Jakie spodnie do ćwiczeń?

Jakie spodnie do ćwiczeń?


Zastanawiasz się, jaki rodzaj spodni najlepiej sprawdzi się podczas ćwiczeń? Odpowiedź na to pytanie zależy od wielu różnych czynników, takich jak krój, rodzaj materiału oraz oczywiście typ treningu, jaki wykonujesz. Sprawdź, jakie spodnie zdadzą egzamin w Twoim przypadku!


Nr 1 w dziedzinie komfortu – spodnie dresowe

To najpopularniejszy obok legginsów rodzaj spodni do ćwiczeń. Charakteryzują się luźnym krojem, który umożliwia uzupełnienie ich o funkcjonalne dodatki, takie jak kieszenie, pas regulowany sznurkiem oraz elastyczne ściągacze wykańczające nogawki. Zazwyczaj są wykonane z grubej bawełny, dlatego świetnie przepuszczają powietrze, ale też nie pozwalają skórze zbytnio zmarznąć. Świetnie sprawdzą się więc podczas biegania oraz treningu na świeżym powietrzu – nie bez przyczyny nazywa się je również joggerami. Jeśli szukasz jeszcze większego luzu w kostce, sprawdź modele o długości 7/8, jak np. Lotto Speedrun W III – biegowe spodnie o fasonie dbającym o komfort ruchu.


Druga skóra – legginsy

Legginsy to kolejny niezwykle popularny typ spodni treningowych. Ich miłośnicy doceniają je za elastyczność i wygodę – dzięki dopasowanemu fasonowi legginsy dają wrażenie „drugiej skóry”, a Ty po prostu zapominasz, że masz je na sobie. Możesz także wybrać modele kompresyjne, które dzięki uciskowi powodują lepsze ukrwienie i dotlenienie mięśni. Ostatnio bardzo modne są legginsy ze wstawkami z siateczki (jak np. Umbro Abigaille) – oprócz stylowego wyglądu poprawiają wentylację, będą więc świetne na letnie treningi. Ponieważ legginsy zazwyczaj są wykonane z cienkiego materiału (bawełny lub nylonu), nadają się raczej do ćwiczeń na siłowni lub na zewnątrz podczas cieplejszych dni. Gdy temperatura rośnie, możesz postawić także na legginsy-rybaczki (np. adidas W D2M 3S), natomiast gdy spada – na termiczne modele kompresyjne (jak np. Feewear Ermine).


Szorty – nie tylko na lato

Szorty to spodnie doskonałe do niemal każdego rodzaju treningu – dzięki przewiewności i lekkości sprawdzą się szczególnie dobrze w dyscyplinach, które wymagają od Ciebie wzmożonego wysiłku. Na szczęście na rynku dostępne są szorty wyposażone w specjalne technologie, dzięki którym nie musisz się martwić nadmiarem wilgoci – np. model Nike Challenger z systemem Dri-FIT ułatwiającym szybkie wysychanie. Możesz dobrać długość szortów do swoich preferencji, ale podczas biegania lepiej sprawdzą się dłuższe modele o bardziej dopasowanym kroju, które nie będą się podwijać (sprawdź np. szorty UP8 Taif). Jeśli lubisz biegać wieczorami, przydatnym elementem będą odblaskowe elementy na Twoim ubraniu (znajdziesz je np. w spodenkach adidas D2M).


Niektóre rodzaje spodni są tradycyjnie związane z konkretnymi dyscyplinami sportowymi, ale jeśli masz swój ulubiony fason, nie bój się łamać schematów. Sprawdzaj też dokładnie skład materiałów na metkach: dzięki bawełnie spodnie będą lepiej przepuszczały powietrze, elastan doda im wytrzymałości oraz elastyczności, a poliester sprawi, że będą szybko wysychać. Wygodne spodnie to ważny krok w kierunku satysfakcjonującego treningu – przejrzyj więc jeszcze raz powyższe wskazówki i sprawdź, czy warto przetestować nowy rodzaj spodni do ćwiczeń!


Wybierz swoje damskie spodnie na trening

149.99

99.99

129.99

99.99

119.99

89.99

129.99

89.99

119.99

99.99

139.99

99.99

129.99

89.99

99.99

89.99

169.99

159.99

119.99

69.99

Wybierz swoje damskie spodenki do ćwiczeń

89.99

59.99

119.99

79.99

119.99

59.99

119.99

59.99

139.99

79.99

79.99

59.99

79.99

59.99

119.99

99.99

179.99

79.99

129.99

59.99

Wybierz swoje męskie spodnie na trening

Wybierz swoje męskie spodenki do ćwiczeń

149.99

79.99

129.99

149.99

79.99

99.99

79.99

99.99

59.99

149.99

79.99

99.99

59.99

149.99

79.99

149.99

79.99

149.99

79.99

149.99

79.99

149.99

69.99

99.99

59.99