzowy MIG, w ramach którego zorganizowana została sieć 50 style, jest typowym, modelem depozytowym. Istotą takiej formy współpracy jest zapewnienie potencjalnemu Franczyzobiorcy sprawdzonego konceptu działania wraz z niezbędnym zatowarowaniem, przy jednoczesnym ograniczeniu ponoszonych przez niego kosztów.
W modelu tym, współpraca opiera się na założeniu, że Franczyzobiorca:
- jest w stanie pozyskać odpowiedni lokal użytkowy,
- dostosowuje lokal do standardów wizerunkowych obowiązujących w sieci 50 style,
- nie musi posiadać kapitału na zatowarowanie sklepu - pełny depozyt towarowy.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Tomaszem Stawskim ( tomasz.stawski@miggroup.com )